✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

خوشه ای از خرمن کلام امام

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ب.ظ


خوشه ای از خرمن کلام امام

 

قال امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام :

 

شیعَتُنَا المُتَباذِلونَ فى وِلایَتِنا، اَلمُتَحابّونَ فى مَوَدَّتِنا اَلمُتَزاوِرونَ فى اِحیاءِ

اَمرِنا اَلَّذینَ اِن غَضِبوا لَم یَظلِموا وَ اِن رَضوا لَم یُسرِفوا، بَرَکَةٌ عَلى

مَن جاوَروا سِلمٌ لِمَن خالَطوا؛

 

امیر المومنین علی علیه السلام فرموده اند:

 

شیعیان ما کسانى اند که در راه ولایت ما بذل و بخشش مى کنند، در راه

دوستى ما به یکدیگر محبت مى نمایند، در راه زنده نگه داشتن امر و مکتب

ما به دیدار هم مى روند. چون خشمیگین شوند، ظلم نمى کنند و چون

راضی شوند،زیاده روى نمى کنند، براى همسایگانشان مایه

برکت اند و نسبت به هم نشینان خود در صلح و آرامش اند.

 

(کافى، ج 2، ص 236، ح 24)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

میلادنور

Imam Ali

امام علی ع

Emam Ali

چشمه نور

نظرات  (۱۲)

۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۲ حسین (تیساپه لینگ )
هو یا امیر المومنین:

ای وجه رب العالمین هو یا امیر المومنین
ای قبله ی اهل یقین هو یا امیر المومنین

راه طلب پویم تو را در هر کجا جویم تو را
در هر نفس گویم چنین هو یا امیر المومنین

خیل ملائک لشکرت ،تاج ولایت بر سرت
مُلک حَقت زیر نگین هو یا امیر المومنین

تو جان پاک مصطفی وصف تو از قول خدا
آیات فرقان مبین هو یا امیر المومنین

اول تویی،آخر تویی، یاور تویی، ناصر تویی
بر اولین و آخرین هو یا امیر المومنین

از بهر خدمت روز و شب، اِستاده با عجز و ادب
بر درگهت روح الامین هو یا امیرالمومنین

سوی محبان کن نظر، محفوظشان دار از خطر
ای حب تو حصن حصین هو یا امیر المومنین

دارد صغیر بی نوا بر آستانت التجاء
مگذارش از محنت غمین هو یا امیر المومنین

صغیر اصفهانی
______________________________________
سلامممممممممممممم - عیدتون مبارک
شبی درمحفلی ذکرعلی بودشنیدم عاشقی مستانه فرمود,اگرآتش به زیرپوست داری,نسوزی گرعلی رادوست داری…ولادت شاه مردان روزپدرومرد مبارک
امــــــام عـــــلــی عــلیــه الــســلام :
بـا مــردم آن چـــنــان مــعـاشـرت کــنیــد کـه اگـر بـمیــریـد بـر مــرگ شــما
اشــک ریزنــد و اگــر زنــده بـمــانیــد بـه شــمـا عـــشــق ورزنــــد ...


شــایــد کـه کــمــی سـوز بـه آهــت بـدهــنـد

در دهـــر کــمــی حشـمت و جـاهت بـدهــنـد

امـــا دگـر ایـن امــر مـحــال اســت ، مـحـــــال

بی حـبّ ♥ عـــلـــی ♥ بهشت راهت بـدهــنـد


___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________
____________________
_________________
_______________
_____________
___________
_________
_______
_____
____
___
ـــــ
ـــ
ــ

˙·٠•●♥ مــیـلاد امــــــام عـــــلــی عــلیــه الــســلام ... ♥●•٠·˙
آغـازگـر اشاعـه ی عـدالـت و مـردانـگی و مـعرف والاتـرین الگـوی شهامـت و دیانـت
بــر عــاشــقــانـــش مبــــارک بـــاد ...

یــــــا عــــــــلــــــــی ...
میلاد مسعود مولود کعبه ، شیر خدا

مولای مومنان ومتقیان ، ترجمان قرآن

امیرمومنان ، کعبه دلها ، حیدر کرار

حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام

برامام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف

و محبان و شیفتگان حضرتش مبارک باد
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۵۹ انتــــــــظار
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

میلاد امام علی(ع) مبارک باد
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۱۶ محمد فرضی پوریان
با سلام. میلاد با سعادت مولی الموجدین، آقا امیر المومنین، لنگر آسمان و زمین، اسدالله الغالب، مولود کعبه، پدر شیعه علی بن ابیطالب(علیه السلام) و روز پدر رو به شما تبریک عرض میکنم. ان شاءالله که بتونیم شیعه خوبی برای حضرت باشیم.
امیر المومنین: «آگاه باشید که دنیا محل عمل است نه حساب، و آخرت محل حساب است نه عمل».

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار متقابلا تبریک عرض نموده ان شـــــــــالله
گویند علی وصله به کفشش میزد...
....
ای کاش دل خسته من کفش علی بود...
♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ بـــــه نــــام خــــــدا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ ســـــــــــــلـــــــااام ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ آپـــــــــــــ شـــــده ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ مـــنــــتـــظــرتـــــم ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ زودی بــــــــــیـــــــا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
میلاد مولود کعبه و روز پدر مبارک
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۱ یک بنده ی خدا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ


ـــــــ۞۞۞___۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___یا زهرا ___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
سلام معصومه ی عزیزم
ایام رجبیه دستگیر عاقبتت انشاالله
میلاد دُر شیعه علی ع رو تبریک و وفات بی بی زینب س رو هم تعذیت عرض میکنم خدمتت
انشاالله که در پناه چادر خاکی بی بی روز و روزگارت همیشه زهرایی و زینبی باشه
خیر ببینی
برام دعا کن این ایام
که سخت محتاجم
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانو!
حتما لایق باشیم دعاگو هستیم.
علی یار یاور و باورتون
پساپس مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی