✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بای ذنب قتلت؟!

به کدامین گناه کشته شده اند؟(تکویر-9)
===============
مسکنی میخواهم ‎
مثل آغوش تو‎

سرم را در آغوش بگیر‎د
این درد لعنتی امانم را بریده است ‎

هیچ آرامبخشی اثر نمیکند‎
تو دوای تمام دردهایم شده ای

 

أَیْنَ الْمُعَدُّ لِقَطْعِ دابِرِ الظَّلَمَةِ؟ أَیْنَ الْمُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ؟ أَیْنَ الْمُرْتَجى لِإِزالَةِ الْجَورِ وَالْعُدْوانِ؟ أَیْنَ الْمُدَّخَرُ لِتَجْدیدِ الْفَرائِضِ وَالسُّنَنِ؟ أَیْنَ الْمُتَخَیَّرُ لِإِعادَةِ الْمِلَّةِ وَالشَّریعَةِ؟ أَیْنَ الْمُؤَمَّلُ لِإِحْیاءِ الْکِتابِ وَ حُدُودِهِ؟ أَیْنَ مُحْیى مَعالِمِ الدّینِ وَ أَهْلِهِ؟ أَیْنَ قاصِمُ شَوْکَةِ الْمُعْتَدینَ؟ أَیْنَ هادِمُ أَبْنِیَةِ الشِّرْکِ وَالنِّفاقِ؟ أَیْنَ مُبیدُ أَهْلِ الْفُسُوقِ وَالْعِصْیانِ وَالطُّغْیانِ؟ أَیْنَ حاصِدُ فُرُوعِ الْغَىِّ وَالشِّقاقِ؟

کجاست آنکه براى برکندن ریشه ظالمان و ستمگران عالم مهیا گردیده؟ کجاست آنکه منتظریم اختلاف و کج رفتاریهاى اهل عالم را به راستى و اصلاح کند؟ کجاست آنکه

امیدواریم اساس ظلم و عدوان را از عالم براندازد؟

کجاست آنکه براى تجدید فرائض و سنن اسلام که محو و فراموش گردیده؛ ذخیره است؟ کجاست آنکه براى برگردانیدن ملّت و شریعت مقدّس اسلام اختیار گردیده؟ کجاست آنکه آرزومندیم کتاب و حدود آن را احیا سازد؟

کجاست آنکه دین، ایمان و اهل ایمان را زنده گرداند؟ کجاست آنکه شوکت ستمکاران و متعدیان را در هم مى شکند؟ کجاست آنکه بنا و سازمانهاى شرک و نفاق را ویران مى کند؟ کجاست آنکه فسق و عصیان و طغیان را هلاک و نابود مى گرداند؟ کجاست آنکه برای کندن ریشة گمراهى و دشمنى مهیاست؟

فرازهایی از دعای ناب ندبه

+درد. نگاشت:أَیْنَ...؟!!!
-------------------------------------

+

آه فریاد زد:خداوندا به حق آه تمامی مظلومان تاریخ و سرآغاز آنها عم آل الله و اسوه ی صبر و ایثار زینب کبری سلام الله علیه  ظهور وعده داده شده اش و منتقم آه مظلومان را برسان!
الهی آمــــــــــین

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

امشب، تا سحر، ستاره می چینم

امشب تا سحر ستاره می چینم

از تمام بندهای «جوشنم»، تمنّا می بارد.

دروازه های اجابت، جرأت استغاثه ام را دو چندان می کند.

دریچه ای رو به ملکوت و «خدایی که در این نزدیکی است» مُصحف تو را پیش رو می گشایم.

تو را به حق اسماء جلاله ات، تو را به حق کرامتی که سابقه آن را بر روح و جانم نمایانده ای،

تو را به حق عنایتی که در سایه سار آن، سال هاست ریزه خوار سفره نعمتت بوده ام،

 بر من ببخش همه نافرمانی هایم را، ای خوب بی همتا! زیر سایه کلماتت، زیر سایه کتاب مقدّس نشسته ام؛ بکَ یا اللّه  بکَ یا اللّه تو را به نام تو می خوانم؛

«یا مَنْ لَهُ الْأَسْماءُ الْحُسْنی» از شعله های عذابت بیم دارم؛

«یا مَنْ اِلَیْهِ یَهرَبُ الْخائِفوُن» بنده شرمسارت را بپذیر،

 

«یا مَنْ اِلَیْهِ یَفْزَعُ الْمُدینُون» با تمام اشتیاقم به سویت آمده ام؛ سرمایه ام، محبّتی است که به عالم نمی دهم؛ «یا مَنْ بِه یَفْتَخِرُ المُحِبُّون» شکوه های دلم را می دانی.

آب توبه، چشم هایم را صیقل می دهد؛ امشب، سرنوشت مرا در «ماورا» رقم می زنند دستگیره های دعا، مرا به تو می رسانند؛ از خودم خالی می شوم. تمام حرف هایم مسجّع شده اند؛ «اَلْغَوْث اَلْغَوْث خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَب» آهنگ بغضم، سکوت شب را می شکند همه پُل ها کوتاه شده اند.

آسمان، روی دست هایم، بذر امید می پاشد.

با دلم عهد کرده ام از نور آغاز شوم، عهد کرده ام، عهد نشکنم صدای بال فرشتگان، در تمام فضا منتشر می شود. هوای این شب ها، عطر اجابت می دهد.

این شب های تا سحر روشن را به هیچ شب و روز و ساعتی نمی دهم؛ «لَیْلَهُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ» بر چشم هایم نور بصیرت ارزانی دار، «یا أَبْصَرُ مِنْ کُلِّ بَصیرٍ» می خواهم این ثانیه ها را به تمام زندگی ام پیوند زنم. می خواهم این رکعت ها را به تمام نمازهایم سرایت دهم، می خواهم بر تن تمام واژه هایم، «جوشنی» بپوشانم از جنس نور و نیاز و اجابت.

 

 منبع : سایت حوزه ، عاطفه خرمی

 -------------------------------

 

درد.فریاد زد:

هَلْ مِنْ مُعینٍ فَأُطیلَ مَعَهُ الْعَویلَ وَالْبُکاءَ؟ هَلْ مِنْ جَزُوعٍ فَأُساعِدَ جَزَعَهُ إِذا خَلا؟ هَلْ قَذِیَتْ عَیْنٌ فَساعَدَتْها عَیْنى عَلَى الْقَذى؟ هَلْ إِلَیْکَ یَابْنَ أَحْمَدَ سَبیلٌ فَتُلْقى؟ هَلْ یَتَّصِلُ یَوْمُنا مِنْکَ بِعِدَهٍ فَنَحْظى؟ مَتى نَرِدُ مَناهِلَکَ الرَّوِیَّةَ فَنَرْوى؟ مَتى نَنْتَقِعُ مِنْ عَذْبِ مائِکَ فَقَدْ طالَ الصَّدى؟  مَتى نُغادیکَ وَ نُراوِحُکَ فَنُقِرُّ عَیْناً؟  مَتى تَرانا وَ نَراکَ وَ قَدْ نَشَرْتَ لِواءَ النَّصْرِ تُرى؟ أَتَرانا نَحُفُّ بِکَ وَ أَنْتَ تَأُمُّ الْمَلَأَ، وَ قَدْ مَلَأْتَ الْأَرْضَ عَدْلاً؟

   

آیا کسى هست که مرا یارى کند تا بسى نالة فراق و فریاد و فغان طولانى از دل برکشم؟ کسى هست که جزع و زارى کند؟ آیا چشمى مى گرید تا چشم من هم با او مساعدت کند و زار زار بگرید؟ اى پسر پیغمبر آیا به سوى تو راه ملاقاتى هست؟ آیا امروز به فردایى مى رسد که به دیدار جمالت بهره مند شویم؟ آیا کى شود که بر جویبارهاى رحمت درآییم و سیراب شویم؟ کى شود در چشمه آب زلال (ظهور) تو، ما غرقه شویم؛ که عطش ما طولانى گشت؟ کى شود که ما با تو صبح و شام کنیم تا چشم ما به جمالت روشن شود؟ کى شود که تو ما را و ما تو را ببینیم، هنگامى که پرچم نصرت و پیروزى در عالم برافراشته­اى؟  آیا خواهیم دید که ما به گرد تو حلقه زده و تو با سپاه تمام روى زمین را پر از عدل و داد کرده باشى؟

 

دعا زمزمه کرد:

 اَللّهُمَّ أَنْتَ کَشّافُ الْکُرَبِ وَالْبَلْوى، وَ إِلَیْکَ أَسْتَعْدى فَعِنْدَکَ الْعَدْوى، وَ أَنْتَ رَبُّ الْآخِرَةِ وَالدُّنْیا، فَأَغِثْ یا غِیاثَ الْمُسْتَغیثینَ. عُبَیْدَکَ الْمُبْتَلى، وَ أَرِهِ سَیِّدَهُ یا شَدیدَ الْقُوى، وَ أَزِلْ عَنْهُ بِهِ الْأَسى وَالْجَوى، وَ بَرِّدْ غَلیلَهُ یا مَنْ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوى، وَ مَنْ إِلَیْهِ الرُّجْعى وَالْمُنْتَهى، اَللّهُمَّ وَ نَحْنُ عَبیدُکَ التّائِقُونَ إِلى وَلِیِّکَ، الْمُذَکِّرِ بِکَ وَ بِنَبِیِّکَ، خَلَقْتَهُ لَنا عِصْمَةً وَ مَلاذاً، وَ أَقَمْتَهُ لَنا قِواماً وَ مَعاذاً، وَ جَعَلْتَهُ لِلْمُؤْمِنینَ مِنّا إِماماً، فَبَلِّغْهُ مِنّا تَحِیَّةً وَ سَلاماً

 

 

اى خدا تو برطرف کننده غم و اندوه دلهایى، من از تو داد دل مى خواهم که تویى دادخواه و تو خداى دنیا و آخرتى. بارى به داد ما برس اى فریادرس فریاد خواهان. بندة ضعیف بلا و ستم رسیده را دریاب و سیّد او را براى او ظاهر گردان. اى خداى بسیار مقتدر و توانا؛ لطف کن و ما را به ظهورش از غم و اندوه و سوز دل بِرَهان و حرارت قلب ما را فرو نشان. اى خدایى که بر عرش، استقرار ازلى دارى و رجوع همه عالم به سوى تست و منتهى به حضرت تست. اى خدا ما بندگان حقیرت، مشتاق ظهور ولىّ توییم که او یاد آور تو و رسول تست. او را براى عصمت و نگهدارى و پناه دین و ایمان ما آفریده­اى و او را برانگیخته­اى تا قوام و حافظ و پناه خلق باشد و او را براى اهل ایمان از ما بندگانت، امام و پیشوا قرار دادى. پس تو از ما به آن حضرت سلام و تحیت برسان .

 

 

وَ صِلِ اللّهُمَّ بَیْنَنا وَ بَیْنَهُ،وُصْلَةً تُؤَدّى إِلى مُرافَقَةِ سَلَفِهِ وَاجْعَلْنا مِمَّنْ یَأْخُذُ بِحُجْزَتِهِمْ، وَ یَمْکُثُ فى ظِلِّهِمْ، وَ أَعِنّا عَلى تَأْدِیَةِ حُقُوقِهِ إِلَیْهِ، وَالْاِجْتِهادِ فى طاعَتِهِ، وَاجْتِنابِ مَعْصِیَتِهِ، وَامْنُنْ عَلَیْنا بِرِضاهُ، وَ هَبْ لَنا رَأْفَتَهُ وَ رَحْمَتَهُ، وَ دُعاءَهُ وَ خَیْرَهُ، ما نَنالُ بِهِ سَعَةً مِنْ رَحْمَتِکَ، وَ فَوْزاً عِنْدَکَ، وَاجْعَلْ صَلاتَنا بِهِ مَقْبُولَةً، وَ ذُنُوبَنا بِهِ مَغْفُورَةً، وَ دُعاءَنا بِهِ مُسْتَجاباً؛ وَاجْعَلْ أَرْزاقَنا بِهِ مَبْسُوطَةً، وَ هُمُومَنا بِهِ مَکْفِیَّةً...

 

 اى خداى منان ما او را پیوند و اتصالى کامل ده که منتهى شود به رفاقت ما با پدرانش (در دنیا و آخرت) و ما را از آن کسان قرار ده که چنگ به دامان آن بزرگواران زده است و در سایه آنان زیست مى کنند. و ما را در اداء حقوق آن حضرت و جهد و کوشش در طاعتش و دورى از عصیانش یارى فرما. و بر ما به رضا و خشنودى آن حضرت منّت گذار و رأفت و مهربانى و دعاى خیر و برکت وجود مقدس را به ما موهبت فرما. تا بدین واسطه ما به رحمت واسعه و فوز سعادت نزد تو نائل شویم و به واسطه (توسل) به آن حضرت، نماز (و طاعات) ما را مقبول و گناهان ما را آمرزیده و دعاى ما را مستجاب ساز؛ و همّ و غمّ ما را بواسطه او برطرف و کفایت فرما....

 

فرازهایی از دعای شورانگیز ندبه

-------------------------------------

 

تنگی . نجوا کرد: مولای مهربانم،دلــــــــــم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم؟!

  

مَتى أَحارُ فیکَ یا مَوْلاىَ 

مَتى أَحارُ فیکَ یا مَوْلاىَ 

مَتى أَحارُ فیکَ یا مَوْلاىَ 

 اى مولاى من؛ تا کى در (انتظار) شما حیران و سرگردان باشیم؟

 

اَللّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی نَفْسَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی رَسُولَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
ضَلَلْتُ عَنْ دینی

 

اللهم اکشف هذه الغمة عن هذه الأمة بحضوره و عجل لنا ظهوره إنهم یرونها بعیدا و نراه قریبا

 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ

و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم(بقره-186)

----------------------------------

خدایا خدایا خدایا

نگاهم کن٬ نگاهم کن٬ خیره ی خیره نگاهم کن!

 

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

 

اگر چیزی را آنقدر به چشم نزدیک کنید که به آن بچسبد دیگر چشم قادر به دیدن آن نیست. از نور چشم به چشم نزدیکتر چیست؟ پس معلوم شد امام زمان (عج) به ما چقدر نزدیکند و هم روشن شد که چرا چشم ما امام زمان (عج) را نمی بیند.

 

مرحوم حاج محمّد اسماعیل دولابی عارف واصل

 

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

 

هر گم کرده ای داری احتیاطاً در خانه دل خودت بگرد، خواهی دید که همانجاست این همه در بیرون به دنبال گمشده هایت گشتی و چیزی پیدا نکردی حالا کمی وقت صرف کن و خانه دلت را بگرد شاید آنجا باشد.

 

 مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی عارف واصل

-------------------------------------------------

 

وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلًا

 

و نام پروردگار خود را یاد کن و تنها به او بپرداز (مزمل-8)

 

تلنگر نوشت:

همه ی ترس من این است که ای محرم راز
بروم باز از اینجا و گنه کار شوم
کاش می شد به سویم نظری می کردی
تا که از خواب گنه یکسره بیـــــــدار شوم

 

+ღدلღ خواست:

مهربانا! در این شب های نورانی تقدیر، بیداری و آزادگی روح، خـــــــود یابی و نفس کشیدن در کوی جانان را برایمان رقم بزن...

 

+التماس دعای فرج...که براستی با فرج ما گره خورده است+

 

سلام بر تو ای ذخیره همه ی خوبی ها

سلام بر تو ای خورشیدی که در پشت ابر گناهان امت پنهان شده ای
و در غربت و تنهایی نظاره گر تمام لحظات زندگی ما هستی.

او می آید!
او با کوله باری از صبر می آید...

 

۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نـــور را نمی شود با دهان خاموش کرد.

گاهی وقت ها از راهی که باید برویم غافل می شویم.

دشمن ، هر بار که تنگه اُحُد ِ دیانتمان را شناخت فکر شومی را به ظهور رساند.

آن وقت است که ضعف های پوشیده مان آشکار می شود و همّتمان برای جبرانش استوار می گردد.

این جاست که باید گفت : عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

 

زندگینامه امام علی النقی علیه السلام

 

زندگی نامه و ولادت امام هادی علیه السلام

 

زندگینامه امام هادی (ع) ......... 1

 

زندگینامه امام هادی (ع) ......... 2

 

زندگینامه امام هادی (ع) ......... 3

 

 

القاب امام علی النقی علیه السلام

 

مادر امام هادی

 

طرز شهادت امام هادی سلام الله علیه

 

خلاصه اى از زندگانى امام هادى علیه السلام

 

دلائل امامت امام هادی (علیه‌السلام)

 

در فضائل امام هادی علیه السلام

 

زمینه های جامعه شناختی رفتار سیاسی امام هادی علیه السلام

 

انتقال امام هادی (ع) از مدینه به سامراء

 

ورود امام به سامراء

 

خلفای عباسی معاصر با امام هادی (ع)

 

واکنش مردم مدینه به تبعید امام نقی علیه السلام

 

زمینه های جامعه شناختی رفتار سیاسی امام هادی علیه السلام

 

چگونگی مواجهه امام هادی علیه السلام با خلفای عباسی

 

نگارخانه امام علی النقی علیه السلام

 

متن و ترجمه فارسی زیارتنامه امام هادی(ع)+دانلود فایل صوتی زیارت نامه امام هادی ع

 

 

صلوات خاصه امام هادی علیه السلام

 

گنبد وبارگاه جدید امام هادی(ع)

 

تصویر منتشر نشده از درون ضریح مقدس امام هادی علیه السلام

 

«نقی» یعنی پاک.

 

تصاویر زیبا برای امام علی النقی ع (1)

 

تصاویر زیبا برای امام علی النقی ع (2)

 

هـــــــــــــــــــــادی

 

احادیثی از امام علی النقی علیه السلام

 

فضیلت ماه مبارک رمضان در کلام امام هادی ع

 

چهل حدیث از امام علی النقی علیه السلام

 

مال حرام در کلام امام هادی(ع)

 

ازدواج

 

نماز شب

 

گزیده سخنان امام هادى علیه السلام

 

گزیده ای از سخنان امام هادی علیه السلام

 

احادیث گهربار از امام هادی علیه السلام

 

اصرار بر گنـاه

 

خشم ,سرزنش

 

پژوهشی پیرامون تاریخ حدیث امام هادی (ع)

 

احادیث گهربار از امام هادی علیه السلام

 

سبیل الله چیست؟

 

تملق در کلام امام هادی ع

 

راه اجابت دعا از امام علی النقی ع

 

گر توانی دلی به دست آور...

 

جاذبه ای دستگیرِ عاقبتمان

 

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی...

 

برای سختی ها و حوادث و حوایج مهم دنیا و آخرت استغفار کن!

 

اسم اعظم خدا در بیان امام علی النقی ع

 

الدُنیا دارَ بَلوی...

 

صلوات در کلام امام هادی ع

 

معنای توبه نصوح از امام علی النقی ع

 

قضا و قدر و مصائب دنیا در بیان امام هادی ع

 

تاویل لا حول و لا قوه الا بالله در کلام امام علی النقی ع

 

فروتنی در کلام امام هادی ع

 

افسوس گذشته در کلام امام هادی ع

 

تفسیر (لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِکَ) از امام هادی ع

 

 

کرامات  امام علی النقی علیه السلام

 

سپاهیان امام هادی ع

 

5 یادگاری امام نقی ع برای شیعیان

 

 

ماجرای جالب ساعت شنی امام هادی علیه السلام

 

مسئله جبر و تفویض

 

کرامات امام هادی علیه السلام

 

صد نگهبان شمشیر به دست

 

عاقبت مسلط کردن دشمان خدا بر اولیاء الله

 

کراماتی از اما علی النقی الهادی(علیه السلام)

 

احترام پرندگان به امام هادی علیه السلام

 

یُریدُونَ‏ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ

 

گوشه ‏ای از کرامات امام هادی (علیه السلام)-بخش اول

 

گوشه ‏ای از کرامات امام هادی (علیه السلام)-بخش دوم

 

گوشه ‏ای از کرامات امام هادی (علیه السلام)-بخش سوم

 

گوشه ‏ای از کرامات امام هادی (علیه السلام)-بخش چهارم

 

گوشه ‏ای از کرامات امام هادی (علیه السلام)-بخش پنجم

 

گوشه ‏ای از کرامات امام هادی (علیه السلام)-بخش ششم

 

فوائد نقل کرامات

 

 

 

حکایاتی از  امام علی النقی علیه السلام

 

تمجید اهل تسنن از امام هادی علیه السلام

 

معرفی ابلیس به زبان خودش

 

شیعیان امام علی النقی علیه السلام در ایران

 

وضعیت شیعه در دروان امام هادی(ع)

 

روزگار را نباید فحش داد!

 

پاسخ سوالات در قرآن کریم

 

حکایت خواندنی از امام هادی علیه السلام

 

آب گرم و آماده وضو

 

فرق بین ایمان و اسلام

 

ناگواری مرگ در بیان امام هادی ع

 

شعری بُران از امام هادی ع همچون شمشیر ذوالفقار

 

کتاب های در زمینه ی  امام علی النقی علیه السلام

 

مجموعه کتاب هایی درباره امام هادی (ع) در قالب جاوا و اندروید

 

دانلود کاملترین زندگی نامه امام هادی (ع) موبایل با فرمت جاوا، آندروید و آیفون

 

کتاب موبایل زندگانی امام هادی علیه السلام-فرمت جاوا

 

کتاب «خضر دهم» منتشر شد

 

خضر ِ دهم ، مأمور حاجت های سخت...

 

اسرار دلبران: تاملی در زیارت جامعه کبیره

 

دانلود کتاب نقش امام هادی (ع) در اندیشه مهدویت

دانلود کتاب گلچین حکمت (برگزیده ای از کتاب روضه بحارالانوار) - امام هادی (ع)

 

دانلود کتاب غدیر در سیره ی عملی امام هادی علیه السلام

 

دانلود کتاب همسر و فرزندان امام هادی (ع)

 

مجموعه کتاب هایی درباره امام هادی (ع) در قالب جاوا و اندروید

 

دانلود کتاب وصایای نورانی چهارده معصوم علیهم‌السلام- امام هادی علیه‌السلام

 

 

کلیپ صوتی  امام علی النقی علیه السلام

 

مجموعه سخنرانی پیرامون شخصیت حضرت امام علی النقی (ع)

 

سخنرانی بسیار زیبا حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع امام هادی(ع)

 

♠^♠کلیپ صوتی امام علی النقی علیه السلام و زیارت جامعه کبیره♠^♠

 

زیارت جامعه کبیره

 

جامعه کبیره زیارت لاهوتیان

 

 

 

دلنوشته

دل نوشته‌ای در کوچه پس کوچه‌های سامراء

اشعار در باب  امام علی النقی علیه السلام

 آیه آیه نسیم نازل شد

 

نقی سلطان مظلومان

 

غزلی نذر امام هادی (ع)

 

آی بچه شیعه!

امام هادی النقی(ع)-محکومیت توهین ها

 

بیزارم از آن که بر تو توهین کرده است.....

 

فدای حضرت هادی(ع)

 

دشمنت هرچه گفت باکی نیست، تو نقی، پاک، مثل بارانی.

 

 

نرم افزارهای در باب  امام علی النقی علیه السلام

 

نرم افزار چهل داستان و چهل حدیث امام علی النقی الهادی (علیه السلام)

امام زمان عجل الله تعالی و امام علی النقی علیه السلام

امام علی‌النقی (علیه السلام) برای آمادگی شیعیان در پذیرش امام غایب چه اقداماتی انجام دادند؟

 

 

 

 

منبع: وبلاگ شیعه به قربانت امام علی النقی علیه السلام

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

دست دلـღـــــــت به چه کاری مشغول است؟

 

باید دل مشغول یاد خدا و باشد و دست مشغول کار دنیا

مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی عارف واصل

--------------------------------------------

 

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تُلْهِکُمْ أَمْوَالُکُمْ وَلَا أَوْلَادُکُمْ عَن ذِکْرِ اللَّهِ وَمَن یَفْعَلْ ذَلِکَ فَأُوْلَئِکَ هُمُ الْخَاسِرُونَ

 

اى کسانى که ایمان آورده ‏اید [زنهار] اموال شما و فرزندانتان شما را از یاد خدا غافل نگرداند و هر کس چنین کند آنان خود زیانکارانند (منافقون-9)

 

 

 

۱۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

قطــــــــــــره ای طلا... 

خوشا به حال آن قطره ی بارانی که به روی تو می افتد و قطره ای طلا میشود...


اللهم عجل لولیک الفرج


اما همین اللهم عجل لولیک الفرج یعنی گناه نکنیم تا طلا شویم... 

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

قطــــــــــــره ای طلا... 

خوشا به حال آن قطره ی بارانی که به روی تو می افتد و قطره ای طلا میشود...


اللهم عجل لولیک الفرج


اما همین اللهم عجل لولیک الفرج یعنی گناه نکنیم تا طلا شویم... 

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘
به اندازه ی بال پشه ای!!!

پیامبر سلام الله علیه فرمودند:

اگر دنیا نزد خداوند به اندازۀ بال پشه ای ارزش داشت جرعه ای آب از آن به کافر نمی نوشاند.

(من لایحضر الفقیه ج 4،ص362)

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘