✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بهترین اخلاق...

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

اخلاق

حدیث

امام علی

ع

نظرات  (۳)

گاهی وقتها ...

دلم تنها چند ثانیه حضور می خواهد !!!

حضور کسی در انتهای تاریکی شب ...

کسی که در سحر یک روز آفتابی در کنارم ،

نظاره گر شفق باشد ...

آنوقت با همدیگر ، دست به دست هم

پا به پای نسیم صبح گاهی ...

و دوشادوش مرغ اقبال

تا خود خورشید پر کشیم ...

آیا میشود ...؟؟؟
+++++++++++++++
فرارسیدن ماه ربیع الاول مبارک باد.

پاسخ:
پاسخ:
تا خدا فاصله ای نیست، بیا...................

با هم از پیچ و خم سبز گیاه، تا ته پنجره بالا برویم و ببینیم خدا

پشت این پنجره ها لحظه ای کاشته است؟

تا خدا فاصله ای نیست ، بیا......................

با هم از غربت این نادانی

سوی اندیشه ادراک افق ،مثل یک مرغ غریب، لحظه ای پر بزنیم

کاش می شد همه سطح پر از روزن دل ،بستر سبز علف های مهاجر می شد

یا همان فهم عجیب گل سرخ یا همین پنجره گرد غروب

تا مرا با تو از این سادگی مبهم ترس ببرد تا خود آرامش احساس

پر از فهم خدا تا خدا فاصله ای نیست بیا............................

اگر چه من می دانستم که اقاقی زیباست؟!

یا گل سرخ، پر از سر خداست؟!

یا اگر بود که من، لای اوراق پر از سجده برگ،

رمز تسبیح نمی نو شیدم

من به پرواز خدا در دل من

در دل تو مثل هر صبح پر از آیه و نور، بارها!

معتقدم و قسم می خورم این بار

به هر آیه نور تا خدا فاصله ای نیست

بیا...........................
======================
ممنون از حضور سبزتان...
متقابلاً تبریک عرض می نماییم.
۱۳ دی ۹۲ ، ۰۲:۰۶ خادمة الزهرا سلام الله علیها
سلام آبجی
اجازه دارم لینکتون کنم .؟؟؟
زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی