✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

مولای من دلم بی در و پیکر شده است...

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

منبع: نقاش فقیر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

imam mahdi و Twelfth Imam

مهدی

ظهور

امام زمان

نظرات  (۱۴)

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۸ ذبیح الله محمدی بردبری
رفتن به جهاد ِنفس راهی است بزرگ
از جبهه گریختن گناهی است بزرگ
ما بر سر ِپست ِانقلابیم اکنون
خفتن سر ِ پست اشتباهی است بزرگ . . .
سلام خواهرخوبم
خداقوت ممنونم از لطفتون وحضورگرمتون
برای منم مایه بسی خوشحالی وافتخاراست اشنا شدن با خوبانی چون شما
درپناه خدا باشید یا حق والتماس دعای فرج

پاسخ:
پاسخ:
سلـــــــــام بانو
شما هم خداقوت، خواهش انجام وظیفه بوده...

در پناه مهربانترین مهربانان...

التماس دعای فرج
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۳۵ نجات یافته
راستی آهنگ وبم چی بود مجبور شده بودم کدها رو پاک کنم
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۵۱ نجات یافته
چقدر قشنگ و واقعی(متن ذاخل عکس)
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۰ یه بنده خدا
سلام خواهر

متن عکس فوق العاده بود

بد بختی شاخ و دم ندارد که مرض و طاعون گرفته نفس ها

کجایی فرزند خلف رسول الله ص
بیا ببین دنیا طبیب الدوار بطبه را میطلبد
در لجن درونیان و نفسانیات و مادیات و شهوات مادی و حتی بعضا معنوی غرقیم و دل خوش به یک مردی از دیار رسول الله ص ... آری مولایم دلم به تو خوش است و بس وگرنه از اول فاتحه ام رو خودم خوانده ام...

یا الله مددی کن بساط بی آبرویی آنقدری نشود که نشود آنچه باید بشود ... آنچه هدفت بود از خلقتم ... الله جان تو رحمی کن

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام برادر بزرگوار من!

اللهم رحمنا...

آدم" ات

می شوم



اگر با هر سیبی وسوسه نشوی....

سلام بزرگوار ممنونم
...
ولی نمیدونم چرا این نوای وبتون یه جوری خاصه
یه حسی به من میده که نمیدونم چیه
جدا عجیبه..احساس میکنم آشناست ولی ...
گاهی وقتها ...

دلم تنها چند ثانیه حضور می خواهد !!!

حضور کسی در انتهای تاریکی شب ...

کسی که در سحر یک روز آفتابی در کنارم ،

نظاره گر شفق باشد ...

آنوقت با همدیگر ، دست به دست هم

پا به پای نسیم صبح گاهی ...

و دوشادوش مرغ اقبال

تا خود خورشید پر کشیم ...

آیا میشود ...؟؟؟

سلام سرکار خانم یزدان پناه
احوال تون خوبه ...
بزرگوار من که اعلام آمادگی کردم ، شما امر بفرمائید چه کاری و ازکجا باید شروع بشه ...
وظیفه من رو بهم بگید من در خدمتم ...
راستی ، شما جزء دوستانی هستید که هیچ وقت فراموش نمی شوید.چون بخاطر خط فکری و اعتقادیم کنارتان هستم ، پس یه جورایی همکار هم هستیم ، البته انشاءالله تو راه خدا .

ما در خدمتیم .

به سیده خانم ... هم سلام برسونید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام برادر بزرگوار من!
سپاس شکرگزاریم

شما سرورید...

ان شالله که برای او باشیم و برای او بمانیم

در پناه مهربانترین مهربانان...
سلام خواهر
تشکر سر زدید

---------------------
امام زمان عج:

إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَ لا ناسینَ لِذِکْرِکُمْ، وَ لَوْ لا ذلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ اللاَّْواهُ، وَ اصْطَلَمَکُمُ الاَْعْداءُ. فَاتَّقُوا اللّهَ جَلَّ جَلالُهُ وَ ظاهِرُونا:


ما در رعایت حال شما کوتاهى نمى‌کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم، که اگر جز این بود گرفتارى‌ها به شما روى مى‌آورد و دشمنان، شما را ریشه کن مى‌کردند. از خدا بترسید و ما را پشتیبانى کنید.

------------------

موفق باشید

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا سید بزرگوار!
خواهش وظیفه است استفاده می کنیم.

اللهم عجل لولیک الفرج
هر پرهیزکار، گذشته ای دارد؛

و هر گناهکار، آینده ای؛

پس، هیچگاه در مورد آدمها قضاوت نکن ...!
ای آخرین مسافرِ دنیـا کجایی
ای یوسفِ صحراییِ زهـرا کجایی

شآها نظر به ما کن لطفی بر این گدا کن
در یک قنوت وترت آقا مارو دعــــــــآ کن

یابن الحسن کجایی
یابن الحسن کجایی
یابن الحسن کجایی
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت :
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ

و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم که میگه:

" بندگانم را آگاه کن که من بخشنده‌ ی مهــــربانم !
آدم هایی که شما را بارها و بارها می آزارند، مانند کاغذ سمباده هستند.

آنها شما را می خراشند و آزار می دهند اما در نهایت

شما صیقلی و براق خواهید شد و آنها مستهلک و فرسوده...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سپاس از حضورتان
خدایـــــا ! " مــدعیــان رفــاقــت " ، هـر کـدام تـا " نقطــه ای " همراهنـد . عـده ای تـا " مـــرز مــال " ، عـده ای تـا " مــرز جــان " ، عـده ای تــا " مــرز آبـــرو " ، و همگــان تـا " مــرز ایــن جهـــان " . . تنهــا تـویـی کــه همـــواره می مـــانی " ای یگــانه پروردگــار مــن "... " الهــی و ربـی مـن لی غیــرکــــــ

پاسخ:
پاسخ:
الهــی و ربـی مـن لی غیــرکــــــ...

ادعای مــــــــا تا کدام نقطه اس رفیـــــــــــــق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی