✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

به آغوش گرم و کوچک من بیا

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

به آغوش گرم و کوچک من بیا

به آغوش گرم و کوچک من بیا 

وقتی تنهائیت از افق نگاه مبهوتت 

تا آسمان بیکران خدا پر می کشد

و کسی نیست که برایت زنده بماند و زندگی کند

 

 به آغوش گرم و کوچک من بیا

 

به آغوش گرم و کوچک من بیا 

وقتی ثانیه‌های حیات چون سال‌ برتو میگذرند 

و دیگر در دیار تو گلی نمی روید که جان تو را معطر کند

وقتی مرگ در دو قدمی تو نفس می‌ کشد و جوان می‌شود

وقتی دار و ندار جهان به پای اسلحه‌هایی می‌ریزد که فقط بلدند آدم بکشند

 

به آغوش گرم و کوچک من بیا 

 

به آغوش گرم و کوچک من بیا 

وقتی صدای مسلسل‌هایی که تمام هنرشان نابود کردن است

پرده نازک گوش تو را نشانه میروند 

وقتی که دد منشان عمق ترس و تنهایی تورا نمی فهمند

و با نگاه‌های هیز شان پلیدانه قهقهه می‌زنند

تا دندان‌های کرم‌خورده‌شان را به چشمان آسمانی وحشت زده تو نشان دهند 

 

به آغوش گرم و کوچک من بیا 

 

به آغوش گرم و کوچک من بیا 

وقتی تمام سرگرمی دنیای کوچک تو 

سرگشتگی در میان ویرانه های تنهائیست 

و مبهوت ماندن از آنچه بر سر رویاهای کودکانه ات آمده 

وکسی نیست که تو را ازمیان آوارهای غم برهاند 

و به مهمانی شاد گلها و شاپرکهای مهربان ببرد 

 

عزیز دلم!
به آغوش گرم و کوچک من بیا...

منبع: آیه های انتظار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

اسرائیل

فلسطینPhelestin

مقاومت

غزهQaze

نظرات  (۱۲)

سلام مطالبتون خیلی زیباست.
موفق باشید
یادمان باشد: زندگی یک گل سرخ است پر از عطر پر از خار پر از برگ لطیف؛ یادمان باشد اگر گل چیدیم عطر و خار و گل و برگ
همه همسایه دیوار به دیوار همند.
وبلاگت عالیه. خیلی ممنون
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۷ لاله ی پر پر
امام صادق علیه السلام فرمودند:
کسى که در یک روز صد بار بگوید ((رب صل على محمد و اهل بیته ))، خداوند صد حاجت او را بر مى آورد که سى تاى آن مربوط به دنیا و هفتاد تاى آن مربوط به آخرت است .
ثواب الاعمال ، ص ۳۴۱

بروزم و منتظر
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۱ سالن اینترنت بهشت
سلام بسیار زیبا بود ممنونم ازشما
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۷ منتظر مهدی (عج)
در ساحل دریای زندگی قدم میزدم ، همه جا ۲ رد پا دیدم ، جای پای من و خدا . به سخت ترین لحظه ها که رسیدم فقط یک جای پا دیدم.گفتم خدایا مرا در سخت ترین لحظه های زندگی رها کردی؟ ندا آمد:تو را در سخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم.
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود / صد حیف ازین بساط که برچیده میشود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود
پیشاپیش عید شما مبارک
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" به آغوش گرم و کوچک من بیا "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/30829
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام رضا (علیه‌السّلام): روز فطر از این رو عید قرار داده شد تا روز گردهمایی مسلمانان باشد، و در این روز گرد هم آیند و برای خدا به صحرا (فضایی باز) درآیند و خداوند را بر منّتی که بر آن‌ها نهاده است ستایش و به بزرگی یاد کنند."
یا علی
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۵ *☼طلوع دوباره☼*
خدایا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده.آمین
سلام
پیشاپیش عید سعید فطر را به شما دوست گرامی وخانواده محترمتان تبریک وتهنیت عرض مینمایم
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۶ امیرحسین گل گلاب
سلام خانم معصومه
حال شما؟
خواستم بگم برگشتم و البته عیدتون هم مبارک
ببخشید تو این مدت نبودم
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۶ جـــملات زیبــا ( رســول تـــــرک )
همین که هستی

همین که در سرای دلم راه می روی

همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی

کافیست برای آرامشم

باش حتی همین قدر دور ...
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۴ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
خدا حافظ ای بهترین ماه خدا... ای آسمانی ترین ماه زمین!! ای آموزگار زنده بودن در دل شب، که به من یاد دادی می توان در دنیا هم آسمانی بود...

سلام و نور...
طاعات و عبادات قبول، پیشاپیش عید بر شما مبارک..
درد و فقط درد ...
بروزم...
التماس دعای فرج و شهادت...
این تصاویروعکسها رو هیچکس نمیتونه درک کنه
هیچکس نمیتونه بگه مردم غزه امسال چطوری عید میگیرن.
عیدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی