✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

ای کاش...

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

آیت الله بهجت

توکل

انسان

ایمان

خدا

نظرات  (۲۵)

واقعا ای کاش
عالی بود...
سلام.

ممنون که سرزدید منم تلاش میکنم تا اونجایی که میتونم رشد کنم....

تسلیت میگم انشالله غم اخرتون باشه......

پاسخ:
پاسخ:
ان شالله که همگیمون بتونیم تا اونجایی که در توانمون هست رشد داشته باشیم در راه او...

سپاس
سلام خواهر بزرگوار

اجرت با الله بابت تذکر وبلاگ امام هادی علیه السلام

مطلب گذاشتم

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام برادر بزرگوارم!

سپاس

در پناه مهربانترین مهربانان....
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۰۰ محمد فرضی پوریان
با سلام و تبریک سال نو، البته با تاخیر و با آرزوی سربلندی و موفقیت برای حضرت عالی. و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توسلات شما در این فاطمیه ای که گذشت.
ان شاءالله که سال ظهور آقامون باشه.
(مدتی نبودم الان خدمت رسیدم)
ممنون که سر زدید زحمت کشید.....

ببخشید مزاحم شمام شدیم....
ممنون شما لطف دارید.....

شنیدم شما ریاضیات خوندید....

یکمم یاد من میدید
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۰۱ حسین (تیساپه لینگ )
آدمی شبیه ترین چیز به ترازوست
با نادانی سبک
وبا دانش سنگین میشود
امام علی علیه السلام
______________________________
سلاممم آبجی ممنونم سر زدی بهم
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۰ انتــــــــظار
وقتی به خوبیها و مهربانی های تو می نگرم

بدیها و اشتباهات خود را مشاهده می کنم

و آنوقت که رحمت و بخشش بی منتهایت مرا نشانه میرود

بار شرمندگی گناهانم بیشتر از پیش بر دوشم سنگینی میکند

خدایا هر چه می دهی رحمت است و هر چه نمی دهی مصلحت

اگر مصلحت این است که هیچ چیز نداشته باشم راضیم به رضایت

ولی نظرت را از من مگیر

یاریم کن آن کنم که تو راضی باشی و آن طور شوم که تو می خواهی.
ممنون. بسیار زیبا و تعمق برانگیز بود...
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۲۸ شیعه به قربانت امام علی النقی (ع)
با سلام و عرض خداقوت خدمت شما دوست بزرگوار!

خواهشمند است در اولین فرصت پست های خویش را درباره ی امام مهربانی ها در وب حضرت ثبت موقت نمایید تمنا دارم که وب حضرت رو ان شالله فعال نگه دارید در ضمن لطفا به کامنتهای مربوط به پست خویش جواب دهید...

با احترام

در پناه امام مهربانی ها...
سلام و عرض ادب
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۱ یا اباصالح ادرکنی
می خورد آب ز چشمان تو صد رود فرات
چشمه اشک تو بی بی شده است آب حیات
کربلا تا ز بقیع و ز بقیع تا ز خدا
بر تو ای ام بنین مادر روضه صلوات

***************************
با سلام و عرض تسلیت
به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها ختم صلوات یک روزه برپاست .تشریف بیارید شما هم دعوتید.
در پناه امام زمان عج الله
التماس دعای فرج-یاعلی
وفات حضرت ام البنین (ع)همسر حضرت امام علی(ع)و مادر سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)تسلیت باد
قدم اگر خمید ، فدای سر حسین
جانم به لب رسید ، فدای سر حسین

ام البنین سابق این شهر عاقبت
شد مادر شهید ، فدای سر حسین

یک چند وقتی است در این شهر هیچ کس
لبخند من ندید ، فدای سر حسین

هر جمله بشیر مرا پیر کرده است
مویم شده سفید ، فدای سر حسین

گلچین چهار تا گل گلخانه مرا
چه وحشیانه چید ، فدای سر حسین

هر شب به یاد عمر کم ناز دانه ها
اشکم به رخ چکید ، فدای سر حسین

هر شب به یاد تشنگی کودک رباب
خواب از سرم پرید ، فدای سر حسین

عباس پاسبان حرم شد به جای من
دستش اگر برید ، فدای سر حسین

گویند جا شده به مزار محقری
آن قامت رشید ، فدای سر حسین


وفات مادر سلطان ادب و وفا حضرت ام البنین سلام الله علیها تسلیت باد.
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۰ انتــــــــظار
سلام دوست عزیز،
باپست جدید بروزم ....
منتظر حضور گرمتون ونظرات ارزشمندتون هستم
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار، به روی چشم خدمت میرسم!
باران رحمت خدا همیشه می بارد، تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم!
بیایید عهد ببندیم که مثل باران باشیم!
آسمانی شویم اما درد زمینی ها را فراموش نکنیم

حُسن باران این است
که زمینی ست، ولی
آسمانی شده است
و به امداد زمین می آید...

پاسخ:
پاسخ:
یعنی میشه مثل بارون باشیم و آسمونی بشیم...
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۳۹ *☼کل یوم عاشورا*کل ارض کربلا☼*
وقتی در جستجوی خودت باشی ، خداوند را در کنارت احساس می کنی
سلام منتظر حضور سبزتان هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانو به روی چشم خدمت میرسم
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۶ کودکان منتظر
به نام خدای مهربانی
با سلام
خوشحال میشوم به من هم سر بزنید
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۴ به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد
سلام
منت گذاشتید به من که تشریف آوردید به وبم عزیزم
خیر ببینید
شما هم با احترام لینک شدید
اما
حس میکنم اسمتون و فضای وبتون رو یه بار دیگه هم دیدیم...
به خاطر ندارم
یا ...
افتخار همکاری با شما رو تو وب امام نقی ع داشتم؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانــــــــــــــــو،بله...
سلام
بسیار زیبا بود
معذرت چند وقت نبودم
تسلیت میگم فقدان پدر بزرگتون رو
ما گرچه خبر ندادیم اما فاتحه خواندیم
خدا رحمتشون کنه

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سپاس
تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز // می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم
ممنون

پاسخ:
پاسخ:
خواهش باعث افتخاره بانو
خدا بیامرزه این عالم بزرگ رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی