✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

به من رحم کن بیقرارم بیا ای اوج آرزوی لیلة الرغائبم!

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

سلام وارث تنهای بی‌نشانی‌ها

خدای بیت غزل‌های آسمانی‌ها

 

نیامدی و کهنسال‌هایمان مُردند

در آستانهٔ مرگ‌اند نوجوانی‌ها

 

چقدر تهمتِ ناجور بارمان کردند

چقدر طعنه که: «دیوانه‌ها! روانی‌ها!

 

کسی برای نجات شما نمی‌آید

کسی نمی‌رسد از پشتِ نُدبه‌خوانی‌ها»

 

مسیحِ آمدنی! سوشیانس! ای موعود!

تو هر که هستی از آن‌سوی مهربانی‌ها

 

بگو به حرف بیایند مردگانِ سکوت

زبان شوند و بگویند بی‌زبانی‌ها

 

هنوز پنجره‌ها باز می‌شوند و هنوز

تهی است کوچه از آوازِ شادمانی‌ها

 

و زرد می‌شوند و دانه‌دانه می‌افتند

کنار پنجره‌ها برگِ شمعدانی‌ها

 

 

" پانته‌آ صفایی بروجنی "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

امهدی

Twelve emam

imam mahdi

ظهور

انتظار

نظرات  (۱۵)

۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۳۸ حسین (تیساپه لینگ )
باور کن که می تونی به اوج برسی...
حرکت کن...
شروع کن...
باور کن می تونی به آرامش برسی...
مشکلات برای همه هست...
برای همه...
برای همه...
کسی که قبول کنه این رو...
باهاش کنار میاد...
زندگی بی نهایت زیباست...
و تو آمدی تا از زیباییش استفاده کنی...
نه این که غصه بخوری...
تو آمدی که از زیباییش لذت ببری...
زیبایی در هرچیزی هست اگر بخواهی...
باور کن تولیاقتش را داری
_______________________________________
سلاممممممممم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
هلال ماه رجب! ناز کن به ماه تمام
ز یازده مه دیگر تو را سلام سلام
سلام بر تو که در دامن تو می‌تابد
فروغ حسن خدا از جمال چار امام
ولادت دو محمد، ولادت دو علی
کدام ماه، چنینش سعادت است و مقام؟
دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم چه کنم
حلول ماه مبارک رجب، ماه امام علی(علیه السلام) مبارک باد
سلام عزیزم
کاش خوب باشی
ممنونم از حضور سبزت کنارم
شهادت امام مهربونمون امام هادی ع رو هم خدمتت تسلیت عرض میکنم
انشاالله یه روزی دست همه س آرزومندان به ضریح قشنگش برسه
ضریحی که انشاالله به دست شیعه ها زود ساخته بشه...
التماس دعا دارم مهتابکم
یا علی
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۰۲ شهید علیرضا حجتی (خادم الشهدا)
مولا جان:
به یاد روی تو بودم، چه آرزوی دگـــر؟؟؟
چه خوش گذشت این لیلة الرغائب من ...

اللهم عجل لولیک الفرج
دیراست که دلدار پیامی نفرستاد
پیکی ندوانیدو جوابی نفرستاد
صد نامه فرستادم و آن شاه سواران
پیکی ندوانیدو جوابی نفرستاد
دانست که خواهد شدم مرغ دل از دست
زان سلسله خط سلسله دامی نفرستاد
اللهم عجل لولیک الفرج
نقطه آغاز تصمیم های بهتر؛ نقطه پایان تصمیم های بدتر است.



برایان تریسی
امام علی علیه السلام :
اِنَّ اللّه‏َ ـ تَبارَکَ وَ تَعالى ـ اَخْفى اَرْبَعَةً فى اَرْبَعَةٍ: اَخْفى رِضاهُ فى طاعَتِهِ فَلا تَسْتَصْغِرَنَّ شَیئا مِن طاعَتِهِ، فَرُبَّما و افَقَ رِضاهُ وَ اَنْتَ لا تَعْلَمُ وَ اَخْفى سَخَطَهُ فى مَعصیَتِهِ فَلا تَستَصْغِرَنَّ شَیئا مِن مَعصیَتِهِ فَرُبَّما و افَقَ سَخَطَهُ مَعصیَتُهُ و اَنتَ لا تَعلَمُ و اَخفى اِجابَتَهُ فى دَعوَتِهِ فَلا تَستَصغِرَنَّ شَیئا مِن دُعائِهِ فَرُبَّما و افَقَ اِجابَتَهُ و اَنتَ لا تَعلَمُ و اَخفى وَلیَّهُ فى عِبادِهِ فَلا تَستَصغِرَنَّ عَبدا مِن عَبیدِ اللّه‏ِ فَرُبَّما یَکونُ وَلیَّهُ وَ اَنتَ لا تَعلَمُ؛
خداوند تبارک و تعالى چهار چیز را در دلِ چهار چیز مخفى نموده است:
[1] خشنودى‏ اش را در طاعتش مخفى نموده، پس مبادا که چیزى از طاعت او را کوچک بشمارید، زیرا ممکن است خشنودى او در همان باشد و تو نمى ‏دانى .
[2] و ناخشنودى ‏اش را در معصیتش مخفى کرده، پس مبادا که چیزى از معصیت او را کوچک بشمارید، زیرا ممکن است ناخشنودى او در همان باشد و تو نمى‏ دانى.
[3] و اجابتش را در دعاى از خود مخفى ساخته، پس چه بسا که اجابت او در همان باشد و تو نمى‏ دانى.
[4] و ولىّ‏ اش را در میان بندگانش مخفى نموده است. پس مبادا هیچ بنده‏ اى از بندگان خدا را کوچک بشمارید، زیرا اى بسا، همو ولىّ او باشد و تو نمى ‏دانى.
خصال: ص 209، ح 31
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۳۷ وبلاگ چند جـــ ــ ــ ـــ ـــهتی اشارت یک
آخرین مطلب وبلاگ اشارت یک

خبر فوری : تا کی می خواهی این طور ادامه دهی ؟؟؟؟



می خواهم برای اولین بار خوبی را انتخاب کنم .....

مدت هاست آرامشی که به دنبالش هستم ، ندارم .... یعنی آرامش را خود از خود سلب کردم .....

و البته دست تقدیر روزگار که نمی توان جلویش را گرفت .....

اگر این طور پیش بروم ، انسانیت ام تباه می شود.....چرا ؟ چون نابسامان پیش می روم .... کسالت ها و

بی سامانی های زندگی ام شدت گرفته .....

باید سر و سامانی به این زندگی بدهم ....

می خواهم بر گردم به پاکی کودکی .... و خواب های صادقه .... و گفتارهای زیبنده .....

چقدر گناه و سیاهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پست بعدی وبلاگ : شنبه دهم خرداد ماه


:: ××××××××××××××××××××××××××
اینو براتون فرستادم تا بندازین گردنتون تا همیشه نگهدارتون باش . . .
آنجا که ایمان است ، نسیم عشق می وزد
آنجا که عشق است ، صلح حکم فرماست
آنجا که صلح است ، خدا هست
و آنجا که خدا هست ، خوشی و سعادت بر آن سایه افکنده است . . .
سلام اگه صدایی رو که رو وبت گذاشتی بخوام از کجا باید پیدا کنم.ممنونم
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۳ یا اباصالح ادرکنی
السلام علیک یا ابا صالح المهدی عج الله

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن
گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیدار تو باشد آرزویم
گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن
گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

گفتم به جان مادرت من را دعا کن
گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن

گفتم ز هجران تو قلبی تنگ دارم
گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غم آزاد گردان
گفتا که دل با یاد حق آباد گردان

گفتم که شام تا دلها را سحر کن
گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

گفتم که از هجران رویت بی قرارم
گفتا که روز وصل را در انتظارم

اللهم عجل لولیک الفرج به حق مولاتنا فاطمه زهرا سلام الله علیها
سلام عزیز دلم ....
ممنون بابت راهنماییت.دوستت دارم خانم دکتر مهربون
ببخشید من یه مشکل برام پیش آمده بود درگیر بودم.نتونستم خواب بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی