✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نعمتی باش در زندگی دیگران!!!

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۳
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

خدمت

نعمت

رحمت

انسان

خدا

نظرات  (۱۰)

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۸ ساکنان آسمان
سلام همسنگر
باافتخار لینک شدید
پست زیبایی بود
یامهدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
لطف عالی مستدام
مهدی یار یاور و باورتان باد
سلام علیکم،
احوال شما؟
عیدتان مبارک.
بدرود.

پاسخ:
پاسخ:
علیکم السلام بانو
شکرلله
سپاس
خدایــــــــا کمک کن انقدر با سرعت از کنار زندگی نگذرم که زیبایی هایش را درک نکنم
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ بـــــه نــــام خــــــدا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ ســـــــــــــلـــــــااام ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ آپـــــــــــــ شـــــده ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ مـــنــــتـــظــرتـــــم ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ زودی بــــــــــیـــــــا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
سلام

حضور ادمها در زندگی ما کاملا موثر است
و یکی ما را نزدیک میکند به خدا و انسانیت و دیگری ...

منتظر نطرتون هستم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم خدمت می رسیم.
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۱ نجات یافته
سلام خانم دکتر خوبین؟
این مدت نت نداشتم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۵ دربان حرم آقا علی ابن موسی الرضا ( ع )
اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی ( علیه السلام )
سلام
عید شما هم مبارک
ممنون از حضور گرمتون
ان شاالله به همین زودی و با عنایات خاصه آقا به پابوسیشون مشرف بشید
ان شاالله در حرم مطهر آقا نایب الزیاره و دعاگوتون خواهم بود
وبلاگی خوب و زیبا و پرمحتوا دارید . ان شاالله در راه نشر معارف الهی موفق باشید
با احترام لینک شدید
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: سلام بزرگوار!
ان شالله که لیاقت زائر بودنشون نصیبمون بشه
لطف عالی مستدام
با احترام لینک شدید.
بندگی کن تا که سلطانت کنند

تن رها کن تا همه جانت کنند

خوی حیوانی سزاوار تو نیست

ترک این خو کن که انسانت کنند

چون نداری درد درمان هم مخواه

درد پیدا کن که درمانت کنند
مولای رازهای سر به مُهر! ما هزار سال است که نیمه شعبان دانه دانه سیب‌های سرخ انتظار را در سبد دلتنگی‌، دست نخورده باقی گذاشته ایم تا تو بیایی و طومار شبِ سیاه و مچاله شده هجران را در هم بپیچانی و ما را از نسیم دل انگیز ظهور سرمست کنی

پاسخ:
پاسخ:
ما را از نسیم دل انگیز ظهور سرمست کن مولای من...
سلام دوست عزیز
لطفا یه سر به وبم بزن
ان شاالله که ازش خوشت میاد
البته ان شاالله که از مطالبش خوشتون بیاد
اگر مایل بودید من را با نام "مسیر وصل" لینک کنید و خبر دهید شما را با چه نامی لینک کنم.

یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزگوار
با احترام لینک شدید
لطف عالی مستدام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی