✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

.::روزی دست خداستღღ

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ
انّ الله هو الرزّاق ذوالقوه المتین(ذاریات-58)

انّ الله هو الرزّاق ذوالقوه المتین(ذاریات-58)

آیه:   انّ الله هو الرزّاق ذوالقوه المتین(ذاریات-58)

تنها خداوند روزی دهنده و صاحب قوت و قدرت است.

---------------------------------------------------------------
مرحوم حاج عبدالکریم حامد (از شاگردان شیخ رجبعلی خیاط) می فرمود:
آقایی منزل ما آمد که رئیس یکی از گروه های منتظرین در مشهد بود؛ به او گفتم شغلتان چیست؟
گفت: نانوایی سنگکی داریم.
گفتم: اگر کسی بیاید و روبروی نانوایی شما یک نانوایی باز کند شما چه عکس العملی از خود نشان می دهید؟
گفت: معلوم است، می روم و از او شکایت می کنم! چونکه نمی شود دو تا نانوایی روبروی هم باشد.
گفتم: بلندشو و دم و دستگاهت را جمع کن. تو منتظر امام زمان نیستی! برای چه می خواهی حضرت بیایند؟
کسی در انتظار امام زمان به سر می برد که در کلاس تهذیب و اخلاص و بندگی قرار دارد. تو هنوز خدا را رازق نمی دانی، پس چگونه خود را ساخته ای؟
                                                
                              
منبع: به نقل از حجت الاسلام گنجی 

                        کتاب "بهترین شاگرد شیخ" - انتشارات هنارس

بچه های قلم

--------------------------------------------------
فکر.نوشت:سوال؟؟؟

  1. چقدر خودتو ساختی؟
  2. تو منتظر امام زمانت هستی؟

--------------------------------------------------
: نوشت

،اَللّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ

فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی نَفْسَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی رَسُولَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
ضَلَلْتُ عَنْ دینی

نظرات  (۱۳)

بسم الله...
سلام بزرگوار... اعیاد شعبانیه مبارک....
اگر دوست داشتید بیایید و در طرحمون شرکت کنید.... توضیحش در پست ثابت وبلاگ این حقیره..... تا 10 مرداد بیشتر ادامه اش نمیدیم.....
یا زهرا(س)
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۵ خادمة الزهرا سلام الله علیها
سلام
چقدر دلم برای دوستانم تنگ شده بود!!!
ولی امکان سر زدن نداشتم
حالتون خوبه؟؟!!!
خدا قوت ...
سیگــــــــــــار از عمرم می کاهد بــــه درکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مگر تو عمر مرا می دانی که با آن محاسبه می کنی ؟ لـعـنتــی زخــم به روحـــم رســـیـده . . . کسی نمی داند ، شاید همین فردا من نیز خاموش شومــــــــــــــــــــــــــــــــ
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۱ یا اباصالح ادرکنی
سلام خداقوت
بسیار عالی... این پستتون زیبا و قابل تامل بود.ممنونم بابت مطلب ارزشمندتان ...اجرتان با خود آقا...

ضمنا؛ به مناسبت سالروز ولادت عشقمان، مولایمان، مهدی صاحب الزمان عج الله، طرح ختم قرآن داریم برای سلامتی و تعجیل ظهور مولا. اگر مایلید در هدیه آسمانی ختم قرآن سهیم باشید وبلاگ یا اباصالح ادرکنی به دیده منت پذیرای حضور شماست.
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ بـــــه نــــام خــــــدا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ ســـــــــــــلـــــــااام ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ آپـــــــــــــ شـــــده ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ مـــنــــتـــظــرتـــــم ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ زودی بــــــــــیـــــــا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۰ حسین(عاشق110)
سلام
باز هم راه رو نشونمون دادید
،اَللّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی نَفْسَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی رَسُولَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
ضَلَلْتُ عَنْ دینی
سلام خواهر

....

خیلی سوالاتون سخته ... سخت تر جواب دادنشونه ...

ترجیح میدم سکوت کنم ...

موفق باشی

تشکر ازت و از مطالب خوبت ...

ان شا الله همگی موفق بشیم و باشیم در راه حق ...

در پناه الله
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۰ یا اباصالح ادرکنی
الهی! رجب گذشت و ما از خود نگذشتیم. الهی تو از ما بگذر.

ماه شعبان بر همگان مبارک باد.

…………..

استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان.

…………..

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیة الله آمد

با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

……………….

نام من سرباز کوی عترت است

دوره‌ی آموزشی‌ام هیئت است

پادگانم چادری شد وصله‌دار

سردرش عکس “علی” با ذوالفقار

ارتش حیدر محل خدمتم

بهر “جانبازی” پی هر فرصتم

نقش سردوشی من یا فاطمه است

قمقمه‌ام پر ز آب علقمه است

اسم رمز حمله‌ام “یاس علی” است

افسر ما فوقم “عباس علی” است

…………..

حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر شما دوستدار اهل بیت علیهم السلام مبارک باد. التماس دعای فرج.
یاعلی
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۰ عباسعلی اسدی (دست نوشته)
بنازم ماه شعبان را که با شادی قرین باشد
در او میلاد عباس (ع) و حسین (ع) و سید ساجدین (ع) باشد
به نیمه چون رسد شعبان مهش تابنده‌تر گردد
چرا که چشم حضرت زهرا (س) منور از رخ پسر گردد
شعف در نیمه‌ی شعبان به قلب عاشقان باشد
جهان در انتظار مهدی صاحب زمان (عج) باشد

سه گل روییده اندر باغ احساس
گل سوسن، گل لاله، گل یاس
گل اول که ماه عالمین است
عزیز فاطمه (س) نامش حسین (ع) است
گل دوم نگر غرق است در فضل
امید مرتضی نامش ابالفضل (ع)
گل سوم گل میعاد باشد
امام چهارمین سجاد (ع) باشد

آغاز ماه شعبان ماه رسول‌الله ماه شادی آل محمد (ص) و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه بر همه‌ی عاشقان آل‌الله (ع) مبارک و فرخنده باد.

التماس دعا
«بسم الله الرحمن الرحیم»


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ دُعَائِی إِذَا دَعَوْتُکَ وَ اسْمَعْ نِدَائِی إِذَا نَادَیْتُکَ وَ أَقْبِلْ عَلَیَّ إِذَا نَاجَیْتُکَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْکَ وَ وَقَفْتُ بَیْنَ یَدَیْکَ مُسْتَکِینا لَکَ مُتَضَرِّعا إِلَیْکَ رَاجِیا لِمَا لَدَیْکَ ثَوَابِی

خداوندا، برمحمد و خاندان محمد درود فرست و آن دم که تو را خوانم، دعایم بشنو؛ و چون تو را ندا دهم ندایم بشنو؛ و آنگاه که با تو راز گویم، به من رخ بنمای که [از همه جهان و جهانیان] به سوی تو گریخته‌ام و در پیشگاهت ایستاده‌ام، نالان و زاران و بی‌برگ و نوا، و به پاداشی که نزد توست امیدوارم.

وَ تَعْلَمُ مَا فِی نَفْسِی وَ تَخْبُرُ حَاجَتِی وَ تَعْرِفُ ضَمِیرِی وَ لا یَخْفَى عَلَیْکَ أَمْرُ مُنْقَلَبِی وَ مَثْوَایَ وَ مَا أُرِیدُ أَنْ أُبْدِئَ بِهِ مِنْ مَنْطِقِی وَ أَتَفَوَّهَ بِهِ مِنْ طَلِبَتِی وَ أَرْجُوهُ لِعَاقِبَتِی

و تودانی که در دل چه دارم و از نیازم آگهی و نهادم می‌شناسی؛ و کار این سرای و آن سرایم برتو پوشیده نیست. [و تودانی] آنچه خواهم که به زبانم رانم و بنمایم و خواسته‌ام گویم و آنچه برای سرانجام خویش بدان امیدوارم.

وَ قَدْ جَرَتْ مَقَادِیرُکَ عَلَیَّ یَا سَیِّدِی فِیمَا یَکُونُ مِنِّی إِلَى آخِرِ عُمْرِی مِنْ سَرِیرَتِی وَ عَلانِیَتِی وَ بِیَدِکَ لا بِیَدِ غَیْرِکَ زِیَادَتِی وَ نَقْصِی وَ نَفْعِی وَ ضَرِّی

سرورا، سرنوشتم به دست توست و هر آنچه تا واپسین دم حیاتم، نهان و عیان از من سرزند، تو دانی. و کاستی و فزود و سود و زیانم تنها به دست توست نه دگری.

إِلَهِی إِنْ حَرَمْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَرْزُقُنِی وَ إِنْ خَذَلْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُنِی

معبودا، اگر مرا از رزقت ناکام گردانی، کیست که روزی‌ام دهد؟ و اگر به خواری‌ام کشانی، کیست که یاری‌ام دهد؟

إِلَهِی أَعُوذُ بِکَ مِنْ غَضَبِکَ وَ حُلُولِ سَخَطِکَ

معبودا، از خشم تو و فرود آمدن کیفرت به تو پناه برم.

إِلَهِی إِنْ کُنْتُ غَیْرَ مُسْتَأْهِلٍ لِرَحْمَتِکَ فَأَنْتَ أَهْلٌ أَنْ تَجُودَ عَلَیَّ بِفَضْلِ سَعَتِکَ

معبودا، اگر من سزاوار رحمت تو نیستم، تو خود سزاواری که مرا از مهر و بخشش بی‌شمارت برخوردار کنی.
در زیر باران حتی به درخواست چتر هم جواب رد می دهم،

می خواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشانم........
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۲ تا جوانید ازدواج کنید
سلام
پست بسیار زیبایی بود
کاش از منتظران واقعی باشیم
وب پر محتوایی دارید
خدا قوت

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
ان شالله که باشیم و بمانیم...
لطف عالی مستدام
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۵۸ شبکه وبلاگی صدای تو
مدیر محترم وبلاگ
با سلام.

ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

لینک مطلب شما :

sedayeto.ir/index.php/2013-07-08-05-34-34/5854-2014-06-17-04-43-49.html

*** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

*** لطفا سایت شبکه وبلاگی را با نام "صدای تو" به وبلاگ خود اضافه نمایید.

*** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

********* از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی