✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

رها شو در دستان مهربانش...

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

رها شو در دستان مهربانش

هدایت

انسان

سکوت

خدا

نظرات  (۴)

سلام
خیلی خیلی زیبا
خدایا رهامون نکن
آمین
سلام

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
رها شدن که تشویش نداره!
سلام
بسم الله الرحمن الرحیم
الا بذکر الله تطتمئن القلوب
راستش رها شدن برای ادم هایی مثل من که ایمان ضعیفی دارند سخته!!

پاسخ:
پاسخ:
همیشه قدم اول سخته اما ارزشش رو داره امتحانش کنید قدمهاتون رو آروم بردارید...
قدمهایتان خدایی باد...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۰۷ انتــــــــظار
الهی!خواندی تاخیر کردم.فرمودی،تقصیر کردم.عمر خود بر باد کردم و بر تن خود بیداد کردم.اگر گوییم ثنای تو گوییم.اگر جوییم رضای تو جوییم.
الهی!گفتی کریمم،امید بدان تمام است.تا کرم تو در میان است،نا امیدی حرام است. (خواجه عبدالله انصاری)

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی