✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

الهی دلم به دلت راه دارد

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ
الهی دلم به دلت راه دارد

 

وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّی أُحِبُّکَ...

و اگر در آتشم اندازی٬ به اهالی آنجا خواهم گفت که دوستت دارم...

مناجات ائمه (ع) در ماه شعبان و مناجات شعبانیه

----------------------------------------------------------------

پ.ن:و خداوند میبخشد...حتی اگر...

.ن:

اَللهُمَّ! قَلبی بِحُبِّکَ مُتَیَّماً

خداوندا! دلم را اسیر عشق و محبتت گردان. (فرازی از دعای کمیل)

 

 خدایا منو عاشق خودت کن!!!

یا الله دوستت دارم و این هم از توست...

نظرات  (۱۰)

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۴ من گوسفند نیستم
خدایا صدای ما را هم بشنو...

پاسخ:
پاسخ:
و او شنواترین شنواهاست...
======================
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ دُعَائِی إِذَا دَعَوْتُکَ وَ اسْمَعْ نِدَائِی إِذَا نَادَیْتُکَ وَ أَقْبِلْ عَلَیَّ إِذَا نَاجَیْتُکَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْکَ وَ وَقَفْتُ بَیْنَ یَدَیْکَ مُسْتَکِینا لَکَ مُتَضَرِّعا إِلَیْکَ رَاجِیا لِمَا لَدَیْکَ ثَوَابِی

خداوندا، برمحمد و خاندان محمد درود فرست و آن دم که تو را خوانم، دعایم بشنو؛ و چون تو را ندا دهم ندایم بشنو؛ و آنگاه که با تو راز گویم، به من رخ بنمای که [از همه جهان و جهانیان] به سوی تو گریخته‌ام و در پیشگاهت ایستاده‌ام، نالان و زاران و بی‌برگ و نوا، و به پاداشی که نزد توست امیدوارم.
.
.
.
إِلَهِی کَأَنِّی بِنَفْسِی وَاقِفَةٌ بَیْنَ یَدَیْکَ وَ قَدْ أَظَلَّهَا حُسْنُ تَوَکُّلِی عَلَیْکَ فَقُلْتَ [فَفَعَلْتَ‏] مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ تَغَمَّدْتَنِی بِعَفْوِکَ

معبودا، آن سان به رحمت تو امیدوارم که گویی در پیشگاهت ایستاده‌ام و توکل بسزایم به تو برسرم سایه گسترده است، پس تو فرمانی را که سزاوار آنی، رانده‌ای و مرا در عفو و گذشتت پوشانده‌ای!

===========
همواره در سایه ی حسن توکل ایزد منان جاویدان باشید...
قل ان کنتم تحبون الله فاتبعونی یحببکم الله و یغفر لکم ذنوبکم والله غفور رحیم

بگو : اگر خدا را دوست می دارید از من پیروی کنید تا او نیز شما را دوست بدارد و گناهانتان را بیامرزد ، که آمرزنده و مهربان است

آیه31سوره آل عمران
سلام خیلی از مطالباتون خوشم میاد.در روز شاید بالای پنج بار میام که مطلب جدیدتون رو ببینم و بخونمش.انشالله که خداوند عاقبت بخیرمون کنه.مواظب خوبیاتون باشید
منو هم از دعاتون تو نماز صباتون بی نصیب نذارید.نمیگم نماز شب که بگید نمیخونم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
لطف عالی مستدام...
ان شالله که عاقبت بخیر باشیم و بمانیم.
محتاجیم اندر نگاهی...
سلام و ادب

متن بسیار زیبایی بود ... و بالاخص اَللهُمَّ! قَلبی بِحُبِّکَ مُتَیَّماً ... خیلی این فرازهای حب محور ادعیه رو دوست دارم ...
خیلی وقتها فکر میکنم شاید نهایت هدف خلقت همین رسیدن به این حب الله باشه .. شاید ... الله اعلم ... عشق های زمینی تمرینی است فقط شاید تا عاشقی رو بیاموزی عشقی که درش غایتش میشه فنا ، و بلندمرتبه ترین مراحل عرفان رو میگن فنای فی الله ...
متنتون حال دلمون رو خدایی کرد ... ماجور باشی و ملتمس دعاتونیم ...

اعیاد شعبانیه و بالاخص میلاد حضرت منجی امام مهدی عج رو پیشاپیش خدمتتون تبریک و تهنیت عرض می کنم به امید ظهورشان ...

اینم هدیه :

1-قلبهای ما جایگاه مشیت الهی است پس هر گاه او بخواهد ما هم می خواهیم .(بحارالانوار ؛ج ۵۲ ؛ص۵۱٫)

۲-اگر از خداوند (صاحب عزت و جلال )طلب آمرزش کنی خداوند تورا می آمرزد.(بحارالانوار ؛ج۵۱ ؛ص۳۲۹ )

۳-اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می شوی و اگر طلب کنی می یابی.(بحارالانوار؛ج ۵۱ ؛ص ۳۳۹)

۴-برای زود فرارسیدن فرج (و ظهور ) ما زیاد دعا کنید که آن همان فرج و گشایش شماست .(کمال الدین للصدوق ؛ج ۲ ؛ص۴۸۵)

۵-از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کارها را به ما واگذارید برماست که شما را از سرچشمه سیراب برگردانیم چنان که بردن شما به سرچشمه از ما بود در پی کشف آنچه از شما پوشیده نروید و مقصد خود را با دوستی ما بر اساس راهی که روشن است به طرف ما قرار دهید.(بحارالانوار ؛ج ۵۳؛ص ۱۷۹)

۶-ظهوری نیست مگر به اجازه خداوند متعال و آن هم پس از زمان طولانی و قساوت دلها و فراگیر شدن زمین از جور و ستم.(الاحتجاج للطبرسی ؛ج ۲؛ص ۴۷۸)

۷-خداوندا !وعده ای را که به من داده ای ؛ برآورده کن و امر قیام مرا تمام فرما . قدمهایم را ثابت بدار و در سایه قیام من ؛ جهان را پر از عدل و داد کن .(بحارالانوار ؛ج ۵۱؛ص ۱۶)
۸-شیعیان ما هنگامی به فرجام نیک و زیبای خداوند میرسند که از گناهانی که نهی شده اند ؛احتراز نمایند .(بحارالانوار ؛ ج ۵۳ ؛ص ۱۷۷)

۹-ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خطر نبرده ایم ؛ که اگر جز این بود گرفتاریها به شما روی می آورد و دشمنان شما راریشه کن می کردند .پس از خدا بترسید و ما را پشتیبانی کنید .(بحارالانوار ؛ج ۵۳؛ص ۱۷۵٫)
۱۰-هر گاه خداوند به ما اجازه دهد که سخن بگوییم ؛حق ظاهر خواهد شد و باطل س
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
██████@
...██████@
...██████@
....██████@
.....██████@
.......██████@
........██████@
´´´´████████
´´`´███▒▒▒▒███
´´´███▒●▒▒●▒██
´´´███▒▒▒▒▒▒██
´´´███▒▒﹏▒██
´´██████▒▒███
´██████▒▒▒▒███
██████▒▒▒▒▒▒███
´´▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´´▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒▒´´▓▓▓▓▓▓▓▓▒
´.▒▒´´´´▓▓▓▓▓▓▓▒
..▒▒.´´´´▓▓▓▓▓▓▓
´▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
´´´´´´´███████
´´´´´´████████
´´´´´█████████
´´´´██████████
´´´´██████████
´´´´´█████████
´´´´´█████████
´´´´´´████████
________▒▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
_________▒▒▒▒
________▒▒_▒▒
_______▒▒__▒▒
_____ ▒▒___▒▒
_____▒▒___▒▒
____▒▒____▒▒
___▒▒_____▒▒
_███______▒▒
█_███____███
█__███_ _█_███
وب زیبا و جالبی داری
لطفا به وبگاه من بیا که پر از مطالب مفرح و سرگرم کننده ست و نظر خودت رو در مورد مطالب وبم ارسال کن
با سپاس فراوان
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۸ پاسخ آقا آرشام
سلام آقا سید بزرگوار
لطف عالی مستدام باد.

ان شالله که لحظاتتون پر از یاد و نور خدا باد و دلتون سرشار از رنگ خدا
متقابلا تبریک عرض نموده

سپاس از هدایای نورانی تون
در پناه مهربانترین مهربانان...
سلام و عرض ادب
پیشاپیش میلاد امام مهدی عج مبارکتان
گزیده ای از شب نیمه شعبان :

شب نیمه شعبان، شب بسیار مبارکى است. از امام جعفر صادق علیه السلام روایت است که از امام محمدباقر علیه‌السلام در مورد فضیلت شب نیمه شعبان سؤال شد؛ امام فرمود آن شب بعد از لیلة القدر افضل شب‌ها است. در آن شب خداوند به بندگان، فضل خود را عطا مى‌فرماید و ایشان را به مَنّ و کَرَم خویش مى‌آمرزد. پس سعى و کوشش کنید در تقرّب جستن به سوى خداى تعالى در آن شب، که آن شبى است که خدا قسم یاد فرموده به ذات مقدس خود که سائلى را از درگاه خود تا زمانی که مطلب گناهی را درخواست نکند؛ دست خالى برنگرداند. و آن شبى است که قرار داده حق تعالى آن را از براى ما به مقابل آن که قرار داده شب قدر را براى پیغمبر ما صَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَ آله. پس کوشش کنید در دعا و ثنا بر خداى تعالی و از جمله برکات این شب مبارک آن است که ولادت با سعادت حضرت صاحب عصر امام زمان ارواحُنا لَهُ الفداء در سحر این شب سال دویست و پنجاه و پنج در سامراء واقع شده و باعث مزید شرافت این شب مبارک شده است .


براى شب نیمه شعبان چند عمل وارد شده است:

1- غسل، که باعث تخفیف گناهان مى‌شود.

2- احیاء این شب به نماز و دعا و استغفار. و در روایت است که هر کس این شب را احیا دارد؛ نمیرد دل او در روزى که دل‌ها بمیرند.

3- زیارت امام حسین علیه السلام است که افضل اعمال این شب
و باعث آمرزش گناهان است و هر کس بخواهد با او مصافحه کند روح صد و بیست و چهار هزار پیغمبر زیارت کند آن حضرت را در این شب و اَقَلِّ زیارت آن حضرت آن است که به بامى برآید و به جانب راست و چپ نظر کند پس سر به جانب آسمان بلند کند و زیارت کند آن حضرت را به این کلمات: "اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ رَحْمَةُاللّهِ وَ بَرَکاتُهُ." و هر کس در هر کجا باشد در هر وقت که آن حضرت را به این کیفیت زیارت کند امید است که ثواب حجّ و عُمره براى او نوشته شود .

موفق باشید و ملتمس دعای خیرتون و
در پناه الله

----------------------
سپاس متقابل و به امید توفیق روز افزون همگی برای کسب رضایت الله ...
مستدام باشید و باشیم همگی ان شا الله در راه حق
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۲ حسین(عاشق110)
هعی
دلم گرفته از دوری دلدار
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" الهی دلم به دلت راه دارد "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/28389
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای: هر کس که در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند، از انحرافی جلوگیری نماید، او مانع سوءفهمی شود، از آن‌جا که در مقابله با دشمن است، جهاد است."
یا علی
همیشه دعا کنید :
چشمانی داشته باشید
که بهترین ها را در آدم ها ببیند
قلبی ، که خطاکار ترین ها را ببخشد
ذهنی ، که بدیها را فراموش کند
و روحی که هیچگاه ، ایمانش به خدا را از دست ندهد
...................
سلام خانم دکتر

پاسخ:
پاسخ:
من از خدا خواستم که پلیدی های مرا بزداید
خدا گفت : نه
آنها برای این در تو نیستند که من آنها را بزدایم .بلکه
آنها برای این در تو هستند که تو در برابرشان پایداری کنی


من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد
خدا گفت : نه
روح تو کامل است . بدن تو موقتی است


من از خدا خواستم به من شکیبائی دهد
خدا گفت : نه
شکیبائی بر اثر سختی ها به دست می آید.
شکیبائی دادنی نیست بلکه به دست آوردنی است


من از خدا خواستم تا به من خوشبختی دهد
خدا گفت : نه
من به تو برکت می دهم
خوشبختی به خودت بستگی دارد


من از خدا خواستم تا از درد ها
آزادم سازد
خدا گفت : نه
درد و رنج تو را از این جهان دور کرده و
به من نزدیک تر می سازد


من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد
خدا گفت : نه
تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی


من از خدا خواستم به من چیزهائی دهد تا از زندگی خوشم بیاید
خدا گفت : نه
من به تو زندگی می بخشم تا تو از همۀ آن چیزها لذت ببری


من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا
دیگران را همان طور که او دوست دارد ، دوست داشته باشم
خدا گفت : ... سرانجام مطلب را گرفتی
امروز روز تو خواهد بود آن را هدر نده
============
چه دعای زیبایی ممنون و چه سخت است داشتن چشم ظاهر و چشم باطنی اینچنینی

رسول الله (ص): برترین ایمان آن است که بدانی خداوند هر کجا باشی با توست.
کنز العمال ح66
============
سلام بانو جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی