✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

با چشم دل بین!

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

اگر چشم دل بینا نباشد ، شنوایی گوش سودی ندهد.

امام علی(علیه السلام)

نظرات  (۱۸)

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۰ جملات زیبا (رسول ترک)
می گویند:
زندگیت را پای یک نفر نگذار...
کاش می دانستند ، که یک نفر نیستی!
تو یک "دنیایی"

ممنونم از حضور زیباتون ...
بسیار عالی بود

پاسخ:
پاسخ:
" و اما من دلم قرص نیست ؛ از زمانی که فکر می کردم همه سوگندها که

به نامت خورده می شود حقیقت دارد ! اما ابلیس به نامت سوگند خورد و

من به نامت ! با فریبش از بهشت رانده شودم و از زمان فرزندمان به کناه من

تا تا آخر زمان باید تاوان اشتباه من را پس بدهند . پس چگونه غره شوم که

دلم قرص است . من درهر روز و لحظه با ابلیس در نبردم ! اما پدرم یک بار

با او جنگید و پیروز شد او کجا و من کجا ؟ من ضعیفم . اما می توانم با ذکر


ذاتت در امان باشم شاید اگر نبرد با نفس را آغاز کنم و تو یارم دهی

پیروز شوم . انشالله ...... "
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۸ عباسعلی اسدی (دست نوشته)
امام علی (ع):
شادی مومن در چهره‌ی او، قدرت وی در دینش و اندوه او در دلش است.
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۴۰ حسین ولی خانی
یوسفم تا که خیالت به دل چاه اُفتاد


روی آیینه ی جانم اَثر آه اُفتاد


من که عمری نچشیدم لب شیرین دهنی


لب تو دیدم و آب دهنم راه اُفتاد
به بزرگی آرزوت نیندیش !
به بزرگیه کسی بیندیش که میتونه آرزوتو بر آورده کنه … !
پس بزرگ آرزو کن …

پاسخ:
پاسخ:
اندیشه ات خدایی باد...
میخوانمت در بلندی که خودت بلند ترینی
میخوانمت به مهربانی که خود مهربان ترینی
میدانمت به رحمتت که خودت رحیم ترینی
میدانمت به بزرگی که خودت بزرگترینی
همه این میخوانمت ها و میدانمت ها بهانه ای هست
تا بگویم خدایا دوستت دارم ، من خدا را دارم!

پاسخ:
پاسخ:
خدایا دوستت دارم تا..........................
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۲ حسین (تیساپه لینگ )
می گفتːحالا که جوونم دلم می خواد جوونی کنم،

خوش باشم،از همه خوشگل ترباشم
همه فقط به من نگاه کنن،
دلم نمی خواد مثل مادر بزرگ ها یه چادر چاقچور

بکشم سرم و بچپم تو خونه اون وقت هیچ کس سراغم نمیاد.
خوب وقتی یه کم سنم رفت بالا ،به چهل پنجاه رسیدم یه سفر می رم مکه و بعدش توبه می کنم.نماز می خونم،روسری سر می کنم.
حالا کووو تا اون موقع!
خیییلی وقت دارم......
بنده خدا نمی دونست مهلت زنده بودنش خیلی محدوده،
بعد از تصادف حتی فرصت استغفارهم پیدا نکرد.
___________________________________________________
سلاممممممممممممممممممم
خوبین خانوم دکتر ؟

پاسخ:
پاسخ:

سلااااااام بزرگوار!
شکرلله
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۷ من گوسفند نیستم
بسیار عمیق بود...تشکر

پاسخ:
پاسخ:
ان شالله که عمق کلام به جانمان نفوذ کند...
خواهش
وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ کَثِیرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ یَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْیُنٌ لاَّ یُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ یَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَئِکَ کَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَئِکَ هُمُ الْغَافِلُونَ

و در حقیقت بسیارى از جنیان و آدمیان را براى دوزخ آفریده‏ایم [چرا که] دلهایى دارند که با آن [حقایق را] دریافت نمى‏کنند و چشمانى دارند که با آنها نمى‏بینند و گوشهایى دارند که با آنها نمى‏شنوند آنان همانند چهارپایان بلکه گمراه‏ترند [آرى] آنها همان غافل‏ماندگانند

﴿ایه ۱۷۹ سوره اعراف﴾

پاسخ:
پاسخ:
سپاس امروز اندکی در این آیه تامل نمودم و حقیقتا جای بسی تعمق دارد.
خدایا ما را از غافلین و گمراهان قرار مده!
وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن یَدْعُو مِن دُونِ اللَّهِ مَن لَّا یَسْتَجِیبُ لَهُ إِلَى یَومِ الْقِیَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ

و کیست گمراه‏تر از آن کس که به جاى خدا کسى را میخواند که تا روز قیامت او را پاسخ نمیدهد و آنها از دعایشان بیخبرند (۵)

ایه 5سوره مبارک احقاف

پاسخ:
پاسخ:
چشم دلمان بینا شود ای کاش ...

پاسخ:
پاسخ:
ای کاش ...
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۰ عباسعلی اسدی (دست نوشته)
به کوری دو چشم آن حقیری
که از فرط حقارت بد دهان است
به هر دیوار این دنیا نوشتیم
نقــــــــــــی (ع) زیبــــــــــــــاترین نام جهــــــــــــــان است.

پاسخ:
پاسخ:
نقــــــــــــی (ع) زیبــــــــــــــاترین نام جهــــــــــــــان است.

در پناه امام زیباییها...
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۶ طلوع دوباره
سلام
با پست چرا ابن سیرین بوى خوش مى داد؟
بروزم.حتما حتما سربزنید
منتظر حضورتونم

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانو
چشم خدمت می رسم
سلام

تشکر ازتون

حدیث زیبایی است

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا سید بزرگوار!
در پناه مهر بان ترین مهربانان...
سلام معصومه خانوم وبلاگ خیلی جالبی داری عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانو
قال أمیرالمؤمنین (علیه السلام):
فقدان البصر أهون من فقدان البصیرة
نداشتن چشم بهتر از فقدان بصیرت است.
غررالحکم،باب بصیرت
________________________________________
ســــــــــــــلام

حیاتتان با بصیرت باد!

یا مهدی (عج)...

پاسخ:
پاسخ: ســــــــــــلام
سپاس
مهدی یار یاور و باورتان...
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۵ محمد امین سپاهیان
سلام
وبلاگ تان سرشار از کلمات معنوی است ممنون که بر این سفره خوش چیدمان مرا روزی خور اندیشه های اهلبیتی تان نمودید من که تازه چند سالی است که با فرهنگ شیعه نفس میکشم گلوی عطشناکی دارم جامتان لبریز از معنویات باد اجرتان با صاحب مان عطش دل یک سنی شیعه شده را اینگونه با معارف اهل بیت فرو نشاندید

پاسخ:
پاسخ:
سلام جناب سپاهیان بزرگوار!
کامتان پرحلاوت باد از اهلبیت نورانی...
ان شالله که همگی عاقبت بخیر باشیم و بمانیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی