✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

جرعه ای فکــــــــــــــــــــر کن اگر...

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

عبادت

لذت بندگی

مناجات

انسان

خدا

نظرات  (۶)

سلام علیکم
پیشاپیش میلاد یعسوب الدین، امام المسلمین، قاتل الناکثین و القاسطین و المارقین، قائد غر المحجلین، مرتضی، رئیس الموحدین، نفس الرسول، امن الرسول، زوج البتول، سیف الله، امیرالبرره، قاتل الفَجَره، صاحب اللواء، قسیم الجنة و النار، سید العرب، عین الله الناظره،مظهر العجائب، والد السبطین، اسد الله الغالب، کلام الله الناطق، المحامی عن حرم المسلمین، وارث علم النبیین، وجه الله الزاهره، صالح المومنین، رحمه الله الواسعه، کشاف الکب، صدیق الاکبر، هادی، فاروق الاعظم، باب المدینه العلم، خازن علم الله، میزان القسط، عروة الوثقی، مطهر، شاهد، نفس الله، حیاة العارفین، حبل الله المتین، صلوة المومنین، ولی المتقین، لسان الله، سید الوصیین، عون المومنین، بحر العلوم، ولد المحسنات، نعیم، ابن الصفا،نبأ العظیم مولا امیرالمومنین را خدمت شما تبریک عرض میکنم
با گفتگویی از جنس حقیقت در خدمت شما هستم
سلام قبل از رجب طعم شیرین مناجات رو خیلی وقت بود نچشیده بودم یعنی گناهی کرده بودم؟
خو رجب هم که نمیشه نچشید نخوای خدا بهت میچشونه!فکری شدم کجای کارم؟
در پناه حق
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۲۰ انتــــــــظار
سلام بزرگوار
با پست جدید بروزم ....
منتظر حضور گرمتون و نظرات ارزشمندتون هستم
انشالله درپناه امام زمان(عج) باشید
التماس دعا
...
التماس دعا ...

گر گناه بنده از بد بندگی ایست/
گر تو با بد بد کنی پس فرق چیست؟
سلام
وبلاگ زیبایی داریدخوشحال میشم به وب من هم سر بزنید موفق باشید
الهی و ربی من لی غیرک
خدایا دستان نیازمندم را بسویت دراز نموده ام
قدری نزدیکتر بیا

سلام بزرگوار
خدا قوت
احسنت برشما
اجرتون با خانم فاطمه زهرا(س)
نمیدونید توی مدتی که توی وبتون حضور داشتم
چقدر فیض بردم
نمره بیست برای قلم ارزشمندتان کم است
من حکمت خدا را برایتان ارزو میکنم
پاینده و سربلند باشید....یاعلی(ع)

پاسخ:
پاسخ:
الهی و ربی من لی غیرک
الهی و ربی من لی غیرک
الهی و ربی من لی غیرک
===================
سلام بزرگوار
لطف عالی مستدام آقا سید بزرگوار
سپاس از آرزوی زیباتون.
مستدام باشید در راه نور...
علی(ع) یار یاور و یاورتون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی