✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

راستگویی

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نظرات  (۲۰)

اگر
هدفی برای زندگی
دلی برا دوست داشتن
وخدایی برای پرستش داری
خوشبختی......
واقعا که ابتدا باید راستگویی اموخت
خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.
خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان
بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.
خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان
بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله
بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد
خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان
صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید
خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!
خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو
نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد
ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من کسی را ندارد...شاید توبه کرد...
بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری.
می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی؟وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات رو میبندی؟ چون قشنگ ترین چیز های این دنیا قابل دیدن نیست

پاسخ:
پاسخ:
و خـــــــــــــــدا قشنگ ترین این نادیده هاست...
سلام بزرگوار
ممنون از لطفتون
به نظر خودم واقعیت بود حرفهام نه شکست نفسی و...
ممنون از نظرات سازندتون
لطف کنید شما هم موضوع و زمان مطلب گذاشتنتون رو مشخص کنید
ان شاءالله همگی موفق باشم
یا حق
سلام
حدیث فوق العاده زیبایی بود
خدایا به من بگو تو خود چگونه میبینی؟ چگونه قضاوت میکنی؟ آیا عشق ورزیدن به اسمها تشیع است؟
یا شناخت مسمی ها؟ یا پیروی از رسمها؟
دکتر علی شریعتی
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۰ ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
"‌شهید غلامعلی پیچک: مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی‌ترسیم، از انحراف می‌ترسیم!"
اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد...
سلام ممنونم از لطفتون
خدایا خسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...
از این مردم که به ظاهر صادق و با وفا ...
خسته ام ... از دوری ...از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام
از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام ...
آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش
از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام ...
پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت در میان دل مردم نیست چرا قطره ای از
عشق در چشمان بنده هایت نیست همش دروغ پیدا است همش نیرنگ پیدا است ...
دیگر دست محبتی در میان مردم نیست
دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست سفره ی دل مردم همش دروغ
است ... به ظاهر پاک و صادقانه است ... ای خدایم ای معبودم خسته ام ... کو
زندگی پاک و مقدسانه ... کو دست عشق و محبت ... کو سفره ی وفا و
صداقت ...همه رفته اند و نیرنگ مانده است من خسته ام ...از این همه
بی وفایی ...از این همه درد انتظار ...از این همه حسرت ... از این همه اشک ... از این
همه ناله و فغان ... خسته ام ... آری ... خسته ام ... از دست خودم خسته ام از
دست این زندگی که برایم سیاه بختی آورده است خسته ام ...
از دست همه خسته ام...
از دست روزگار بی معرفت از دست مردم بی معرفت ... ای خدایم دیگر از
زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ...
من خسته ام...
خدایا کمکم کن
اهنگ های خدا همیشه زیباست.
گوش کن...
صدای طبیعت را ...
صدای رودخانه...
پر یک پروانه...
صدای طپش قلب یک عاشق...
چه دلنواز نواخته شده اند!!!
تار دلتان نزد خداست.....
می خواهم از خدا که بزند بهترین پود ها را بر تار وجودتان
و بسازد ترانه ای زیبا از سرنوشتتان ...
دقیقا همین آیه درسته

پاسخ:
پاسخ:
فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ (٧)وَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ (٨)(سوره ی الزلزلة)
اِمام علی (علیه السّلام) :



«إنَّ حَقیقَةَ السَّعادَةِ أن یُختَمَ لِلْمَرءِ عَمَلُهُ بِالسَّعادَةِ و إنَّ حَقیقَةَ الشَّقاءِ أن یُختَمَ لِلْمَرءِ عَمَلُهُ بِالشَّقاءِ؛»

«براستى که حقیقت خوشبختى آن است که پایان کار انسان خوشبختى باشد و حقیقت بدبختى آن است که کار انسان به بدبختى خاتمه یابد.»

معانى الأخبار، ص 345، ح 1؛ میزان الحکمه، ج 5، ص 303
اِمام سجّاد (علیه السلام) :
«الرِّضا بِمَکْرُوهِ الْقَضا، مِنْ أعْلی دَرَجاتِ الْیَقینِ.»

«راضی بودن به سخت‌ترین مقدّرات الهی از عالی‌ترین مراتب ایمان و یقین خواهد بود.‏»

مستدرک الوسائل: ج 2، ص 413، ح 16
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۵ یه بنده خدا
سلام خواهر بزرگوار

حدیث بی نظیری است

اللهم اجعلنا من الصدیقین ...

چی بگم... اللهم ارحمنا بهترین حرفه



یا عَلىُّ اصدِق وَإِن ضَرَّکَ فِى العاجِلِ فَإِنَّهُ یَنفَعُکَ فِى الآجِلِ وَلاتَکذِب وَإِن یَنفَعکَ فِى العاجِلِ فَإِنَّهُ یَضُرُّکَ فِى الآجِلِ؛
اى على راست بگو اگر چه در حال حاضر به ضرر تو باشد ولى در آینده به نفع توست و دروغ نگو اگر چه در حال حاضر به نفع تو باشد ولى در آینده به ضرر توست.

میراث حدیث شیعه، ج2، ص17، ح65



موفق باشید

در پناه الله
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۲ ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
ای عاشق مدهای رنگارنگ! ای فریفته لباس های روشن و تنگ که از دنیا به شوق آمده ای! هیچ اندیشیده ای که این شوق، حزن آخرت را به همراه دارد؟
سلام

تشکر از شما

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

در پناه الله
آنکس که بداند، و بداند که بداند ، اسب شعف از گنبد گردون برهاند … آنکس که بداند و نداند که بداند ، بیدار کنیدش که شبی خفته نماند … آنکس که نداند و بداند که نداند ، لنگان خرک خویش به منزل برساند … آنکس که نداند و نداند که نداند ، در جهل مرکب ابدالدهر بماند .
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۲۰ انتـــــــظار فـــــــــرج
ﺧﺪاوﻧﺪا!
دﻧﯿﺎی آﺷﻔﺘﻪ ی دروﻧﻢ را ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ از ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﭘﯿﺪاﺳﺖ ، ﺑﺎ ﻻﻻﯾﯽ ﻣﻬﺮﺑﺎن ﺧﻮد ، آرام ﮐﻦ . . .
ﺗﺎ وﺟﻮد داﺷﺘﻨﺖ و ﺑﻮدﻧﺖ را ﺑﻪ زﯾﺒﺎﯾﯽ اﺣﺴﺎس ﮐﻨﻢ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی