✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

░خداحافظ ای مـღـــاه مهدی☾☽سلام مـــღـــاهِ خوبی‌ ها░

با یاد خدای قدر

صدای قدم‌ های ماهِ خوبی‌ ها، دل ِ خاکی‌ام را آگاه ساخته است
که لحظه‌ی وداع نزدیک است.

لحظه‌ی وداع با ماه مهدی، با شعبان، و من در آخرین ثانیه این ماه 
به مناجات شعبانیه نشسته‌ام "و اسمَع دُعائی اِذا دَعَوتُک"

پس از آن"و اسمَع نِدائی اِذا دَعَوتُک من. "ذلک العشقِ" من، "لاریب فیه"، 
ای خدای عاشقی‌ام . من در آغوش مُهر دلدادگی‌ام.
و باران روزه‌داری‌ام "انتَ ربُّ العظیم

صبح دلدادگی‌ام را با آهنگ دل نواز "الّلهم اِنی اَسئَلُک مِن بَهائِک 
مأمن من تو هستی ای خدای دیدگانم و من، زیر چتر پروردگاریت، 
از باران غم، که در این زندان، بر سر و رویم می‌بارد ایمن شوم .

من، روزه‌ دار عاشقی‌ام.
تشنه‌ی دیدار توأم. نگاهم کن تا سیراب شوم. 
نگاهم را پذیرا باش که هر چه سفیر تو، قرآن را می‌نگرم سیر نمی‌ شوم.


عطر آش نذری همسایه و صدای ربّنای استاد، تمنای دلم را آشکارتر
ساخته است تا من عاشقانه‌تر به ختم شمیم عاشقی‌ام بپردازم
و آل عمران دلم را در عدد سی فریاد کنم.

"ربّنا لا تُزِغ قُلوبَنا بَعدَ اِذ هَدَیتَنا و هَب لَنا مِن لَدُنکَ رَحمَة اِنَّکَ انتَ الوهّاب
ای خدای آسمانیِ دلِ خاکی‌ ام"رُدَّ کُلَّ غَریب
منی که دَم عاشقی‌ات، گِل وجودم را بیدار ساخت، 
با نسیم نوازشت دوباره بیدارم ساز؛


ای کسی که "عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیری .
بار الها، ببخشا که من ِ خاکی، آلوده‌ی دنیا گشته‌ام.

ای خدای شَهر ِ رمضان که "اَنزَلتَ فیه" کتاب جاویدان را،
"
اِغفرلی تِلکَ الُذنوب العِظام" راکه کسی جز معبود دلم نمی‌بخشاید "یا علّام" .


فرشتگان بارگاهت در این قدر آسمانی، زمین را به قدر آورده‌اند
تا قدر دلتنگی‌ام را به مهدی‌ات بگویند و مهدی بداند که من، من ِ منتظِر، 
از انتظار خسته نمی‌شوم تا بیاید ... العَجَل العَجَل العَجَلَ

و من ضجّه می‌زنم "یا مُفیَّ العَهد
من ِ بارانی با آمدنش عافیت می‌یابم، بگو بیاید."اِنّا اَنزَلناه ُ فی لَیلَة القدر" 
قرآن در حضور ستارگان آسمانی می‌درخشد و من، دلم برای حضور مهدی می‌تپد.


"و ما اَدراک ما لَیلَةُ القدر" و کسی انتظارم را درک نمی‌کند
"
لَیلَةُ القدرِ خیرٌ مِن اَلفِ شَهر" هزار ماه کم است بگو هزار سال
"
تَنَزَّلُ الملئِکةُ و الرّوح"، تا درد انتظارِ مرا، به سویت آورند؟

من منتظرم! بگو بیاید.
"
سلامٌ هیَ حتّی مَطلَع الفَجر" تا وقتی تو بیایی همه شب، 
شب ِ قدر من است و من تا صبح می‌گریم، تا صبح ناله می‌ کنم، تا صبح
می‌ خوانم سرود ِ زندگی بخش را: "الهی عظم البلاء". 


روزه‌دار، سالگرد عاشقیت، سالگرد روزه‌داریت مبارک باد!!!
روزه‌دار، سالگرد عاشقیت، سالگرد روزه‌داریت مبارک باد!!!

منبع:آیه های انتظار

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

شعبان ماه رمضان ماه خوبیها

مهدی

Twelve emam

imam mahdi

انتظار

نظرات  (۱۰)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۵ من گوسفند نیستم
ای کاش این متن زیبا رو با قلم تاهومای عادی می ذاشتید...
سلام . متنت خیلی قشنگه . کاش فونتشو معمولی میکردی . ماه میهمانی خدا پیشاپیش بر شما مبارک
عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست


فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی پیشاپیش مبارک
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۰ یا اباصالح ادرکنی
ما را به دعا کاش نسازندفراموش
رندان سحرخیزکه صاحب نفسانند...

سلام بزرگوار
فرارسیدن ماه مبارک رمضان,ماه غفران,بهارقرآن برشمامبارک باد
طرح ختم قرآن هدیه محضر مبارک مولا گذاشتیم. اگر مایل به شرکت هستید،باعث سعادته که اسم شما بزرگوار مهدوی را در ختم قرآن ثبت کنم.لطفا دوستانتون را هم از وجود این طرح مطلع کنید تا آنها هم شرکت کنند.
در لحظه های با خدا بودنتان بنده حقیر را هم از دعای خیرتان محروم نفرمایید
به امید ظهور حضرت...
التماس دعای فرج-یاعلی
سلام و ادب

حلول ماه مبارک رمضان مبارکتان
به امید توفیقات روز افزون جنابعالی و سلامت و سعادت همگی و حسن عاقبت
و با آرزوی تعجیل در فرج آل محمد عج

موفق باشید و مستدام در راه حق
در پناه الله
السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه

در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم ...

التماس دعا
۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۹:۰۹ طلوع دوباره
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
سلام*
حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم . . .

التماس دعا
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۰ دلتنگی ابرها
هدیه شما حکمت 133 نهج البلاغه : دنیا گذرگاه عبور است ، نه جاى ماندن ؛ و مردم در آن دو دسته اند : یکى آن که خود را فروخت و به تباهى کشاند ، و دیگرى آن که خود را خرید و آزاد کرد.
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۴:۴۳ منتظر مهدی (عج)
.
اصول همانند قطب نما عمل می کنند
اگر شما به یک سری اصول پایبند باشید
هرگز راه زندگی را گم نخواهید کرد
و همواره راه را از بیراهه باز می شناسید
.منتظر حضور سبزتون هستم.
۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۷:۴۶ ✔ ✔ ✔ فقهـــــــــــی و تربیتــــــــی ❦
سلام ممنون که به وبم سرزدید

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

ممنون ازحضورتون.

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم
از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم
گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من
من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

ماه رمضــــــــــــان مبارک/.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی