✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

صدها سال در روز روشن منتظر ظهور من و توست!

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ


منبع: نقاش فقیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

imam mahdi و Twelfth Imam

مهدی

جمعه

امام زمان

نظرات  (۲۴)

خدا را دوست بدار




حداقلش این است که یکی را دوست داری




که روزی به او می رسی...
منم از لطفتون بی نهایت ممنونم
..
....
......
حضور شما روشنایی بخش این فضای مجازی تاریک هست..
..
البته با این جمله ...تا حد خاصی ....شما کاملا موافقم
و متوجه منظورتون شدم

شبتون بخیر باشه
انشالا فردای خوبی رو داشته باشید
این است عطر خاکستری هوای که از نزدیکی صبح سخن می گوید
زمین آبستن روزی دیگر است
این است زمزمه سپیده
این است آفتاب که بر می آید
تک تک ، ستاره ها آب می شوند
و شب
بریده بریده
به سایه های خرد تجزیه می شود
و در پس هر چیز
پناهی می جوید
و نسیم خنک بامدادی
چونان نوازشی ست

عشق ما دهکده ای که هرگز به خواب نمی رود
نه به شبان و
نه به روز
و جنبش و شور حیات
یک دم در آن فرو نمی نشیند
هنگام آن است که دندان ها تو را
در بوسه ئی طولانی
چون شیری گرم
بنوشم

تا دست تو را به دست آرم
از کدامین کوه می بایدم گذشت
تا بگذرم
از کدامین صحرا
از کدامین دریا می بایدم گذشت
تا بگذرم
روزی که این چنین به زیبایی آغاز می شود
به هنگامی که آخرین کلمات تاریک غم نامه ی گذشته را با شبی
که در گذر است به فراموشی ی باد شبانه سپرده ام
از برای آن نیست که در حسرت تو بگذرد
تو باد و شکوفه و میوه ی، ای همه ی فصول من
بر من چنان چون سالی بگذر
تا جاودانگی را آغاز کنم
♥♡♥♡♥♡♥♡
احمد شاملو
============
تشکر از حضورتان.


پاسخ:
پاسخ:
ای همه ی فصول من
بر من چنان چون سالی بگذر
تا جاودانگی را آغاز کنم...

بسیار زیبــــــــــــــــــــا بود ممنون
این شعر را چه می گویید ... ؟!
حسم را فروخته به باد ....
===============
چقدر خواب ببینم که مال من شده ای
و شاه بیت غزل های لال من شده ای
چقدر خواب ببینم که بعد آن همه بغض
جواب حسرت این چند سال من شده ای
چقدر حافظ یلدا نشین ورق بخورد؟
تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای
چقدر لکنت شب گریه را مجاب کنم
خدا نکرده مگر بی خیال من شده ای
هنوز نذر شب جمعه های من اینست
که اتفاق بیفتد حلال من شده ای
که اتفاق بیفتد کنارتان هستم
برای وسعت پرواز بال من شده ای
میان بغض و تبسم میان وحشت و عشق
تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای
مرا به دوزخ بیداریم نیازی نیست
عجیب خواب قشنگی ست مال من شده ای
===================
شاعر : مهناز فرهودی

پاسخ:
پاسخ:
تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای

عالـــــــــــــــــــــــی بود حض کردم دستت طلا بانـــــــــــــــــو
برایمان سپرده ای بلند مدت است
که سودش را بخوریم و خودش را گوشه ای رها کنیم.
او را برای فردا می خواهیم
نه امروزمان که کارهای واجب تری داریم.
امروزهای همیشه ما، غیبت کبری ماست
که قفل فرجش فرداها باز نمی شود...
پیش از غروب چون ستاره ای ظهور کنیم
تا ماه را به خورشید برسانیم
و بین الطلوعین زندگی را تا ابدیت بسط دهیم...
صدها سال در روز روشن منتظر ظهور من و توست!


قربون مظلومیتت برم آقای مظلوم من که خود مظلومیتت رو اذعان کرده ای اما کو گوش شنوا
"اللهم عجل لولیک الفرج"
التماس دعای فرج
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۴۷ انتـــــــظار فــــــرج
اللهم عجل لولیک الفرج
خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم ،

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم ،

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم ،

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم ،

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی…؟؟
درختان را در زمستان دیده ای که چه زیبا رخت سفید بر تن می کنند
ما گمان می کنیم که درخوابند
ولی همگی آنها بیدارند
تنها رنگ سجاده شان تغییر می کند
این ماییم که در خوابیم.
ماییم که که با خواب زدگی پرده حجابی ساخته ایم بین خود و معشوق دلربایمان.
من در کشوری زندگی می کنم که

دویدن سهم کسانی است که هرگز نمی رسند

و رسیدن سهم کسانی که هرگز نمی دوند...


ارزش مردگانش چندین برابر زندگانش است..

در سرزمین من. . .
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۰۳ ذبیح الله محمدی بردبری
زود میلرزد دلم! اینقدر طنازی نکن!
اینچنین با چشم معصومت هوسبازی نکن!
یک سؤال ساده پرسیدم جوابش ساده است
یا بگو "نه" یا که " آری" قصه پردازی نکن
تا برای دلبری شیرین زبانی کافی است
وقت خود را بیش از این صرف زبان بازی نکن
حاصل یک عمر در یک لحظه ویران می شود
مثل سیل سرکشی خانه براندازی نکن
راه ناهموار و پایم لنگ و اسبم خسته است
در چنین وضعی تو دیگر سنگ اندازی نکن
" جان نثاری" حالت اغراق در دلدادگی ست
بعد از این دل خوش به این آمار جانبازی نکن
کی به خدمت میگمارد عاقلی دیوانه را ؟!
این جماعت را معاف از رنج سربازی نکن
درود ضمنا گریه نکنید گوش شنوا هست مردم کمی بی تفاوت شدند
شما هم غصه نخورید لطفا قصه بخونید

پاسخ:
پاسخ:
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی نَفْسَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی رَسُولَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ،
لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ،
اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ،
ضَلَلْتُ عَنْ دینی
==============
سلام مجدد!

آخه این چه حرفیه برادر من، بی تفاوتی ام حد و اندازه داره به خدا تا این حد دیگه آخه؟!! که بخدا این بی تفاوتیا فقط و فقط دامن خودمون رو میگیره...

بخدا گوش شنوایی نیست اگه بود که وضعمون این نبود...

همین دیگه اینقده قصه خوندیدیم و توی قصه های مسخره ی روزمره گی مون غرق شدیم که به اینجا رسیدیم....

یه سوال می پرسم خدا وکیلی شما در طول هفته چقده به یاد امام سفر کردمون هستین چقده تا حالا شده که از ته دل فرجشو بخوای از خدا...

بابا وقتی خودشون فرمودند اگر مردم به اندازه یک لیوان آب تشنه در فراق و دیدار من بودند ظهور من حتمی بود و ما ظهور می کردیم درک می کنید مفهوم این جمله رو...آیا زمان آن نرسیده که به اندازه یک لیوان آب تشنه ظهورش باشیم؟!!

تا کی باید مسلمونا تحقیر بشن تا کی باید به جان مال ناموسشون تعرض بشه تا کی؟؟؟ حتما از وضع مسلمونا توی کشورهای اسلامی و مخصوصا شیعه نشین خبر دارید.

گریه که سهل باید...


اینقده نداشتیمش که به نداشتنش خو گرفتیم و برامون عادی شده....ای خداااا
نمی فهمیم نداشتنشون یعنی چی چون معرفت بهشون پیدا نکردیم(اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ)

ببخشید میدونم شاید کامنتتون فقط محض شوخی بوده باشه اما بخدا خواب دیگه بسه الان فقط و فقط وقت بیداریه باید بیدار شیم باید بیاییم توی میدون باید یاورش شیم باید زمینه ساز باشیم...

اینها فقط یادآوری و تلنگری بود بر روح خفته ی خودم.

"اللهم عجل لولیک الفرج"
خداوندا به بزرگی و مهربانیت قسم که فرج آقا و مولا و سرورمان را برسان که فرج ایشان فرج همگی ماست.

الهی آمین
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۲ ذبیح الله محمدی بردبری
قسمتی از وصیت نامه شهید نور علی شوشتری :



دیروز از هر چه بود گذشتیم ، امروز از هر چه بود گذشتیم ... آنجا در پناه سنگر بودیم و اینجا در پناه میز ... دیروز در پی گمنامی بودیم و امروز بدنبال آنیم که ناممان گم نشود...دیروز بر درب اتاقمان می نوشتیم یا حسین فرماندهی از آن توست . امروز می نویسیم بدون هماهنگی وارد نشوید . الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم ... بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم ...‌آزادمان کن تا اسیر نگردیم.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون بسیار زیبا بود.
الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم ... بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم ...‌آزادمان کن تا اسیر نگردیم.

خداوندا برای یک لحظه هم ما را به خودمان وامگذار!
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۳ محمدمهدی محمدی بردبری
سلام
وقت بخیربسیارعالی استفاده کردم

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار، خواهش
ان شالله که از زمینه سازان واقعی ظهور آقا باشیم و مهدوی زندگی کنیم
سپاس از حضور سبزتون
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۹ محمدمهدی محمدی بردبری
سلام

سلام به تو ای دوست من

بیا با هم به یه سفر بریم

بیا پشیمون نمیشی

حاضری؟ پس بریم...

این جا سرزمین عاشق هاست

این جا که می یای دل از هر چیزی غیر خدا بردار .

از کجاش بگم از زمین ، از آسمون یا از آب ،از شلمچه ، طلائیه ،

دوکوهه ، هویزه ، دهلاویه ، خرمشهر ، اروند یا از فکه

من دفعه اول که رفتم نمی دونستم که کجا می خوام برم

نمی دونستم که به کربلا ایران دعوت شدم

حالا می خوام از شلمچه بهشت رو زمین بگم

همین که گفتن این جا شلمچه است همه با هم کفشا را درآوردیم می دونی

چرا آخه اونجا محل عبور ملائکه است

اونجا محل ریختن خون یاران خمینی است

معراج شهدا ...

یادش بخیر اون روز تو شلمچه روز تشیع شهدا گمنام بود یه گوشه تو

معراج شهدا ایستاده بودم گفتم میشه من پیش یکی از شهدا بشینم درد ودل

کنم گفتم من که سعادتش و ندارم یه وقت دیدم یه پیکر پاک شهید پیکر چه

عرض کنم استخون های یه شهید گمنام رو گذاشتند جلوی پام

نشستم هی می گفتم خدایا ممنونم نشستم و هرچی که میخواستم گفتم و

گریه کردم

گریه خوشحالی واسه اینکه شهدا منو به این جا دعوت کرده بودند

پاسخ:
پاسخ:
سلام همسفر!
و چه زیبا سفری و دعوتی...
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۹ جملات زیبا (رسول ترک)
وقتی گرسنه ای یه لقمه نون خوشبختیه …

وقتی تشنه ای یه قطره آب خوشبختیه …

وقتی خوابت میاد یه چرت کوچیک خوشبختیه …
.............................................................................
سلام دوست عزیز خسته نباشید ...

پاسخ:
پاسخ:
و وقتی روحت گرد و خاک گرفته یه جرعه خدا تموم خوشبختیه...
+++++++++++++
سلام بزرگوار شما هم خداقوت
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۵ اوخواهدامد
با سلام
ممنون از حضور سبزتون
همیشه خندان باشین
مراقب خوبیهاتون باشین
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
همچنین
سلام خواهر بزرگوار

بی نهایت از همکاریت متشکرم

فقط یه پیشنهاد داشتم برات تو صفحه آسمانی ببین موافق بودی بخبر

نبودی هم پیشنهادم رو پاکش کن ....

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار، خواهش وظیفه است،چشم چک می کنم خبر میدم.

در پناه مهربانترین مهربانان....
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۲ اصلاحات انسانی
سلام....

پیش تحلیل امشب:

ازدواج موقت آری یا نه ؟؟

چر باید ( نباید) ازدواج موقت کرد؟؟

*شما دیدگاه تان را به ما بگویید*

لطفاً در موقع نظر دادن فارغ از پیش فرض های

بد و خوبی که در ذهن ممکن است داشته باشید

در مورد این موضوع اظهار نظر کنید.

*آیا با ازدواج موقت به کل مخالفید؟؟؟

*آیا به شرایط و حدود خاصی معتقدید که اگر باشد ، ازدواج موقت را توصیه می کنید؟

*آیا اصلاً ازدواج را خوب می دانید؟

*لطفاً بگویید هر آنچه در دلتان هست....

تحلیل نهایی با کمک نظرات شما فردا منتشر می شود.

سپاس

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار بسیار عالیست چشم خدمت میرسم.
مانند پرنده باش که روی شاخه سست و ضعیف لحظه ای می نشینید و آواز میخواند و احساس میکند که شاخه می لرزد ،اما به آواز خواندن خود ادامه می دهد زیرا مطمئن است که بال و پر دارد.ویکتور هوگو.
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۷ پاسخ به آقا حامد
سلام مجدد!
"آقا حامد فرمودند که آبجی بنده هم عینا با شما موافقم ولی نمیشه که همش غصه خورد من حرفم اینه چرا غصه بخوریم .... ! به نظرتون با غصه خوردن چیزی درست میشه؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یقینا نمیشه
راه چاره رو من نمیدونم چیه شما میدونی چیه؟؟ یا باید چیکار بکنیم ؟؟؟"

پاسخ:
متوجه حرفتون هستم معلومه که با غصه خوردن کاری درست نمیشه حرفمم همینه که باید وارد میدون شیم چرا هر کسی دنبال اینه که کسی دیگه شروع کننده باشه در حالیکه اشتباه محضه و هر کس باید از خودش شروع کنه و توی این راه قدم برداره فک کنید هر نفر یه قدم برداره غوغا میکنه این قدمها -قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود- اولین کارم شناخت آقاست باید بهشون معرفت درست پیدا کنیم اگر شناخت درستشون توفیقمون بشه بقیه کارا خودش پیش میره تمام دردمون اینه که آقا رو نتونستیم بشناسیم.

نمیشه با این تفکر که کاری از دستم برنمیاد دست روی دست گذاشت و فقط ناظر بود حتی اگه شده از خودمون شروع کنیم و به خودمون کمک کنیم که توی راه درست قدم برداریم خودش یه گام بلنده.

قبول کنید که همه ی ما کم کاری کردیم و توی غربتشون شریکیم.

باید قدم اول خودمون به شناخت درست از آقا برسیم ایشون رو وارد زندگیمون کنیم زندگیمونو مهدوی کنیم به نظرتون چند درصد از مردم واقعا با آقا آشنا هستن و شناختنش در حالیکه بگو فلان بازیگر فلان بازیکن و فلان ... آنچنان ازش اطلاعات دارن که فکر میکنی یکی از نزدیکان طرفه
بپرسید از بقیه تعریفتون از آقا امام زمان چیه بیشتر متوجه میشین امامی که...

خوب همه ی اینها ناشی از جهل و نادانیست باید خود طعم شیرین این آشتی با اماممون رو بچشیم و به بقیه بچشونیم این شیرینی رو بچشیم شیرینی ایمان و مهربونی و ارتباط با خدا رو و این شیرینی رو قابل لمس کنیم برای سایرین مخصوصا جوونا که متاسفانه در بدوضعی به سر میبرن و دچار بحران هویتی و دینی ان شیرینی که با روح و جسمشون گره بخوره.

بخداوندی خدا همگی ما مسئولیم در برابر دینمون اماممون و...

به امید روز ظهور آقامون که تموم غصه هامون رنگ می بازن توی اون روز رهایی...

ایمان دارم که روزی تو خواهی آمد از کوچه های بارن...
"اللهم عجل لولیک الفرج"
سلام
باز هم اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
پاسخ:

الَلّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هِذهِ الْاُمَّةِ بِحُضُورِهِ وَعجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَنَراهُ قریباً بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین
ای خدا غم و اندوه دوری آن بزرگوار را به ظهورش از قلوب این امت برطرف گردان و برای آرامش دل های ما به ظهورش تعجیل فرما
اینان ظهورش را دور پندارند ولى ما که نزدیک مى بینیم به مهرت اى مهربانترین مهربانان

العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان

شتاب کن شتاب کن ای مولای من ای صاحب زمان
من باهاتون موافقم معلومه شما آقاتونو خوب شناختی کاشکی همه مردم به این شناخت برسن ولی افسوس.......... بله درسته همه ما مسئولیم یادم میاد امسال مداح حسینیه روستامون بودم کلا بین این همه مردم یکی جوون هم نتونستم بین مردم پیدا کنم افسوس چرا باید اینجوری بشه چرا چرا ... ؟؟؟؟؟ کجا رفتن این جوونا ....!!!

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا اگه آقامو شناخته بودم که الان وضعم این نبود...
فقط میشه افسوس خورد!!!بس دیگه افسوس خوردن گفتم که بایــــــــــــــــد با سلاح ایمان و مجهز وارد میدون شد باید جوونهای خفته و به اغما رفته رو بیدار کرد فقط یه تلنگر برای خیلیاشون کافیه به خدا جوونامون پاکن اما کسی اونا رو نمی بینه الان وقتشه که اونا رو آشتی بدیم با خودشون خداشون و امامشون...

سپاس از حضورتون و نظرات ارزشمندتون فقط خواهش دارم بیشتر راجع به این مسئله تامل کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید...
==============

الَلّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هِذهِ الْاُمَّةِ بِحُضُورِهِ وَعجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَنَراهُ قریباً بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین
ای خدا غم و اندوه دوری آن بزرگوار را به ظهورش از قلوب این امت برطرف گردان و برای آرامش دل های ما به ظهورش تعجیل فرما
اینان ظهورش را دور پندارند ولى ما که نزدیک مى بینیم به مهرت اى مهربانترین مهربانان

العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان

شتاب کن شتاب کن ای مولای من ای صاحب زمان
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۹ یا اباصالح ادرکنی
با سلام و احترام
به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام در این محفل ضیافت پربرکتی برپاست ...
شما هم به ضیافت نور دعوت هستید.
موفق و پایدار باشید
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار، به روی چشم خدمت میرسم.
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۰ یه بنده خدا
سلام خواهر بزرگوار

اول تشکر ازت که قبول کردی
دوم اینکه اگه خودت تکی بتونی مدیر بشی خیلی خیلی بهتره ما هم می نویسیم و .... به نظرم موافق باشی شما شروع کن فعلا یه وبلاگ آماده کن برای این کار ما هم فعلا 3 نفر به جز خودت هستیم میشیم تا حالا 4 نفر بازم میان ...اگه نتونستی یکی دیگه هم پیدا میشه کمکت کنه و زوج و فرد بشه ...

اما به نظرم خودت فعلا دست بگیری تکی بهتره تا اقلا پا بگیره صفحه بعد نتونستی یکی دیگه رو هم پیدا میکنیم همکارت بشه .... ما هم برای رضای الله در خدمت حضرتیم ان شا الله . تازه رفتم یه کتاب خوبم امشب خریدم واسه آقا جونمون (امام هادی ع )

عاقبتت ختم به خیر ان شا الله
می تونی زودتر صفحه رو راه بنداز ... مطلب بذاریم بیشتر و باز جذب کنیم بقیه رو هم و تشویق کنیم بقیه رو هم گروه گروه بشن و بلاگ راه بندازن

در پناه الله همسنگر

پاسخ:
پاسخ:
سلام همسنگر!
خواهش وظیفه است، پاسخ در وب مشترک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی