✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دوباره عصر جمعه شد...

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۰ ق.ظ

دوباره عصر جمعه شد...

دوباره آسمان دلش گرفت...

دوبار آفتاب عصر جمعه گرد و غبار شرمندگی گرفت...
دوباره...

خدای من پس کی این دوباره ها چندباره ها وهزاران هزار باره ها تمام می شود...
این چندمین جمعه است که تمات کائنات به امید ظهورش دل خوش بوده اند و باز
...

والبته ماچه کرده ایم؟!
می دانم آیا جز عقب انداختن تاریخ آمدنش کار دیگری هم از من بر می آید یانه!
چقدر بگویم عاشقم وباز گناه وتکرار گناه وگناه وگناه وگناه...
خداوندا پس به چه کار آید این وجود؟؟؟

اگر قرار است با هر نفسم لحظه ای به غیبت بیفزایم به چه کارآید این نفس زدن های من؟

«خداوندا ما حرف از چشم انتظاری محبوب می زنینم اما به اندازه ی ساده ترین 
دوستانمان هم چشم براه آمدنش نیستیم» امام من...
روسیاهم

دستم را خودت بگیر که جز تو کسی نه پرونده ی سیاه مرا هر هفته ورق میزند و کسی
غم وغصه ی این بار گناه من را می خورد و

 

وای برمن که دل نازنینت از آنچه کرده ام به درد آمده است...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۴
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

imam mahdi و Twelfth Imam

مهدی

ظهور

جمعه

امام زمان

نظرات  (۱۷)

سلام خانم دکتر، خوبید؟چه خبرا؟دلمون واستون تنگ شده ها....

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم،ممنون،خدا رو شکر،سلامتی،دلم واست یه اپسیلون شده...
سحر که چشم می بندد، سلام خورشید آشنا تر از همیشه چشمت را نوازش می دهد، وجودت از حس بودنش لبریز می شود و می خواهی به طاق آسمان بچسبی ...
زیباست؛ اما زیباتر از آن، لحظه ی پرواز قاصدکانِ مهر به آسمانِ شوق است که لبخند را به تو هدیه می دهند، اینگونه صبحی دیگر با دل انگیزی و طربناکی میهمان کاشانه ی قلبت می شود.

زیباترین لبخندهای خدا همیشه هدیه ای برای دامان مهربان توست،
راست می گویم؛ ببین چه نفسهای نابی به تو هدیه داده.
ثانیه به ثانیه همپای تو می آید و می نشیند و نوازش های زیباتر از هر مادری را ارزانی ات می دارد.
تکیه کلامش را فراموش مکن: (منم، خدای تو ... به من اعتماد کن و دستت را به دستان من بسپار)...
بسپار تا رها شوی.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانوی مهربون من، و چه زیباست این دست سپردن و رها شدن
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۴۱ انتـــــــظار فــــــرج
سلام
تشکر فراوان دارم از حضور همیشگی شما بزرگوار
محتاجم به دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام،خواهش وطیفه است از مطالبتان استفاده می کنیم.
محتاجیم به دعای جنابعالی
سلام خواهر

تشکر از مطلب فوق العاده ات حرف های دل منم بود
و حقیقتا یاد این این مطلب می افتم این وقتها که میگه :

منی که بی تو نفس میزنم زهی خجلت .....

بدبختی است دیگر شاخ و دم ندارد که همه گرمیم به خودمان و زندگی دو روزه خودمان و ببخش خوردن و خوابیدن و ..... ته اش که چی ...! امامی هست که غایب است و منتظر سالهاست بلکه پیدا شود 313 تا ابر مرد ، ابر انسان ..... ولی باز هم ببخش خاااااااااااااااااااااااااااااااااک بر سر خودم با بقیه کار ندارم که به فکر کمترین و بی ارزشترین چیزها شاید در روز چندین بار بیوفتم برایش چاره اندیشی کنم و اما این مهمترین ها را .....

فقط میگویم اللهم ارحمنا
و خدایا مخواه و نگذار ننگ غریب گذاشتن و یاری کردن نازنین ترین فرد در حیات امروز بر گردنم بیوفتد .... مخواه و مگذار .... که من توانم کم است و بار مسئولیتم سنگین .... ما در عصر غیبتی هستیم که میراث دار است این غیبت بالاتر از 1000 سال انتظار را ....

یا الله ارحمنا بحقک

تشکر ازت که یاد حضرت رو در دلمون زنده کردی
پاینده باشید و باشیم همگی انشاالله و موفق در راه خدمت به خدا و قران و خاندان پاک و مظلوم رسول الله به دعای حضرت بقیه الله الاعظم عج انشاالله


در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی نَفْسَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَفْسَکَ لَمْ أَعْرِفْ نَبیَّکَ [لَمْ أَعْرِفْکَ وَلَمْ أَعْرِفْ رَسُولَکَ. اَللَّهُمَّ عَرِّفْنِی رَسُولَکَ فَإِنَّکَ إِنَّ لَمْ تُعَرِّفْنِی رَسُولَکَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَکَ] . اَللَّهُمَّ عَرِّفْنِی نَبِیَّکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَبِیَّکَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَکَ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینِی.
++++++++++++++
سلام آقا سید ممنون از نظر ارزشمندتون و حضور سبزتون
افسوس و صد افسوس که بد شدیم خیلی ام بد شدیم و نمی فهمیمم که فرجمون در چیه خدایا خودت بهمون رحم کن و کمک کن تا آقای حاضر و مظلومت رو بشناسیم که کلید مشکلمون تو شناخت آقاست و اینکه بفهمیم بابا یه چیز بزرگ رو کم داریم تا واسه بدست آوردنش تلاش کنیم و افسوس که نمی فهمیم و جهل و نادانی بزرگترین منشا برای تمام مشکلاتمونه.

خدایا خودت کمک کن از این خواب غفلت بیدار شیم.
الهی آمین...
"اللهم عجل لولیک الفرج"
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۵ انتــــــــــــظار

هر چند کمی فرج تمنا کردیم
اقا زسر خویش تورا واکردیم
شرمنده ولی خلاصه تر می گوییم
با واژه انتظار بد تاکردیم
سلام
این جمعه هم گذشت و آقام نیامد.....

پاسخ:
پاسخ: سلام بزرگوار!

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوری غمهای روزگاران

غمهای روزگاران ..................

"اللهم عجل لولیک الفرج"
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۲ خادمة الزهرا سلام الله علیها
آقا زمان آمدنت دیر شد ...
بیا ...

پاسخ:
پاسخ:
مگر نمی خواهی بیایی

هجوم درد سینه های عاشقانت را دریده است

درد دوری درمان ندارد

زودتر

بیا...

یامهدی(عج)
"اللهم عجل لولیک الفرج"
سلام دوست عزیزم

یه مطلب در مورد شیعه و سنی گذاشتم لطف کنید تشریف بیارید و بخونید
متشکرم از لطفتون

1mygod1.blogfa.com

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام چشم با کمال میل خدمت میرسم...
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۰۶ حسین (تیساپه لینگ )
بگویند افراد کوته نظر
خدایا به دنیا مرا ده ثمر
همانا بر آنها به دارالقرار
نصیبی نباشد ز پروردگار

___________________________________________
سوره بقره آیه 200 :
بعضی مردم (کوتاه نظر) از خدا تنها تمنای متاع دنبوی کنند و آنان را از نعمت آخرت نصیبی نیست.
در چشم باد، لاله فقط پرپرش خوش است

خورشید روز واقعه خاکسترش خوش است



از باغها شنیده‌ام این را که عطر یاس

گاهی نه پشت پنجره، لای درش خوش است
گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت

سالها هست که از دیده‌ی من رفتی لیک

دلم از مهر تو آکنده هنوز

دفتر عمر مرا

دست ایام ورقها زده است

زیر بار غم عشق قامتم خم شد و پشتم بشکست

در خیالم اما

همچنان روز نخست تویی آن قامت بالنده هنوز

در قمار غم عشق

دل من بردی و با دست تهی

منم آن عاشق بازنده هنوز

آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش

گر که گورم بشکافند عیان می‌بینند

زیر خاکستر جسمم باقیست

آتشی سرکش و سوزنده هنوز
* * * * * * * * * * * * * * *
حمید مصدق
دیده بر رویِ تو گر وا نکنم پس چه کنـــم
وصل رویِ تو تمنّا نکنم پس چه کنــــــــم
صاحب عصری و مولای زمانی به خــــــدا
گر دعا بهر تو مولا نکنم پس چه کنـــــــم
غنچه‌های گل بستان جهان را شب و روز
گر به عشق تو تماشا نکنم پس چه کنم
داغ هجران تو با زمزم اشک بصـــــــــــــــرم
نیمه شب گر که مداوا نکنم پس چه کنـم
خویش را در طلب دیدن رویِ چو مهـــــــت
گر که آواره‌ی صحرا نکنم پس چه کنــــــــم
همچو پروانه پرِ سوخته‌ام را ای شــــــــمع
گِردِ رخسار تو گر وا نکنم پس چه کنـــــــم
« هاشمی » گفت که دیدار تو را با دل زار
ز خدا گر که تمنّا نکنم پس چه کنـــــــــــم
شاعر: سیدحسین هاشمی‌نژاد
سلام.ممنون از اون لینک هایی که دادید...
خیلی لطف کردید...
ی سری کتاب خوب دانلود کردم.
اما متاسفانه به مقصود دلم نرسیدم!
کمال الدین شیخ صدوق رو میگم!فقط عربیش موجوده و ترجمش رو پیدا نکردم...!
ولی اشکال نداره!عربیم بد نیست! میگذرونم تا بتونم خود کتاب رو پیدا کنم.بازم ممنون از لطفتون.
راستی پست جدید در مورد سیمای آقا جانمون بقیة الله (ارواحنا فداه) است!

پاسخ:
پاسخ:
سلام، خواهش امیدوارم مفید بوده باشن. چشم خدمت میرسم استفاده می کنیم.
سلام

ایام به کام

موفق باشید

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست بزرگوار سپاس
سلام ممنون از شعر زیباتون عالی بود
هر آنکس کار با مولا ندارد / یقینا بهره از معنی ندارد


ممنون

پاسخ:
پاسخ:
به دلم دیدنت برات شده، به خدا صبح و شام منتظرم
همه ی روزها ولی به خصوص، آخر هفته هام منتظرم

نه شبیهم به هر مسلمانی، نه نماز درست و درمانی...
چه بگویم خودت که می دانی، من چه اندازه خام منتظرم

منبرت جای خطبه خوانی هاست، چقدر جمعه ها برو و بیاست
سر سجّاده ها شلوغ ریاست، من در این ازدحام منتظرم

ندبه خوان های خوش صدا جمعند، همه ی کلّه گنده ها جمعند
انتظار خواص، این جوری ست، من شبیه عوام منتظرم

جیب ها جیره خوار سُبحه شده، لقمه ها لقمه های شُبهه شده
انتظارت حلال بعضی ها، لب بیت الحرام منتظرم

تو کجا؟ من کجا؟ چقدر سراب؟ ساقی سال های قحط شراب
من ولی با همین وجود خراب، دست در دست جام منتظرم

زود تا محتسب خبر نشده، ریشه ی تاک ها تبر نشده
کار من تا خراب تر نشده، تا همین جا تمام، منتظرم

بی جواب از تو بر نمی گردد، گریه های سلام هیچ کسی
السّلام علیک یا موعود، - وَ علیک السّلام منتظرم


شاعر : علی فردوسی
+++++++++++++++++++++
"اللهم عجل لولیک الفرج"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی