✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

ای فرزند آدم!

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

ای فرزند آدم!

"ایمان" و "معرفت" را بدون درخواست و التماست، عطایت کردم: چگونه ممکن است "بهشت" و "بخشایش مغفرت" را با وجود التماست از تو دریغ دارم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۹
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نظرات  (۸)

خدایا تو می دانی آنچه را که من نمیدانم

در دانستن تو آرامشی است و در ندانستن من تلاطمها

تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز

سلام دوست عزیز وبزرگوارم ممنونم از حضورگرمتون
خیلی عالی بود
امیدوارم بتونیم کاری کنیم تا مظلومیت امام هادی بیشترازاین نشه بازم ممنونم از حضورگرمت درپناه خداباشی خواهرم
یاحق والتماس دعای فرج

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!خواهش وظیفه است.
ان شالله به یاری و همدلی دوستان گلی چون شما بتونیم به اندازه ی خودمون کاری برای امام غریبمون انجام بدیم...

و البته
غریب ماییم که در قربت دنیا غرق شدیم...
وقتی آدم ها شما را ترک میکنند ، مانعشان نشوید.
شما با کسانی که رهایتان میکنند آینده ای ندارید، آینده شما آنهایی هستند که در زندگیتان می مانند و در همه حال همراه و همقدم شما هستند.....
فقط دلیل جدایی ز تو فقط گناه من است
ثمر از این همه غفلت دل سیاه من است
همیشه ذکر تو را من به روی لب دارم
که نام تو گل زهرا دلیل راه من است
ببین که روز سپیدم ز هجر تو شام است
بیا و نور فکن که چهره تو ماه من است
جدایی از تو بلایی عظیم و جانکاه است
گواه قلب حزین سردی نگاه من است
بگو به آن دو ملک در سیاهی قبرم
که این غلام قدیمی بارگاه من است
قرآن! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند ” چه کس مرده است؟ “
چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است.

قرآن! من شرمنده توام اگر تو را از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام. یکی ذوق می کند که تو را بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق می کند که تو را فرش کرده، ‌یکی ذوق می کند که تو را با طلا نوشته، ‌یکی به خود می بالد که تو را در کوچک ترین قطع ممکن منتشر کرده و… آیا واقعا خدا تو را فرستاده تا موزه سازی کنیم؟

قرآن! من شرمنده توام اگر حتی آنان که تو را می خوانند و ترا می شنوند،‌ آن چنان به پایت می نشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره می نشینند… اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می زنند ” احسنت…! ” گویی مسابقه نفس است…


قرآن! من شرمنده توام اگر به یک فستیوال مبدل شده ای حفظ کردن تو با شماره صفحه، خواندن تو از آخر به اول، ‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ ای کاش آنان که تو را حفظ کرده اند، ‌حفظ کنی، تا این چنین تو را اسباب مسابقات هوش نکنند.


خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو. آنان که وقتی تو را می خوانند چنان حظ می کنند،‌ گویی که قرآن همین الان به ایشان نازل شده است. آنچه ما با قرآن کرده ایم تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیدیم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام عرض ارادت

تشکر از مطالب و نظرات مفید جنابعالی و بالاخص همکاری ارزشمندتون در وبلاگ امام هادی ع

عاقبت همگی به خیر

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا سید بزرگوار باعث افتخار بنده اس در رکاب شما و عاشقان امام هادی علیه السلام بودن

به نظرم بهترین دعا همین عاقبت بخیری ان شالله که شامل همگیمون بشه

در پناه مهربانترین مهربانان...
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۰۱ از دیار سلمان و منا اهل البیت
سلام خواهر بزرگوار


یا امام هادی(ع)

احسان خانواده تان از قدیم بود

آن قدر روی بام شما یاکریم بود

راه تو را نیاز به خدمت گذار نیست

پرده نگاه دار سرایت نسیم بود

ای آن که چوب دستی بازیِ کودکیت

مثل عصای معجزه های کلیم بود

بیراهه بود راه، بدون هدایتت

تنها صراط نور شما مستقیم بود



نام تو جلوه ای ست از اسماء پنج تن

هم گشته ای امام علی، هم ابالحسن



موفق باشید

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
بیراهه بود راه، بدون هدایتت...
=================
سلام برادر بزرگوار من!


سپاس

در پناه مهربانترین مهربانان...
عادت میکنی بانو
من خونه زیاد عوض میکنم

پاسخ:
پاسخ:
پس خونه به دوش تشریف دارید...
1 سال ثابت بودم
یک سال دیگه ننوشتم
دو سالی هست خونه عوض میکنم
دوتا هم وب دارم فیلترش کردن
چقدر زحمت کشیده بودم
هیچ کسم جوابمو نداد چرا

پاسخ:
پاسخ:
مهم نیست! مـــــــرد اونیه که همیشه توی میدون باشه و وظیفه اشو به نحو احسنت انجام بده اونی که باید ببینه و جواب بده به موقعش جواب میده...

ان شالله همواره ثابت قدم باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی