✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

رنگ خدایی

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

رنگ خدایــــــــــی

خدایا 


بندِ دلم را 


محکم تر به درگاهت 


گره بزن 


شاید یکرنگ شود...!



یارب

 

 منبع: وبلاگ گیومه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

رنگ خدایی

توحید

یقین

انسان

خدا

نظرات  (۸)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۶ ☫عاشـ♥ــ♥ــق امام نقــ♥ـ♥ــی(ع)☫
گفتم : آقاجان منتظرت هستم
گفت : منتظر ! نشان انتظارت چیست ؟!
تاملی کردم و گفتم : شرمنده ام ...
اللهم عجل الولیک الفرج


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام

وبلاگتون عالیه خوشحال میشم به وبلاگ امام نقی(ع) سر بزنید




تبادل لینک..............................................نظرتون؟؟؟




لبیک یا امام علی النقی الهادی (ع)
خدایا دستهای نیازم را بسویت دراز نموده ام!
قدری نزدیکتر بیا!!...
رسیده ام به چه جایی... کسی چه می داند
رفیق گریه کجایی؟ کسی چه می داند

میان مایی و با ما غریبه ای... افسوس
چه غفلتی! چه بلایی! کسی چه می داند

تمام روز و شبت را همیشه تنهایی
«اسیر ثانیه هایی» کسی چه می داند

برای مردم شهری که با تو بد کردند
چگونه گرم دعایی؟ کسی چه می داند

تو خود برای ظهورت مصمّمی اما
نمی شود که بیایی کسی چه می داند

کسی اگرچه نداند خدا که می داند
فقط معطل مایی کسی چه می داند

اگر صحابه نباشد فرج که زوری نیست...
تو جمعه جمعه می آیی کسی چه می داند

کاظم بهمنی
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۳ یااباصالح ادرکنی
ای چاره ی درخواستگان ادرکنی
ای مونس و یار بی کسان ادرکنی
من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف
یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی . . .
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۸ محمد فرضی پوریان
با سلام خدمت شما و عرض ادب. پیشاپیش حلول ماه مبارک و پرفیض رمضان و ماه مهمانی خداوند متعال رو به شما تبریک عرض می کنم، ان شاءالله که بتونیم از این مهمونی نهایت استفاده رو داشته باشیم. در این ماه حتی نفس کشیدنو خواب روزه دار عبادته پس خیلی مهمه.
با پستی راجع به آیه تطهیر در خدمتتون هستم.
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ حسین ولی خانی
سلام بزرگوار


شما شیفته ی عدالت را با ذکر صلواتی دعوت مینمایم.

یاحق
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۲ حسین ولی خانی
سلام

کوتاه اما پرمعنی نوشتید.

احسنت
خدای را می خواااهم ... خود خود خودش را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی