✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

قطــــــــــره ای طلا...

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

قطــــــــــــره ای طلا... 

خوشا به حال آن قطره ی بارانی که به روی تو می افتد و قطره ای طلا میشود...


اللهم عجل لولیک الفرج


اما همین اللهم عجل لولیک الفرج یعنی گناه نکنیم تا طلا شویم... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۸
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

مهدی

ظهور

Twelve emam

imam mahdi

انتظار

نظرات  (۱۰)

۱۸ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۵ نجات یافته
سلام
زیبا و قابل تامل بود ممنون
طاعات و عبادات مقبول
التماس دعای فراوان دارم خدمتتون
در پناه حق
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۵ *☼طلوع دوباره☼*
در زمان غیبت تنها کسی منتظر واقعی است که منتظر شهادت باشد...
شهید مهدی زین الدین
سلام
بسیار زیبا بود
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ حامد بامداد
سلام و عرض ادب
دقیقا درست فرمودین اللهم عجل لولیک الفرج یعنی ابتدا دوری از گناه ،دوری از حقد و کینه و بی صفایی ،دوری از تعلقات و کم کردن دلبستگیها،دعا کنیم تا ظرفیت پذیرش حکومت را پیدا کنیم قبل از اینکه اقا بیان چون اگه بدون ظرفیت باشیم میشیم عین زمان امام حسین ...........براتون دنیا دنیا خوشختی و ارامش ارزومندم
سلام عشق سالادها بخونن
در وعده سحر، همراه با غذای سحر از مواد غذایی خام همچون کاهو یا میوه استفاده نکنید.
مورد داشتیم توصیه های پزشکی رو نادیده گرفت الان زخم معده داره
مراقب سلامتیتون باشید
التماس دعا
اق خبر که چه عرض کنم، اتاق بی خبری هم نیست.شاید بهتر باشد نامش را اتاق تحریف خبری و اتاق تنگ نظری و خر خبری و کژ خبری... نامید ،که در شبکه ماهواره ای سراپا صهیونیستی من و تو دائر است.دراین ایّام ماه مبارک رمضان میدانیم که جنگی تمام عیار از زمین و آسمان برعلیه مردم همیشه در محاصره غزه از سوی رژیم بی آبروی عبری در گرفته است....و خدا میداند که چه ظلم فاحشی به اطفال نازنین این پر جمعیت ترین نقطه دنیا (باریکه غزه) تحمیل میشود.شبکه مذکور که معمولا" مبلغ الگوهای ضدّ اخلاقی من الجمله مذهب شیطان پرستی و همجنس بازی ست،در خبر 12 شب (مورخه 19/4/93) صم البکم و کاملا" کر و کور نسبت به حال و روز هزاران کودک غزه ای ، پس از 20 دقیقه حرف مفت و چرندیات سیاسی و خزعبلات تغافل گونه مصلحتی ،...و بی هیچ اشاره ای به آن فاجعه ضدّ بشری، تازه تازه دلسوز کودکی اردبیلی شده بود که گویا مربی مهد کودک ،قدری به تندی به او غذا داده است و بدینوسیله کودک آزاری در ایران را محکوم می کرد. این است که میگویم شنونده باید عاقل باشد.


موضوعات مرتبط: حرف حساب


البته با سلامی گرم و صمیمانه به حضور آبجی خانوم.
سلام
مورد داشتیم با بستنی روزه شو باز کرد
مورد داشتیم بلا فاصله بعد افطارجزئی رفت سراغ پفک ،چیبس ،تخمه ،لبوشک و....
مورد داشتیم دیابت داره روزه میگیره طرف تا افطار میمیره بعد افطارم بخاطر بالا رفتن قند خونش دوباره میمیره خوب نگیر
دوستان عزیز میخای به بدنت ضربه بزنی مریض بشی گناه میکنی از من گفتن
التماس دعا
با سلام و عرض ادب
و ضمن تبریک میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت حسن ابن علی ع خدمت شما
این هدیه خدمت شما ....
هر که بعد از نماز صبح این دعا را بخواند هر حاجتی بخواهد اجابت شده و خداوند کارهای مهمش را کفایت می‏کند :
بسم الله و صلی الله علی محمد و اله، وافوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد،
فوقیه الله سیئات ما مکروا، لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین،
فاستجبنا له، و نجیناه من الغم، و کذلک ننجی المؤمنین.
حسبنا الله و نعم الوکیل، فانقلبوا بنعمة من الله و فضل لم یمسسهم سوء،
ماشاءالله لا حول و لا قوة الا بالله، ما شاءالله لا ما شاء الناس،
ما شاءالله و ان کره الناس.
حسبی الرب من المربوبین، حسبی الخالق من المخلوقین،
حسبی الرازق من المرزوقین ، حسبی الذی لم یزل حسبی،
حسبی من کان منذ کنت لم یزل حسبی، حسبی الله لا اله الا هو،
علیه توکلت، و هو رب العرش العظیم.
موفق باشید
در پناه الله
حساب مصلحت را سـر شکسـتیم و نشـستیـم
سحر مستیم و محکم عهـد بستیم و نشستیم

شب پیکـار شـیطـانـی تـرین شـکل نـوشتار
چراغ شیطنت هـا را شـکستیم و نشـستیم

طـریـق دل به امـر دل دویدیم و دویدیم
به هم گفتیم ما هم مَی پرستیم و نشـستیم

به عکس مفلسانی در عبث سـرمست گشـتند
اگـر سـرگشـته، سـیراب الستیم و نشـستیم

سیاسیون قفس ها بـاز و راه آسـمان بسـتند
مبـادا نـا خـدا را بنـده هستیم و نشستیم

مــرام شحـنه را اعـلامِ حـکمِ منـعِ مستــی
شراب ناب مستی داده دستیم و نشستیـم

به تخریب ســرای محفـل سرمست انگـــور
(دلا!) دیوانگی را بـــوده مستیم و نشستیم

ز مستی مصرع زیبا سرودیم و سرودیم
حـریـم ناب روحانـی نشستیم و نشستیم



(شعر از فریبرز رازقی)
خیلی سلام

خیلی ادب و خیلی احترام

خیلی داریم خیلی به حضورتان.
سلام و ادب

بامام مهدی علیه السلام:رای تعجیل فرج بسیار دعا کنید که همان فرج شماست .


گفتاری کوتاه از استاد بزرگ اخلاق حاج آقا مجتبی تهرانی (ره):

من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، میگویم خدایا من امشب از تمام کسانی که گردنشون حقی دارم، غیبت من رو کردن، مالی از من خوردن، آزاری رسوندن و ... از همه اونها گذشتم. قلبا هم گذشتم و هیچ شکایتی ندارم. خدایا اگر تو امشب من رو نبخشی و از سر تمام تقصیراتم نگذری، من از تو بخشنده ترم و چنین چیزی غیر ممکنه. پس حتما تو من رو بخشیدی. خصوصا در لیالی قدر اینطور دعا کنید و ببینید چه حالی به شما دست میدهد. خصوصا در حق کسانی که به شما بدی کردند؛ بیشتر دعا کنید. ما در روایاتمان زیاد داریم که اگر در حق اینها دعا کنید خداوند چندین برابر اون چیزی که خواستید رو برای خودتون مستجاب میکنه


دعا برای تعجیل در فرج فراموش نشه ... ما هم ملتمس دعای خیریم و دعاگو ان شا الله ...

موفق باشی

در پناه الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی