✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

(:):

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۳ ب.ظ
"خ"

سلام خدای مهربونم مث همیشه ناراحتیامو آوردم واست چیکار کنم دلم کوچیکه بی جنبس ظرفیتش کمه، بازم خسته ام...

مهربونم میشه سرمو رو شونه هات بزارم و برات حرف بزنم گریه کنم میشه بغلم کنی من آغوشتو میخوام میدونم بنده ی خوبی نبودم و تو این مدتم روز به روز ازت دور شدم[ناراحت]

اما میدونم دستمو ول نمیکنی ما بهم قول دادیم شاید یه جاهایی قولمو شکسته باشم اما میدونم مث همیشه پشتمی و روم غیرت داری- آخه یکی از صفاتت غیور بودنته- میگی این بنده ی گناهکار منِ، مال منِ ، خدا جونم عاشقانه دوست دارم و میدونم همین نزدیکیایی ممنون که همیشه هوامو داری تو حرف نداری[بوسه]...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۸
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نظرات  (۶)

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۶ حسین (تیساپه لینگ )
عاشقان بُستان جان‌بخش دعا را بنگرید
این دو نور عالم آراى خدا را بنگرید
باده نوشان مِى قالوا بلى را بنگرید
وجه صادق را، جمال مصطفى را بنگرید
میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد

پاسخ:
پاسخ:
محمد میم و حا ء و میم و دال است
تدارک بخش عدل و اعتدال است

محمد رحمه للعالمین است
کرامت بخش صد روح الامین است

ولادت فرخنده پیامر رحمت و رافت مبارک
++++++++++++++
السلام علیک یا مولانا یا یا جعفر بن محمد

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله آمده است
و صابر راه حق و رئیس مذهب عشق؛
قدومش گلباران!


صلی الله علیک یا صادق آل طاها

چـرا تـا شکـفتـم
چـرا تا تو را داغ بودم، نگفتم
چرا بی هوا سرد شد باد
چـرا از دهن

حـرفهای من افتاد.



قیصـــر امین پور..
سلام علیکم و رحمه الله
پیوستن به گروه شما مایه ی مباهات و فخر بنده و پیدا کردن دوستان عزیزی مثل شما،موجب خوشحال من شد...
شرمنده از اینکه خدمت نرسیدم و خودم رو معرفی نکردم و عرض ادب نکردم؛عذر خواهی بنده رو بپذیرید؛مشغله بهم اجازه ی این کار رو نداد.
میلاد سید المرسلین (صلی الله علیه و آله) و رئیس مکتب شیعه(علیه السلام) بر شما هم مبارک...
یا مهدی(عج)...

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست گرامی
خواهش نیازی به عذرخواهی نیست...
همیشه سبز و پایدار باشید...
من با افتخار شما رو لینک میکنم.
امیدوارم بتونیم به بهترین وجه وظیفمون رو انجام بدیم...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون، لطف دارید. بنده شما رو با نام وبتون لینک کردم.

ان شالله...
سلام.اصلاحیه!
ی بنده خدایی خیلی عصبانی اومده بود و ی سری چیزا گفته بود و رفته بود.منم کل حرفاشو تو ی پست گذاشتم و جواب دادم!اعتراف میکنم که علمی و کامل جوابش رو نداده بودم!
لذا دوباره برگشتم و ی جواب به قسمت اول این شبهه دادم؛
شبهه در مورد سقیفه است،خیلی جالبه!
جناب ابوبکر و عمر خودشون اعتراف به اشتباهشون تو سقیفه میکنن!خطبه ی ابوبکر و خطبه ی عمر در این مورد رو هم میتونید در وبلاگ بنده مطالعه کنید.
نظر یادتون نره!

پاسخ:
پاسخ: سلام،چشم خدمت میرسم.
۲۹ دی ۹۲ ، ۰۷:۰۷ محمد فرضی پوریان
میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) این انسان نازنین، عالی مقام، اشرف مخلوقات، سرور کائنات، مایه مباهات زمین، گل سر سبد هستی، علت اساسی خلقت را به شما پیرو حقیقی حضرت تبریک عرض می‌کنم. انشاءالله که بتوانیم با سرلوحه قرار دادن دستورات و رهنمودهای ایشان، مسلمان خوبی برای حضرت باشیم.
چشم هر وقت وطلب جدید نوشتم خبر میدم. ولی غالبا هفته ای دو پست مینویسم.

پاسخ:
پاسخ:
متقابلا تبریک عرض نموده
ممنون لطف می کنید.