✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دلم گرفته بی تو....

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۲۷ ب.ظ


این روزها بیشتر از هر روز دیگری دلتنگم ،

دلتنگ و مشتاق اویی که باید باشد و نیست .

 می دانم که می آیی و این حقیقت دارد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۷
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

مسجد جمکران

مهدی

ظهور

جمعه

امام زمان

نظرات  (۵)

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۵ انتــــــظار فــــــــرج
سلام بزرگوار
سپاس از حضوزتون.
آمین

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست گرانقدر!
الهی آمین.
او خواهد آمد...

"اَللهُمَ عَجِل لِوَلیکَ الفَرَج"
سلام
آقا جان به جان مادرت دیگه خسته شدم
از بس دارم میبینم هر روز یه چیزی رو زیر سوال میبرن
و برخی شیعیان هم حمایتشون میکنن
آقا بیا ....

پاسخ:
پاسخ:
آقا جان خسته شدیم...
بله متاسفانه،وقتی بصیرت نباشه باید شاهد چنین مسائلی باشیم.
++++++++++++++++++++++
شاید برای آمدنت دیر کرده‌ای

وقتی نگاه آینه را پیر کرده‌ای

دیری است آسمان مرا شب گرفته است

خورشید من، برای چه تأخیر کرده‌ای؟


محمد بختیاری

"اللهم عجل لولیک الفرج"
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۸ حسین (تیساپه لینگ )
خدایا
پر از خاطرات تلخ م
و پریشانی ام بسیار
آزردگی در قرین من است
سکوتم پر از فریاد است
مرا آرام کن
ای آرام ترین
مرا شادان کن
ای مهربان ترین
وجودم به تو نیازمند
نگاهم به آستان توست
آرامش من با حضور توست
مرا تنها رها نکن
ای آرام ترین
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۵:۲۴ یاقوت سبز
از مکه فروغ ایزدی پیدا شد
سر چشمه فیض سرمدی پیدا شد
در هفدهم ربیع از دخت وهب
نو دسته گل محمدی پیدا شد
میلاد رئیس مکتب، محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب، صادق آل عبا مبارک باد
سلام
با مطلبی تحت عنوان( احضاریه دادگاهی برای علی اکبر دهخدا بعلت اشتباهاتی در لغت نامه اش) پذیرای حضور گرمتون هستیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی