✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

خدایا! نگاهم کن٬ خیره نگاهم کن

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ

و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم(بقره-186)

----------------------------------

خدایا خدایا خدایا

نگاهم کن٬ نگاهم کن٬ خیره ی خیره نگاهم کن!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۶
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نظرات  (۸)

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۱ یا اباصالح ادرکنی
نمی دانم شب قدر است یا شب غربت...

سلام؛
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و حاجت روایی و استجابت دعاهایتان در این شبهای پر خیر و برکت و عرض تسلیت شهادت مولایمان امام علی علیه السلام...

به مناسبت سالروز شهادت امام علی علیه السلام طرح ختم قرآن داریم. اگر مایل به شرکت هستید، وبلاگ "یا اباصالح ادرکنی " به دیده منت پذیرای حضور سبز شماست.
به امید ظهور حضرت...
در این روزهای گرامی التماس دعای فرج
یاعلی
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۲ منتظر مهدی (عج)
قرآن به
جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز ازعشق علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد .
شهادت مولای متقیان علی (ع) تسلیت باد
.
با مطلب جدید(پست) در مورد شعر علی ای همای رحمت از استاد شهریار درخدمتم(بروزم).
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ما سوا فکندی همه سایه هما را


دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم من به خدا قسم خدا را
منتظرحضورسبزتان هستم
شب قدر، بهترین منزلگاه نیایش‌گران سرسپرده به مهر حق است.
امام کاظم علیه السلام :
کسی که به دوراز چشم برادر‌(ایمانی)اش درحق وی دعا کند
ازجانب عرش ندا داده می‌شود که:
صد هزار برابر آنچه برای او خواستی نصیب تو خواهد شد...
- کافی،ج 2،ص 508 وج‌4،ص‌465
التماس دعا
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ بـــــه نــــام خــــــدا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ ســـــــــــــلـــــــااام ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ آپـــــــــــــ شـــــده ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ مـــنــــتـــظــرتـــــم ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ زودی بــــــــــیـــــــا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
خدا همان کسی است که شما را آفرید در حالی که ضعیف بودید
سپس بعد از ناتوانی ، قوّت بخشید
و باز بعد از قوّت ، ضعف و پیری قرار داد
او هر چه بخواهد می آفریند ، و دانا و تواناست.

اللَّهُ الَّذی خَلَقَکُمْ مِنْ ضَعْفٍ
ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ ضَعْفٍ قُوَّةً
ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ ضَعْفاً وَ شَیْبَةً
یَخْلُقُ ما یَشاءُ وَ هُوَ الْعَلیمُ الْقَدیرُ(روم - 54
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۸ ❤مجله اینترنتی اشارت یک❤
سلام .
در اوج بمباران غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان ، دل خود را با یاد امام موسی صدر زنده نگه داریم .

با قرار دادن این کد ( تصویر امام موسی صدر) در قسمت کدهای وبلاگ تان ( کدهای اختصاصی در قسمت مدیریت وبلاگ)یاد امام موسی صدر ، اسوه ی تقوا و صلح را گرامی بدارید.
کد زیر فضای کوچکی از وبلاگ شما را اشغال می کند و باعث زنده نگه داشتن یاد آن عزیز می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی