✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

امید...

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

 

 روزگارا:

  تو اگر سخت به من میگیری،

  با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

  گرچه دلگیرتر از دیروزم،

  گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

  لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

  زندگی باید کرد...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۱
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

امید

انسان

خدا

زندگی

نظرات  (۲۰)

۱۲ بهمن ۹۲ ، ۰۳:۲۷ انتـــــــظار فــــــرج
سلام بزرگوار
چه شعر زیبایی در وصف امید دادن

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار،بله زیباست
زندگی باید کرد ....
ﮐــــــﺎﺵ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿــــــﺪﯼ ...

" ﺑــــــﯽ ﺗــــــﻮ ﻟﺤﻈﺎﺗــــــﻢ " ﭼــــــﻪ ﺳﺨــــــﺖ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﻧــــــﺪ ...

ﻭﻣــــــﻦ ﺑــــــﺮﺍﯼ " ﺩﻭﺑــــــﺎﺭﻩ ﺩﺍﺷﺘﻨــــــﺖ "

ﺑــــــﻪ " ﻣﻌﺠــــــﺰﻩ " ﺩﻝ ﺑﺴﺘــــــﻪ ﺍﻡ ............!

پاسخ:
پاسخ:
روباه گفت:سلام
شازده کوچولو مودبانه گفت:سلام
شازده کوچولو گفت:بیا با من بازی کن. نمی دانی چقدر دلم گرفته است!
روباه گفت: نمی توانم با تو بازی کنم، آخرهنوز کسی مرا اهلی نکرده است.
شازده کوچولو گفت:من دنبال دوست می گردم. اهلی کردن یعنی چه؟
روباه گفت:"اهلی کردن" چیز بسیار فراموش شده ای است,یعنی "علاقه ایجاد کردن..."
-علاقه ایجاد کردن؟
روباه گفت : البته , تو برای من هنوز پسر بچه ای بیش نیستی
مثل صدها هزار پسر بچه ی دیگرو من نیازی به تو ندارم تو هم نیازی به من نداری.
من نیز برای تو روباهی هستم شبیه صدها هزار روباه دیگر.
ولی تو اگر مرا اهلی کنی هر دو به هم نیازمند خواهیم شد.
تو برای من در عالم همتا نخواهی داشت و من برای تو در دنیا یگانه خواهم بود...
===========
من اهلی توام....
سلام
اگر به این آیه قرآن یقین داشته باشیم که :
إن مع العسر یسرا
دیگه هیچ وقت غصه نداریم
چون میدانیم بعد از این سختی راحتی هست

پاسخ:
پاسخ:
و ای کاش به اندازه ی یه ذره ی کوچیک به خدامون ایمان داشتیم مشکل مون فقط و فقط ضعف ایمان، ایمان گمشده ی ماست و اونم بخاطر اینه که خودمونو و در نتیجه خدامونو نشناختیم.
سپاس از نظر ارزشمندتون.

اللهم عرفنی نفسک...
رباب زمین، امیر تاریخ بیا

تا نخل ستم بر کنی از بیخ بیا

از قول همه منتظران می گویم:

ای پیر ترین جوان تاریخ بیا!

پاسخ:
پاسخ:
روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوری غمهای روزگاران

غمهای روزگاران ..................

"اللهم عجل لولیک الفرج"
گاهی دلم یک جای دنج می خواهد
جایی شبیه رواق های حرمت
بنشینم و زل بزنم به گنبدت
من باشم و بغض های نشکسته
تو باشی و آرامش دلـــم...
دریاب مرا امام رئوف...

پاسخ:
پاسخ:
تو باشی و تو باشی و تو باشی....
هفتــه ای یــک بار زبـاله های منطقـه را جمع میـکرد !
ازش که پرسیدنــد چرا ایــن کار را میکنــی ؟
با خنــده ای جواب داد: با ایــن کار هم شهر را تمیــز میکنــم
و هم اگـر غرور بیجایـی داشتـه باشم آن را له میکنـم.

شهیــد چمـران

پاسخ:
پاسخ:
امام باقر (ع):هیچ مقداری از تکبر به دل آدمی راه نیابد مگر این که به همان اندازه کم باشد یا زیاد از خردش کاسته شود.بحار الانوار، جلد 75، صفحه‏186.
سلام
موفق وموید باشی دوست عزیز
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۱۷ انتــــــــــــظار
لحظات شادی ، خدا را ستایش کن

لحظات سختی ، خدا را جستجو کن

لحظات آرامش ، خدا را مناجات کن

لحظات دردآور ، به خدا اعتماد کن

و در تمام لحظات ، شکرگزار خداوند باش ...
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۱۷ انتــــــــــــظار
اگر حس روییدن در تو باشد، حتی در کویر هم رشد خواهی کرد.

"دکتر شریعتی"

پاسخ:
پاسخ:
اصلاح اندیشه اولین و بزرگترین گام برای رسیدن به هدف می باشد.
ممنون
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۸ امام علـــــــــی النقی(امام هادی)
دشمنت هرچی گفت باکی نیست"
تونقی،پاک،مثل بارانی"
چشم شاهین،جغد،کرکس کور"
تاهمیشه همای یزدانی

پاسخ:
پاسخ:
تونقی،پاک،مثل بارانی"
تاهمیشه همای یزدانی
سلام خواهر بزرگوار.راستش دیگه از دستم رفته به کی چه آدرس هایی رو دادم!
فکر کنم 2وبلاگ اخیر رو بهتون نگفتم.
1-امام نقــــــــــــــــــــــــــــی (ع)
http://emamhadinaghi.blogfa.com/
2-امام علـــــــــی النقی(امام هادی)
http://www.yaalinage.blogfa.com/
تشکر از لطف بی پایان شما
التماس دعای فرج
یازهرا.س.
سلام ممنون از لطفتون
آخه دیدم برای دیگران کامنت میگذارند
گفتم شاید مشکلی پیش آمده
ممنون
پس الحمدلله مشکلی نیست

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
سلام دوست عزیز
بالاخره مشکل کپی پیست وبلاگم حل شد خدا رو شکر!!!!
حالا دیگه میتونید هر چی خواستید پیست کنید...
یامهدی(عج)...

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
خدا رو شکر حالا چه کلکی سوار کردین؟!

یا مهدی (عج)...
خداوندا !!!
زندگی هپروتی ما تنها یک جرعه ملکوت می خواهد از صهبای ولایت امیر المومنین علی (ع) ، پیمانه بیاورم ، آیا ...؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
مقصدم پرسیدید کجاست ...؟
به هپروت ....

فاصله زیادیست بین بودن ها و شدن ها ....

و این فاصله، درد است برای عشق !!!
++++++++++++++
سلام دوست بزرگوار!
زیبا بود
فقــــــــــط یه جرعه ملکوت غوغا می کنه این یه جرعه هاااا.
از تو یک قدم و از او ...
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۹ یار سیصد و سیزدهم
سلامن ممنون از حضورتون، با افتخار لینک شدید

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار، لطف عالی مستدام
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۹ حسین (تیساپه لینگ )
خوشبختی از آن کسی است که ...

در فضای " الحمد لله " زندگی کند ...

چه دنیا به کامش باشد ؛

... و چه نباشد !

چه آن زمان که می دود و نمی رسد ...

... و چه آن زمان که گامی برنداشته ،

خود را در مقصد می بیند !

چرا که خوشبختی چیزی جز آرامش نیست ...

و هر کس این موهبت الهی را دارد ؛

... خوشبخت است ...

پاسخ:
پاسخ:
سپاس ان شالله که خوشبخت باشید.
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۵ یا اباصالح ادرکنی
با سلام و عرض تسلیت

به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و زنده نگه داشتن یاد امام رحمة الله و شهدای گرانقدر اسلام در این محفل ضیافت پربرکتی برپاست ، لطفا با حضور و نثار صلوات های خود، محفل عشق را هر چه بیشتر نورانی تر گردانید...
التماس دعای فرج
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
باسلام و احترام، متقابلا تسلیت عرض نموده بزرگوار، محفلتان پر نور باد با کمال میل خدمت میرسم

التماس دعای فرج

یا علی مدد...
سلام به عنوان یه دوست پیشنهاد میکنم بهت که یه عکس هم از انسان ها و کودکان گرسنه که شب را تا صبح با شکم گرسنه میگذررونن بذار ، او ن موقع من و امثال من که می بینیم ولی هیچ کمکی نمیکنیم، شرمنده بشیم و شرمنده باشیم
الان چندتا عکس دیدم راجع به همین مورد خیلی دلم سوخت و شرمنده شدم چرا بعضی از ما انسان ها اینقدر بدیم و یه کمک به همنوعانمون نمیکنیم؟
راستی جاتم خالی اینجا یه بارون خیلی قشنگی داره میاد که نگو، منم به خاطر این بارون از خدا خیلی ممنونم
واقعا خدا خیلی بزرگه با این نعمتهای زیباش

پاسخ:
پاسخ:
سلام چشم دلکم
سپاس برای تمام نعمتهایش که بیشمارند...
سلام معصوم یه کم هوای ما رو هم داشته باش اخه ما هم ناسلامتی دوستتیم اگه ختم قرآن داشتی مثل همونایی که قبلا خانم .... میذاشت منم خبر کن باشه

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم،اختیار داری بانو من همیشه به یاد دوستان بهتر از جانم هستم...
به روی چشم خبر میدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی