✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

انسان صراط مستقیم است!(پست ثابت)

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ
  •  

    راه و راهی یکی است!

     نمی دانم جملاتی را که در پیشانی قاب این پنجره کاشتیم چگونه برداشت کردید؟!

    ·         آنچه را که از پس این واژه ها منظور نظر کرده ام یک چیز بیش نیست و آن یکی از غرر آیات قرآن حکیم است که می فرماید«: یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا عَلَیکُمْ أَنْفُسَکُمْ لَا یضُرُّکُمْ مَنْ ضَلَّ إِذَا اهْتَدَیتُمْ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمِیعًا فَینَبِّئُکُمْ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ»(1)

    ·          

    ·         تفسیر تفصیلی آیه را به وقت دیگری وا می گذاریم؛ آنچه اینک به اجمال باید گفت اینکه « علیکم» در آیه یاد شده اسم فعل است، و«أنفسکم» مفعول آن؛ در نتیجه «علیکم أنفسکم» یعنی «الزموا انفسکم» و الزام نفس یعنی کشیک نفس. (2)

    ·          

    ·         بر مبنای این آیه بیراهه نیست اگر بگوییم شاهراه رستگاری از میان نفس آدمی می گذرد و به عبارت دقیقتر انسانی که خود را می پاید خدا را می یابد.

    ·         خداوند در این آیه شریفه درست به مانند کسی که مسافری عزیز دردانه را بدرقه می کند؛ خطاب بدین مسافر می فرماید: راهی که پیش روی توست؛ راهی دراز، صعب و دشوار است؛ پس مراقب خودت باش!

    ·          

    ·    و اینجا تنها جاییست که راه و راهی یکی است؛ سیر و مسیر یکی است، چنانکه مقصد و مقصود یکی است.

    ·         امیر اهل ایمان- جان عالمی به فدایش - می فرماید:

    ·         در شگفتم از کسی که برای گمشده خود جار می زند و از این و آن می پرسد، در حالی که خودش را گم کرده و در پی یافتن خود نیست. (3)

    ·         آن نازنین امام در کلامی دیگر چنین فرموده است:

    ·         هر کس نفس خود را شناخت دیگران را بهتر می شناسد(4)

    ·         و هر کس نسبت به نفس خود جاهل باشد نسبت به دیگران جاهل تر است.(5)

    ·         و شاعری خوش ذوق سخن امام را اینگونه به نظم آورده که:

    ·    بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست      از خود بطلب هرآنچه خواهی که تویی

    ·          

    ·         همانگونه که خودشناسی خداشناسی را به بار می نشیند؛ خدا فراموشی نیز خود فراموشی را به بار می آورد.

    ·         راز این نکته در کریمه زیر نهفته است:

    ·         وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْفُسَهُمْ أُولَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ(حشر/19)

    ·         و همچون کسانی نباشید که خدا را فراموش کردند و خدا نیز آنها را به «خود فراموشی» گرفتار کرد، آنها فاسقانند.

    ·          

    ·         کسی که به وقت گناه خدا را نسیان کرد خدا هم به وقت استغفار اورا انساء می‏کند. به عبارت دیگر او را از یادش می برد به گونه ای که اصلاً به خاطر نمی آورد که چنین معصیتی از وی سر زده است.در نتیجه برای توبه رو به درگاه خدا نمی آورد و در جهالت نفس خویش غرق می شود.

     

             تا اینجای کلام گفتیم و بس؛ باقی بماند برای فردا و پس(چه شاعرانه!)

              

    ابوالقاسم شکوری

    کارشناس دین و اندیشه

     

    منبع    سایت تبیان-انسان صراط مستقیم است

     

    ·       ·         پی نوشت ها:

    ·         1- مائده/105

    ·         2-تعبیر«کشیک نفس کشیدن» را وامدار استاد علامه حسن زاده آملی هستم.

    ·         3- غررالحکم و دررالکلم، عبدالواحد تمیمی آمدی، ص ۲۳۳، قم، دفتر تبلیغات اسلامی، ۱۳۶۶.

    4-همان.

    5- همان.

     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۸
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نظرات  (۱۲۸)

۲۹ مهر ۹۲ ، ۰۲:۵۹ نجات یافته
سلام زیبا ومفید بود .ممنون.خدا خیرتون بده با این مطالب زیبا و مفید
موفق باشین
دستی به هوا رفت و دو پیمانه به هم خورد 
در لحظه «می» نظم دو تا شانه به هم خورد 
دستور رسید از ته مجلس به تسلسل
پیمانه «می» تا سر میخانه به هم خورد 
دستی به هوا رفت و به تایید همان دست 
دست همه قوم صمیمانه به هم خورد
 «لبیک علی »قطره باران به زمین ریخت
 «لبیک علی» نور و تن دانه به هم خورد 
یک روز گذشت و شب مستی به سر آمد
یعنی سر سنگ و سر دیوانه به هم خورد
 پس باده پرید از سر مستان و پس از آن 
بادی نوزید و در یک خانه به هم خورد 
مهدی رحیمی
=====================
عید امامت و ولایت مبارک.
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۳:۲۹ عاشق آسمانی
غزل ِ ظهر ِ فراموش
این سفر با هر سفر نزد پیمبر( ص) فرق داشت
با همه حج رفتنش این حج ِآخر فرق داشت
زیر بار ِ آیتی ، وحی از نفس افتاده بود
لحن ِگفتار خدا این دفعه دیگر فرق داشت
صبحدم حق با نبی اتمام حجت کرده بود
ظهرگاه ِمصطفی در خًم سراسر فرق داشت
هیچ کس احساس او را در غدیر خم نداشت
حال ِ پیغمبر به شکلی حیرت آور فرق داشت
پشت و روی سکه ی یک عده را انگار دید
فعل آنهایی که با افکار ِ در سر فرق داشت
زیر ِ رگبار ِ نگاه ِ ابرهای تیره بخت
لهجه ی بارانی خورشیدِ اخگر فرق داشت
گفت : من موسایم و هارون ِهمراهم علیست
گرچه نزد سامریها این « برادر›› فرق داشت
گفت: هر کس را منم مولا، علی مولای اوست
حرفشان این شد که مقصود ِ پیمبر فرق داشت
کاظم بهمنی
====================
عید امامت و ولایت مبارک.
سلام...
عیدتون مبارک..
تو دانشگاه دوستی داشتم به اسم شما. وقتی تو وبای به روز شده اسمتونو دیدم با کلی ذوق اومدم ببینم همونه یانه... امانبودید..
موفق باشید.
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت

پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت

دل از خدا برید و در زمین نشست

صد بار عاشق شد

و دلش شکست

به هر طرف نگاه کرد

راهش بسته بود

یادش آمد یک روز

دل خدا را شکسته بود
۳۰ آبان ۹۲ ، ۰۰:۵۰ نجات یافته
سلام خانم دکتر خوبین؟ببخشید یه مدت نبودم نت نداشتم.شرمنده ام هم تسلیت عرض میکنم و ان شاالله عزاداریهاتون مقبول حق باشه و تشکر بابت پستهای زیباتون تو وبلاگ عشق و ایمان.راستی این پستتون هم خیلی زیبا وآموزنده بود.ممنون
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۹ یاقوت سبز
آهنگ وب زیباست ...

پاسخ:
پاسخ:
خواهش می کنم عزیزکم
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۰ یاقوت سبز
سلطان منی ،‌ سلطان منی
واندر دل و جان ایمان منی
در من بدمی ؛ من زنده شوم
یک جان چه بود صد جان منی
نان بی تو مرا زهرست ، نه نان
هم آب منی ، هم نان منی
زهر از تو مرا پازهر منی
قند و شکر ارزان منی
باغ و چمن و فردوس منی
سرو سمن خندان منی
هم شاه منی ؛ هم ماه منی
هم لعل منی ، هم کان منی
خاموش شدم شرحش تو بگو
زیرا به سخن برهان منی
================
مولانا(دیوان شمس)
۰۴ آذر ۹۲ ، ۰۹:۲۸ یاقوت سبز
فکر بلبل همه آنست که گل شد یارش
گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش
دلربائى همه آن نیست که عاشق بکشند
خواجه آنست که باشد غم خدمتگارش
جاى آنست که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف مى شکند بازارش
بلبل از فیض گل آموخت سخن ورنه نبود
این همه قول و غزل تعبیه در منقارش
اى که در کوچه ء معشوقه ما مى گذرى
بر حذر باش که سر مى شکند دیوارش
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
صحبت عافیتت گرچه خوش افتاد اى دل
جانب عشق عزیزست فرو مگذارش
صوفى سرخوش ازین دست که کج کرد کلاه
به دو جام دگر آشفته شود دستارش
دل حافظ که به دیدار تو خوگر شده بود
ناز پرورد وصالست مجو آزارش
۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۷ یاقوت سبز
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن، عادت کم حوصله هاست

همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال وقتی قفس پرزدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مساله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست
======================
فاضل نظری
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوشبو، که روی شاخه ی نارنج می شود خاموش،
.
.
.
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۲ شهید راه حق
از درد به فریاد برس اکسیژن!


خسته ست از این کنج قفس،اکسیژن!


سهمیه ی جنگ و جبهه ی او این است:


سرفه،سرفه،نفس،نفس...اکسیژن!
۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۲:۲۹ یاقوت سبز
برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست
گویی همه خوابند ، کسی را به کسی نیست
آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک
جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست
این قافله از قافله سالار خراب است
اینجا خبر از پیش رو و باز پسی نیست
تا آئینه رفتم که بگیرم خبر از خویش
دیدم که در آن آئینه هم جز تو کسی نیست
من در پی خویشم ، به تو بر می خورم اما
آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست
آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است
حیثیت این باغ منم ، خار و خسی نیست
امروز که محتاج توام ، جای تو خالیست
فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست
در عشق خوشا مرگ که این بودن ناب است
وقتی همه ی بودن ما جز هوسی نیست
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۸ دختر آسمانی
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد / سوار صاعقه پا در رکاب خواه شد، کدام جمعه ز عطر بهشتی گل یاس / بهارغرق شمیم گلاب خواهد شد
۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۹:۲۰ یاقوت سبز
فریب آرامش دروغین دنیا را نخوریم

دنیا هیچگاه بدون طوفان نبوده است،

آری ، دنیا جای غریبی ست

اینجا حتی پسر نوح بودن بی فایده است

اگرکه با نوح نباشی . . ..
سلام
وب زیبایی داری به منم سر بزن اگه با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن مرسی
۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۳:۳۹ یاقوت سبز
از زندگانی گله دارد جوانیم
شرمنده جوانی، از این زندگانیم
دارم هوای صحبت یاران رفته را
یاری کن ای اجل که به یاران رسانیم ....
(سید محمد حسین بهجت ، شهریار)
۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۹:۵۹ حسین اکبری نودهی
سلام علیکم

مشاهده وبلاگ شما فرصتی به ما داد تا اندکی با هم به گپ و گفت بپردازیم .

در عصر ارتباطات ، اینترنت و استفاده از فضای مجازی این امکان را برای کاربران مهیا می سازد که به نشر آن چه که می اندیشند و به آن باور دارند ، بپردازند . بی تردید آنچه که در وبلاگ ما و به نام ما منتشر می شود چکیده ای از اندیشه ها و باورهای ماست لذا باید سعی کنیم از انتشار مطالبی که ارزش و اعتبار ما را مخدوش می کند بپرهیزیم . نوشته ها ، عکس ها و هر آن چه که در وبلاگ ما به معرض دید دیگران گذاشته می شود در دفتر اعمال ما ثبت و درج می گردد . بنابر این ، روزی فرا می رسد که باید پاسخگوی هر آن چه که انجام داده ایم باشیم . خلاصه این که :

بکوشیم از " فضای مجازی " برای نشر " معارف حقیقی " بهره بگیریم . بکوشیم در وبلاگمان ؛ به آن چه که باور داریم بنازیم نه این که در این عرصه ، فرهنگ اصیلمان را ببازیم و بازیچه بی فرهنگـان گردیم . همین ...

ان شا’الله همواره در راه نشر معارف عمیق گام برداشته و در این راه موفق و موید باشید .


بسیار خوشحال خواهم شد نظر شریف شما را در این راستا بدانم اگر که ما را لایق گفت و شنود بدانید .

التماس دعا

=========================

اللهم عجل لولیک الفرج

=========================

سلام
امیدوارم موفق باشی به ما هم یه سر بزن
خوشحال میشم از نظرت استفاده کنم
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۱ حدس بزن؟؟؟؟؟؟؟؟
---
سلام
خوبی؟
من بدون این که وارد وبلاگ شما بشوم به شما و صدها وبلاگ دیگه دارم به سرعت نظر میدم
دوست داری آمار بازدید (بازدید نه .... بازدید کننده واقعی) و نظرات وبلاگت به طور واقعی به صورت وحشتناکی بالا بره
روشی جدید و کاملا واقعی بدون هیچ گونه تقلب که باعث افزایش آمار بازدید و نظرات وبلاگ یا سایت شما میشود

در هر ساعت 400 بازدید کننده واقعی از وبلاگ خود داشته باشید

حتما یه نگاهی بکن چون روشی متفاوت و کاملا جدید هستش و ضرر نخواهی کرد
حتما با نظراتتون ما رو در ارائه بهتر خدمات یاری کنید
منتظرم حضورت هستم
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۰ یاقوت سبز
سفر کردم به هر شهری دویدم
چو شهر عشق من شهری ندیدم
ندانستم از اول قدر آن شهر
ز نادانی بسی غربت کشیدم ...
(حضرت مولانا)
وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
سلام خدا قوت

با موضوع:هشدار آیت‌الله مکارم درباره حرکات مشکوک مربوط به ظهور امام زمان

در خدمت شما هستم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنین

link
۲۶ آذر ۹۲ ، ۰۳:۴۵ یاقوت سبز
یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیدن

یک پنجره که مثل حلقۀ چاهی

در انتهای خود به قلب زمین می رسد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ
*******************************
فروغ فرخزاد
*********************
عالی بود تشکر.
وب جدید هم معرکه است.
مبارک باشد.
موفق باشید.
۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۶ یاقوت سبز
شراب شعر چشمان تو
من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد
همه اندیشه ام اندیشه فرداست
وجودم از تمنای تو سرشار است
زمان در بستر شب خواب و بیدار است
شراب شعر چشمان تو
هوا آرام، شب خاموش، راه آسمان ها باز
خیالم چون کبوترهای وحشی می کند پرواز
رود آنجا که می بافند کولی های جادو، گیسوی شب را
همان جاها، که شب ها در رواق کهکشان ها عود می سوزند
همان جاها، که اختر ها به بام قصر ها مشعل می افروزند
همان جاها، که رهبانان معبدهای ظلمت نیل می سایند
همان جاها که پشت پرده شب، دختر خورشید فردا را می آرایند
همین فردای افسون ریز رویایی
همین فردا که راه خواب من بسته است
همین فردا که روی پرده پندار من پیداست
همین فردا که ما را روز دیدار است
همین فردا که ما را روز آغوش و نوازش هاست
همین فردا، همین فردا
من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد
زمان در بستر شب خواب و بیدار است
سیاهی تار می بندد
چراغ ماه، لرزان از نسیم سرد پاییز است
دل بی تاب و بی آرام من از شوق لبریز است
به هر سو چشم من رو می کند فرداست
سحر از ماورای ظلمت شب می زند لبخند
قناری ها سرود صبح می خوانند
من آنجا چشم در راه توام، ناگاه
تو را از دور می بینم که می آیی
تو را از دور می بینم که میخندی
تو را از دورمی بینم که می خندی و می آیی
نگاهم باز حیران تو خواهد ماند
سراپا چشم خواهم شد
تو را در بازوان خویش خواهم دید
سرشک اشتیاقم شبنم گلبرگ رخسار تو خواهد شد
تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم سوخت
برایت شعر خواهم خواند
برایم شعر خواهی خواند
تبسم های شیرین تورا با بوسه خواهم چید
وگر بختم کند یاری
در آغوش تو
ای افسوس!
سیاهی تار می بندد
چراغ ماه لرزان از نسیم سرد پاییز است
هوا آرام شب خاموش راه آسمان ها باز
زمان در بستر شب خواب و بیدار است***فریدون مشیری
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۰ یاقوت سبز
سلام دوست گرامی!
ممنون از تشریف فرمائیتان.
مایلم نظر ارزشمندتان را در پست جدیدم داشته باشم.
تشکر.
سلام خانم یزدان پناه
ضمن عرض صبح بخیر خدمت خواهر ارزشی
ممنونم از اینکه قدم رنجه فرمودید و در وب ناقابل من نظرتون رو نوشتید.
ببخشید من ادبیات وبلاگم و ادبیات واقعیم یه خورده تفاوت داره .
من بیشتر سعی در آزاد اندیشی و آزاد نگاری دارم.
یه سبکیه برای خودش ، به هیچ عنوان بی تربیت وبی ادب نیستم ولی خاصیت هپروتی وبلاگ ایجاب می کند تا اینگونه نگارش کنم و قبلا از سبک نوشته هام عذر می خوام .

اما در خصوص نظری که مرقوم فرمودید : بله من کاملا با شما موافقم . اساس این مناظره و نتیجه اون برای من مهم نیست ، مهم اینه که خودم رو ارزیابی کنم ، و ببینم آیا من و همتیره های من و دوستانی که مثل من دم از مولی امیر المومنین (ع) میزنیم و کوهی از ادعا گاها هستیم ، آیا در این بیشه که شغالان زوزه میکشن ، میتوانیم غرشی چون شیر داشته باشیم یا نه .

نمیدونم با این گروه تا چه حدآشنا هستید ولی در این مدت کم من به دنباله و عقبه فکری و تشکیلات سازمان یافته شون کمی پی بردم .
تواتری که در مطلبها و لینکلهای زنجیره ای و عمر کم وبلاگها نشون از تشکیلاتی بودن این گروه داره.

جوونهای بی فکر شیعه همش دنبال سایتهای عاشقانه و فانتزی های مینی سکسی هستند و کاری هم به دین ندارن که هیچ گاها از روی غفلت آب به آسیاب دشمن هم میریزند ./

این وسط خواهر من ، نیاز به یه تشکیلات داریم ، بیایید این حرکت را مقدمه ای بر یک آغاز بدانیم ، بیایید کمی از عمرمان را بجای صرف کردن برای سایتهای عاشقانه و پوچ ، صرف دین کنیم . به خدا این هم مثل آش نذری و سینه زنی و سفره ابالفضل ثواب داره .

همین
موفق باشی آبجی
معصومه جان
من یه عقیده دارم که میگم آدم باید اندازه خودش موج آفرین باشه .
یادمه یه روز تو این پارک شهرمون با یکی از دوستان نشسته بودیم و جای شما خالی میوه می خوردیم ، و در باره همت و تلاش برای دین و کار فرهنگی و کار برای تبلیغ مهدویت و ... حرف میزدیم ، این رفیق ما هم میگفت که نه دین خدا ریشه اش محکمه و ما خودمونو بسازیم کاری هم به دین نداشته باشیم امام زمان (ع) خودش میاد و همه چی رو درست می کنه .
من یه تیکه پوست پرتقال دستم بود انداختمش داخل آب رودخونه ای که از کنار ما می گذشت
بهش گفتم نیگاه کن ، ما اندازه این پوست پرتقال هم نیستیم که حد اقل یه ارتعاشی تو مسیر آب ایجاد کنیم ؟؟؟


الانم نظرم همینه اگه جدا پای کار هستید . یک یا علی لازمه تا حداقل قد خودمون یه ارتعاشی ایجاد کنیم .
سلام خانم یزدان پناه ، چشم
ببخشید من به قول هپر خان چایی نخورده آبجی شدم .
از اسائه ی ادبم عذر خواهم.
و از بذل محبت شما نیز .
اون دوستم هم چشم ، دوباره پیگیرش میشم .

پاسخ:
پاسخ: سلام هپرخان خواهش بی ادبی رخ نداده فقط گفتم اینجور بهتره

ممنون و موفق باشید.
با سلام خدمت دوست بزرگوار
عرض به خدمت شما که پیرو یاعلی ای که گفتید من به یکی از دوستان مجازی که انشاء الله درآینده نزدیک همه با همآشنا خواهیم شد سفارش تاسیس و ایجاد یک قرارگاه سایبری محکم و غیر قابل نفوذ رو دادم که قراره انشاء ا... بعداز شهادت امام رضا (ع) نوشتن کد های این قرارگاه کلدی بخوره ، و خودم هم در حال طراحی سازو کارهای ارتباطی و پشتیبانی هستم.
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۰ مریم بانو
اآیات مربوط به مکر را برای دوست عزیزتان بخوانید که همه ی وجودش مکر و نیرنگ هست.
و دین و اعتقادات را به بازی گرفته. شاید که هدایت بشه.

در مورد من هم اول جرمم و مکری رو که میگید نشان دهید و ثابت کنید که کجا و چگونه مرتکب نیرنگ شده ام.
و اگر خواستید من هم مکر و حیله های دوست شما را برایتان ثابت خواهم کرد.
و بازی که با دین انجام میده رو هم.

شما با اینهمه اتهام بی اساسی که به من زده اید در پیشگاه خداوند باید جوابگو باشید
منتظر جواب شما میمانم
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۴:۵۵ یاقوت سبز
علی (ع) فرموده است : کسیکه ناسنجیده با دیگران پیمان دوستی می بندد ناچار باید به رفاقت اشرار و افراد فاسد تن دهد.
منبع : غررالحکم،ص695
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۷:۳۹ مریم بانو
سرکار خانم معصومه یزدان پناه
شما دو تا از نظرات بنده رو تائید نکردید باشه عیبی نداره. بی خیال.
اما در وب دوست عزیز هپر نوشته اید: یا علی ما یا علی است و باعث افتخاره اگه بتونم اگه بتونم حتی به اندازه ی یه سر سوزن تو این راه مؤثر باشم و قدمی هر چند کوچک بردارم.

سوال: شما که دم از علی می زنید چرا مسلک و مرام علی را ندارید. مگر داستان زره علی و آن قاضی را نشنیده اید که چگونه ان قاضی علی گونه قضاوت کرد؟

خواهر محترم شما و امثال شما به خداوند قسم با این رفتارهای نسنجیده و اتهامهای بی اساس همان کسانی هستید که سیلی به صورت آن حضرت میزنید.
منتظر ماندم تا از شما بابت اینهمه اتهام، یک دلیل فقط یک دلیل ببینم و یا حداقل عذرخواهی.
اینهمه جوزدگی و مغلطه کاری چه سودی برای شما داشت؟ غیر از اینکه خودتان را در مقابل خداوند روسیاه کردید؟ مگر غیر از این است که تهمت به دیگران و همینطور استفاده ابزاری از قران بدون فهم قران خیانت به قران و دین است؟
همچنان منتظر پاسخ منطقی از شما هستم؟

اگر واقعا بنده در دین خیانت کرده ام اصلا چرا غیر از شما کسی از دینش دفاع نکرد آیا تنها شما فهم این موضوع را داشتید؟
و آقای هپر خان هم انصافا برخوردی منطقی و مردانه رو پیش گرفتند. اما ایشون هم تا بحال ذکر نکردند از کدام مطالب بنده رنجیده خاطر شده اند. هر چند وارد محکمه بازی ایشان نشدم ولی حقا از مرام مردانه اش لذت بردم.

پاسخ:
پاسخ: باسلام
بدلیل کمبود جا در پستی پاسخ جنابعالی بیان می گردد...
۰۸ دی ۹۲ ، ۰۵:۳۱ مریم بانو
دو تا نظر قبلا براتون گذاشته بودم نمی دونم واقعا به شما نرسیده یا حذف کردید؟
من هم از این همه کل کل بیخودی با امثال شما خوشم نمیاد ولی اگه جوابتون داده نشه فکر میکنید ازتون ترسیدم
چی شد حالا که شما باید پاسخ توهین ها رو بدید قضاوت به خدا واگذار بشه اما اون موقع که با توپ و تشر توهین کردید و قضاوت کردید، قضاوت برای خدا نبود برای شما بود؟
کدوم کلمه اعتقادات شما رو به مسخره گرفته؟
خواهر هم دین چرا مغلطه میکنید. اگه توهین و تمسخر بود چرا فقط شما و دوست پنهان شده شما دیدید؟ آیا دیگران از فهم اون عاجز بودند؟
با دو خط توضیح به آقای هپر ایشون هم با من همرای شدند.

تمسخری که شما و خانم یاقوت میگید تنها توهم شماست.
در نوع برخوردتون تجدید نظر کنید.
حتی اگر کسی به اعتقادات تون حمله کرد راههای بهتری برای امر به معروف و نهی از منکر هست.
مطمئنا دین اسلام دین اخلاق نیکو و زیبایی هاست. شما لطفا وجهه ی اسلام و علی رو با رفتار نسنجیده خراب نکنید.
این برخوردهای هیجانی و تند شما دوستداران اهل بیت ضربه ای بس عمیق تر از رفتار دشمنان به دین است.
مواظب رفتار خودتون باشید.
اگر خانم یاقوت به جای اینهمه های و هوی از خود من دوستانه انتقاد میکردند الان اینهمهه خاله زنک بازی توی دنیا مجازی راه نمی افتاد.
آیا روش شما برای امر به معروف این است که پشت سر طرف داد و بیداد و هیاهو راه بیاندازید و موج منفی بر علیه اش درست کنید؟

من توی این ماجرا به شناخت تازه ای از خودم رسیدم. امیدوارم شما هم با بازنگری رفتار و گفتارتون شناخت دقیق تری از خودتون پیدا کنید.
توی هر اتفاقی میتونه درسی باشه برای ما تا ضعف و قوت خودمون رو بهتر بشناسیم.
من ازته قلب برای شما و دوستتون آرزوی بهتر شدن رو دارم. و همین طور برای خودم.
من لحنم با شما دوستانه بوده و هست اما شما همچنان شمشیر از رو بسته اید متاسفانه.
دیگه حرفی با شما ندارم و این اخرین نظر من برای شماست چه تایید کنید یا نکنید.
۰۸ دی ۹۲ ، ۰۷:۱۵ پاسخ به نویسنده وب زلال1
پاسخ به نویسنده وب زلال(http://mozoon.blogfa.com)
اولاً سلام
دوماً شما فقط یه نظر دادید که اونم اگر دقت کنید همون موقع تایید شده است ما ترسی از کسی نداریم واضحه که فقط باید از خدا ترسید و بس.
خدمتتان عرض کنم که پیش داوری نمودید و یاعلی ما سر یه جریان کاملا متفاوت و خارج از بحث مناظره-مباحثه است.
پس لطفاً پیش داوری نفرمایید...
بنده هم ترجیح میدم بجای وقت تلف کردن برای کسانی که روی موضع غلط خودشون پافشاری می کنن به امید خدا راسخ تر در هدفی که انتخاب کردم قدم بردارم.
اینکه در دین خیانت کردید یا نه یا خواهید کرد به خودتان مربوط است زیرا هرکسی خود باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشد. اما حرف بنده این است که شما با هر اعتقاد و هر مرام و مسلکی حق ندارید به این راحتی اعتقادات دیگران را به سخره بگیرید. و مبنی بر رفتار یه سری دین نما حق قضاوت درباره دین رو ندارید و این کاملاً منطقیه.
با یک نگاه سرسری به پستهای جنابعالی میتوان به هدف کاملا برنامه ریزی شدیتان که کمرنگ کردن نقش اهل بیت(ع) و آثار وجودی آن بزرگواران در زندگی ،بشر ناتوان، می باشد پی برد.آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
معلومه که همه ی زندگی انسان دست خداست و او تواناست اما باید باید باید برای پیدا کردن مسیر، مسیر تاریک و پیچیده چراغی داشت- باید اعتراف کرد که انسان با تمام توانایی های شگرفی که خداوند در وجود او به ودیعه گذاشته است نمی تواند به تنهایی در این مسیر قدم نهد-
آیا این هدفی که جنابعالی و همتبارانتان-نادیده یا کمرنگ در نظر گرفتن نقش پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع)- مصداق واقعی و ملموس مکر و نیرنگ نیست؟؟؟!!!
حال قضاوت اینکه این حرفها به قول شما مغلطه کاری و جوزدگی و از نظر جنابعالی تهمت می باشد لطفاً روسیاهی و قضاوتش را به پیشگاه خدای من واگذار کنید و خودتونو اذیت نکنید.

به نظر من پست های 49-36-35-25-14-13نیاز به تجدید نظر دارند حال قضاوتش با خود شما.
لطفا حال که نظرتون رو به صورت پست در وبتان درج کردید پاسخ بنده را در ادامه پست مذکور بیان نمایید. در ضمن بنده تمایلی برای ادامه دادن به این مباحث عبث رو ندارم چون برای وقت خود ارزش قائلم.
با تشکر و آرزوی بهترینها برای شما بانــــــــو...
۰۸ دی ۹۲ ، ۰۷:۲۴ پاسخ به نویسنده وب زلال2
پاسخ به نویسنده وب زلال(http://mozoon.blogfa.com)
سلام
عرض کردم که ما ترسی از کسی نداریم مگر خدایمان فک میکنم جمله واضحی باشه!!!
برای من آن چیزی که مهم است هدف شما از پست های زنجیروارتان است و آن تمسخرتان که نیز ریشه در هدف برنامه ریزی شدتان دارد بماند.
من مکر و نیرنگی را که در پیش گرفتید خدمتتان عرض کردم و فک نمیکنم نیازی به پاسخ به قول شما به توهین ها – توهینی در کار نبود و حقیقت محضی است که هر کسی با کمی دقت به پست هایتان میتواند به آن پی ببرد- وجود داشته باشد. پس جای بحثی باقی نمی ماند.
همراهی آقای هپر به خودشان مربوط است و بنده نیازی به این مناظره ها و مباحثه ها نمی بینم چرا که حرف بنده روی هدفی است که دنبال می کنید و قطعا هدف چیزیست که برنامه ریزی شده است و همانطور که گفتم با انتخاب این هدف راهی برای اصلاح – امر به معروف و نهی از منکر- نمیماند.
بلی شکی نیست که دین مبین اسلام دین اخلاق نیکو و زیبایی ها و اشدء علی الکفار و... است.
نیازی نیست شما نگران خراب شدن وجهه ی اسلام و علی توسط دوستداران اهل بیت باشید این برخوردها به دوستدارانشان مربوط میگردد.
رفتار و برخورد خانم یاقوت نیز به خودشان مربوط است.
گفتم که من نیازی به امر به معروف برای شما و همتبارانتان نمی بینم چرا که شما هدف خود را انتخاب کردید پس راهی برای بازگشت ندارید و من کاملا خونسرد از هدفتان گفتم حال اینکه بیان کردن هدفتان را ایجاد موج منفی میدانید نیز جالب است و جای بسی تامل دارد.
امیرالمومنین (علیه السلام):
اگر به کاری غیر از شناخت خود، مشغولی در تاریکی ها متحیر می مانی...نهج البلاغه خطبه 176
امیدوارم که غرق در تاریکی ها نباشید....
با آرزوی بهترینها برای شما....
سلام خانم یزدان پناه ، خواهر بزرگوار
ببین خودتم میدونی این خانم نویسنده وبلاگ زلال داره از جایی خط میگیره ، و من به این دلیل مناظره رو باهاش تموم کردم که دیدم هم خودش هم آیدین هم بنیاناندیش اومدن ، دلایل منطقی منو شنیدن ، زیرکانه از بحث در رفتن و به حواشی پرداختن ، یه بنده خدایی می گفت کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو اصلا نمیشه بیدارش کرد.
درباره ادامه مناظره هم من فکر میکنم دیگه سودی نداره ، چون میگن روزی به سعدی گفتن برو با یه نفر که خدا رو انکار می کنه مباحثه کن تا شاید سر عقل بیاد.
سعدی گفت طرف خدا رو قبول داره ؟
گفتن نه ؟
سعدی گفت من با کسی که موضوع اصلی رو قبول نداره برم چی بگم .

من احساس می کنم همین که اینا فهمیدن تو چالش هستن و نیز همینکه فهمیدن با این کارشون یه گروه بر علیه خودشون داره شکل میگیره تو فضای مجازی براشون کلی شکست باشه .
در باره نظر شما و بلاگ شم ، من هم مطالبتون رو خوندم و هم می خونم و برام هم مهمه ، چون اگه خدا یاری کنه میخواهیم قدم تو یه راه تازه بزاریم.
پس فقه من با فقه شما یکیه ، ممکنه ادبیات نگارشی مون یه کم فرق کنه که اونم خودش یه مزیته .

در خصوص کمک هم ممنون ، یه دلخوری کوچیکی خواهرم ازم داشت که رفع شد خدا رو شکر.

راستی یه سوال خصوصی دارم ، نخواستید جواب ندید ، شما اهل کجایید؟
۱۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۲۰ یاقوت سبز
مشکلات افراد موفق کمتر از افراد شکست خورده نیست؛ تنها یک دسته از مردم هستند که هیچ مشکلی ندارند: کسانی در گورستان خوابیده اند. آنتونی رابینز

*************
سلام دوست گرامی !
کامنت بسا زیبایی مرحمت فرمودید،
تشکر .

پاسخ:
پاسخ: سلام دوست گرانمایه!
در این آزادی که هزاران شکارچی در کمین نشسته اند، زنده باد قفس...

خواهش...
سلام معصومه خانم ممنون از حضورت.
نمیدونم چرا ادما بد و نامهربون شدن شاید هم ما یکیشون باشیم.
راستی اگه با تبادل موافقی خبرم کن
۱۱ دی ۹۲ ، ۰۴:۰۰ یاقوت سبز
خدایا!
صبوری ام ده ....
تا توان مشکلات داشته باشم....
خدایا!
توان ده تا راه مقابله با نادانی و جهل را بر خود ببندم....
خدایا راه چهل و نادانی را برمن ببند تا تو را با اعماق وجودم لمس کنم و در برابر نادانان ذره ای عکس العمل نشان ندهم ...
خدایا ... !
ایاک نعبد و ایاک نستعین ....
خدایا ... !
نیروی ایمانم را بالا ببر تا پرهیزگاری پیشه سازم ....
و به گناهان کوچک و بزرگ آلوده نگردم ...
آمین.

پاسخ:
پاسخ:
خدایا!
آسان بودن دشوار است آسانم کن
کلام تو بودن دشوار است بارانم کن
خدایا خداوندا:
آن نیستم که باید آنم کن...
*****************************
چه دعای زیبایی ممنون عالی بود دوست عزیز
الهــــــــــــــــــی آمـیـــــــــــــــــن
سلام عزیزم ممنون منم لینکت کردم.نه درسته همین
۱۳ دی ۹۲ ، ۰۳:۲۴ محمد فرضی پوریان
با سلام خدمت شما و عرض ادب. من این صفحه از وبتون رو خوندم مطالب خوبی نوشته بودید. به عنوان پیشنهاد عرض می کنم: اگه بتونید تو وبتون از مطالب مذهبی مثل احادیث اخلاقی معصومین (علیهم السلام) یا داستان هایی از زندگانی اونا یا مباحث اعتقادی و کلامی و سوالات روز و جواب اونا استفاده کنید خیلی خوبه نه؟ در حال حاضر دشمن با جنگ نرم در تقابل اعتقادات جوانان ما قدم بر می دارد و تلاش می کند اعتقادات و فرهنگ ما را تغییر دهد که در صورت موفقیت به پیروزی حقیقی دست یافته است. لذا ما نیز باید با تقویت اعتقادات و نشر مبانی اصیل اسلامی با این هدف مقابله کنیم.
با تشکر. موفق باشید.

پاسخ:
پاسخ: سلام خدمت شما دوست بزرگوار
ممنون از حضور و نظر ارزشمندتان.
بله حتما در آینده این مسئله را لحاظ خواهم نمود.
ان شالله که بتونیم قدمی هر چند کوچک در این راه برداریم...
البته من بیشتر سعی دارم ان شالله چنین فعالیتی را در وب عاشق آسمانی داشته باشم البته به کمک و همراهی جنابعالی و دوستان خوب وب عاشق آسمانی.

با تشکر و آرزوی موفقیت روزافزون برای جنابعالی
به نام خدا
سلام دوستان
یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود ، بدون تعارف
به نظرتون چرا دیگه هیچ کس حاضر نیست که اسم بچه‌اش رو «غضنفر» بزاره؟!
(غضنفر: شیر، مرد با صلابت، شجاع؛ از القاب امیرالمؤمنین علیه السلام).
بله، چون به مرور زمان اینقدر توی جوک‌هامون لقب غضنفر رو مسخره کردیم که
می‌ترسیم وقتی بچه‌مون بزرگ بشه همه بهش بخندن

چرا بعضی‌ها به نام‌های مبارک امامان نهم و دهم علیهما السلام، می‌خندن؟!
چون هرجا معتادی بود اسمش رو می‌ذاشتیم «نقی» (= پاکیزه و تمیز) یا «تقی»
(آتقی) (= با تقوا و پرهیزگار) و اصلا هم حواسمون نبود که چه می‌کنیم
اگر تونستید به من بگید که چرا به اجناسی که از مد افتاده می‌گیم «جواد»
(به آدم پرت میگیم جواتی)؟!!! مگه بین «جواد = بخشنده و با سخاوت» و از
مد افتادن یک جنس رابطه‌ای هست؟

چه کسی اولین بار جوک‌های اصغری و اکبری رو ساخت؟ منظورش چی بود؟و...
ما چرا حساسیت نشان ندادیم؟
شاید دقت نکرده باشید؛ مدتی داشتند در جوک‌های ترکی، کنیه «ابوالفضل» را وارد میکردند...
شما را به خدا و خواهش می‌کنم اگه می‌کردید، دیگه این کارها رو نکنید که
بقیه هم جرأت نکنند که مقدّسات را مسخره کنند و هرکس هم این کار رو کرد
لااقل یه تذکر زبانی مؤدبانه بدید (جوک، علیه قومیتها اشکال شرعی داره چه
برسه که اسامی والقاب ائمه هم درش گنجونده بشه).
حالا هم اگه قبول دارید که این کارها اشتباه بوده و اگه خجالت نمی‌کشید
از اینکه بقیه بهتون بگن اُمّل، این ایمیل رو برای دوستاتون بفرستید،
بدون اینکه بعضی از ایمیل‌های دوستاتون رو از فهرست خارج کنید!!!!
و
1. اگه ایمیل یا پیامکی حاوی این اسامی مقدس بود، فروارد نکنیم و یا
اسامی رو حتما تغییر بدیم و به فرستنده هم به بهترین زبان، تذکر بدیم.
2. اگر در جمعی بودیم که کسی با این کلمات جوکی تعریف کرد یا به نحو بدی
از این اسامی استفاده کرد، واکنش ما با دیگران متفاوت باشه، طوری باشه که
گوینده متوجه بشه ما از این کار خوشمان نیامد و این کار درست نیست.
ممنون که وقت گذاشتید و اندیشه کردید؛ با رعایت این نکته ساده، شاید چند
سال دیگه خبری از این استهزاء (القاب ائمه) نباشه. ان شاء الله.
وحرف آخـر:
فرق اروپایی‌هایی که کاریکاتور رسول خدا وائمه رو میکشن، با مایی که
القاب آنها را در جوک‌هایمان استفاده
۱۳ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۸ پاسخ به خانم elahe
ممنون دوست عزیز
بله نکته ی ظریفیست ،ممنون از تذکر بجاتون.
ای کاش راه های درست خندیدن و درست خندوندن رو یاد می گرفتیم...
سلام جالب بود
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۴ محمد فرضی پوریان
با سلام مجدد خدمت شما و تشکر از این که به سایت ما سر زدید. تو این سایت می توید مطالب مذهبی و سیاسی مختلفی رو پیدا کنید. ما در گروه خودمون به مطالب خداشناسی می پردازیم. شما هر نوع سوالی راجع به اثبات خداوند متعال و اوصاف او داشته باشید می تونید از ما و بپرسید.
حقیر و دوستانم برای هر کمکی در خدمتتون هستیم.

پاسخ:
پاسخ:
خواهش دوست بزرگوار
پیامبر اکرم (ص) : شخصی در روز قیامت می آید در حالی که مانند کوههای سر به فلک کشیده یا ابرهای متراکم برای او حسنات در نظر گرفته شده است عرض میکند خدآیا من که این همه عمل خوب نداشتم خطاب به او شود این همان علومی است که به دیگران آموختی و آنان هم عمل کردند و تو در پاداش تمامی آنها شریک بودی. بحارالانوار جلد 2 صفحه 19
+++++++++++++++++
بلی نگاه اجمالی نمودم سایت خوبی دارید موفقیت روزافزون را برای جنابعالی و همسنگرانتان آرزو دارم.
خدمت شما و دوستانتان عرض خداقوت دارم.

ممنون از مناعت طبعتان چشم حتما مزاحم میشم.

۱۵ دی ۹۲ ، ۱۰:۰۲ یاقوت سبز
به پرواز
شک کرده بودم
به هنگامی که شانه هایم
از توان سنگین بال
خمیده بود... شاملو

پاسخ:
پاسخ:
روزی ما دوباره کبوترهایمان را
پرواز خواهیم داد
و مهربانی
دست زیبایی را خواهد گرفت
و من آن روز را انتظار می کشم
حتی روزی که نباشم ...شاملو
+++++++++++++++++++
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن

نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست

بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۰:۰۳ یاقوت سبز
لایک به صحبت های آقا ی محمد فرضی پوریان.
و تشکر از جواب زیبایتان...

پاسخ:
پاسخ: خواهش...
۱۶ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۹ حسین (تیساپه لینگ )
یکی از فرق های انسان با خدا
این است که انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش می‌کند
ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند…
۲۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۳۴ محمد فرضی پوریان
سال‌روز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت آقا امام حسن عسگری را تسلیت عرض می‌کنم. هم‌چنین آغاز امامت آخرین ولی خدا در روی زمین نور چشم شیعه و آقا و مولایمان حضرت «حجه بن الحسن»(عجل الله تعالی فرجه الشریف رو به شما تبریک میگم. امام صاددق(علیه السلام) فرمودند: «هر کس دوست دارد که از یاران مهدی ما باشد، پس باید در زندگی با تقوا زندگی کند و دارای اخلاقی نیکو باشد».

پاسخ:
پاسخ:

سر سلامتی


آن گاه که اندیشه پرحیله ستمگران، دین خدا را به رأی
خویش تفسیر می کرد، تلألوی خورشید تو بود که جاده
حقیقت را همواره روشن نگاه می داشت

و جاده امامت تنها 28 سال زیر قدم های جوان تو جوانه زد
و پس از آن به فرزندت مهدی(عج)، عزیزترینِ خلق خدا، به امانت رسید؛

امانتی برای تداوم صراط مستقیم.
از خوبی تو همان بس که خورشید مهدی(عج)
از افق دامان تو سر زد.

امروز در سوگ پر کشیدن تو، آسمان با سینه ای سوخته
و گریبانی چاک چاک، سر به تسلیت موعود زمان(عج) خم کرده است.
+++++++++++++++
ممنون از حضورتان و تسلیت عرض نموده خدمت شما
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۴:۳۲ یاقوت سبز
ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید
*عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک*

پاسخ:
پاسخ:
۲۲ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۵ حسین (تیساپه لینگ )
قالَتْ فاطِمَةُ الزَّهْراء - سلام الله علیها - : جَعَلَ اللّهُ الاْیمانَ تَطْهیراً لَکُمْ مِنَ الشّـِرْکِ، وَ الصَّلاةَ تَنْزیهاً لَکُمْ مِنَ الْکِبْرِ، وَ الزَّکاةَ تَزْکِیَةً لِلنَّفْسِ، وَ نِماءً فِی الرِّزقِ، وَ الصِّیامَ تَثْبیتاً لِلاْخْلاصِ، وَ الْحَّجَ تَشْییداً لِلدّینِ.

«ریاحین الشّریعة، ج 1، ص 312»

حضرت فاطمه زهرا - سلام الله علیها - فرمود: خداوند سبحان، ایمان و اعتقاد را برای طهارت از شرک و نجات از گمراهی ها و شقاوت ها قرار داد. و نماز را برای خضوع و فروتنی و پاکی از هر نوع تکّبر، مقرّر نمود. و زکات (و خمس) را برای تزکیه نفس و توسعه روزی تعیین نمود. و روزه را برای استقامت و اخلاص در اراده، لازم دانست. و حجّ را برای استحکام أساس شریعت و بناء دین اسلام واجب نمود.

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست بزرگوار ممنون از حدیث زیباتون
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۸ محمد فرضی پوریان
با سلام خدمت شما. خدا به حق فاطمه طهرا(سلام الله علیها) ایشان را شفا دهند.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
ممنون،الهی آمین
۲۶ دی ۹۲ ، ۰۸:۲۸ عبدالحسین
جهانگردی به دهکده ای رفت تا زاهد معروفی را زیارت کند ولی دید که زاهد در اتاقی ساده زندگی می کند. اتاق پر از کتاب بود و غیر از آن فقط میز و نیمکتی دیده میشد.
جهانگرد پرسید : لوازم منزلتان کجاست ؟
زاهد گفت : مال تو کجاست ؟
جهانگرد گفت : من اینجا مسافرم !
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۲ یااباصالح ادرکنی
شـهر برکــات است ربیع المولود
پر از حسنات است ربیع المولود
مــیــلاد پـیـمـبـر و امــام صـــادق
مـاه صــلـوات است ربیع المولود

میلاد باسعادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله و امام جعفر صادق علیه السلام بر شما عاشق اهل بیت علیهم سلام مبارک باد.
********************************
با اهدا سلام
به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلی الله و امام جعفر صادق علیه السلام در این محفل ضیافت پربرکتی برپاست ، لطفا با حضور و نثار صلوات های خود، محفل عشق را هر چه بیشتر نورانی تر گردانید.
التماس دعای فرج
یاعلی
سلام وبلاگ قشنگی داری ب وبلاگم سر بزن با تشکر مهدی
سلام دوست عزیز ممنون بابت لوگو

پاسخ:
پاسخ:
سلام،خواهش
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۹ یزددان پناه
سلام
مطلب زیبایی بود.موفق باشید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۰ محمد فرضی پوریان
با سلام خدمت شما و عرض ادب. حقیر پست جدید رو نوشتم. فرمورده بودید خبر بدم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار،لطف کردید با کمال میل خدمت میرسم
کنار آشنایی تو آشیانه میکنم
فضای آشیانه را پر از ترانه میکنم
کسی سئوال میکند به خاطر چه زنده ای؟
و من برای زندگی تو را بهانه میکنم!
*************************
پست پایینی چیه؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام قشنگترین بهونه ی من...
موافقم
آبی باشه ، من هم شناگرم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون،ان شالله
سلام

تشکر از لطف و تشریف فرماییتون

اگر مایل به تبادل لینک بودید حتما خبرم کنید

خلاصه از آشناییتون خوشوقت شدم

وب جالبی دارید

در پناه الله

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست بزرگوار،ممنون از حضور سبزتون،با افتخار لینک شدید
با سلام و عرض ادب خدمت دوست بزرگوار. وبلاگ بسیار زیبایی دارین. مطالبتون بسیار زیباست. امیدوارم توی راهتون همواره موفق باشید.خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید و همچنین تبادل لینک هم داشته باشیم.پس منتظر حضور گرمتون هستم. با تشکر . در پناه حضرت حق پیروز و سر بلند باشید.
خوشا آنانکه با تو همنشینند
همیشه با دل خرم نشینند
یاابن الحسن مهدی فاطمه مولا جانم
سلام
دوستی به نام حقیقت پرسیدن که چرا حضرت علی از حضرت زهرا دفاع نکرد ؟
تا حد سواد اندکم به این شبهه جواب دادم و لینکی برای دانلود این نوشته قرار دادم
منتظر حضور و نظرتون هستم
یا رب الزهرا بحق الزهرا اشف صدر الزهرا بظهور الحجه

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز!
چشم با کمال میل خدمت میرسم.
میگن سوالای تستی تو بهشت، همشون گزینه ی





«نمیدانم» هم دارن.. یعنی عشق و حاله ها
امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: شایسته است زن در حجاب کامل نگهداری شود تا حالتش نیکو و زیبایی اش پایدار بماند و نگاه و تعرض هوسرانان زیبایی اش را نابود نکنند.(بحارالانوار 103)

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از جبرئیل عیله السلام سوال فرمود:«آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟جبرئیل فرمود: آری یا رسول الله، در چند مورد فرشتگان خنده و گریه دارند. یکی از آن موارد زمانی است که زن بی حجاب و بدحجاب می‌میرد و او را داخل قبر می‌گذارند و روی قبر را می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. دراین هنگام فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان و جذاب بود با چهره و اندامش مردان را تحریک و تهییج می‌کرد و باعث گناه می‌شد (بستگان او از خود غیرت نشان نداده و او را به پوشش و حجاب تشویق و ترغیب نکردند) ولی اکنون که مرده و همه از نگاه کردن او نفرت دارند او را می‌پوشانند..

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
ممنون زیبا بود استفاده کردیم.
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۲ آمـــنـــهــ
آپمـــ

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز، خدمت می رسم.
کمترین فاصله از
دشمنی تا دوستی، یک “لبخند”
از توقف تا پیشرفت، یک “حرکت”
از عداوت تا صمیمیت، یک “گذشت”
از شکست تا پیروزی، یک “شهامت”
از عقبگرد تا جهش، یک “جرأت”
از نفرت تا علاقه، یک “محبت”
از صلح تا جنگ، یک “جرقه”
از آزادی تا زندان، یک “غفلت”
و از جدایی تا پیوند، یک “قدم” است



چه وب آرومی دارید خیلی آروم
..
چقدر خوبه همچین دخترایی هستن آدم امیدوار میشه که دختر خوب هم هست

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
نظر لطف جنابعالیست ممنون
چقدر خوبه همچین دخترایی هستن آدم امیدوار میشه که دختر خوب هم هست؟؟؟!!!
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۱۵ نجات یافته
سلام مجدد خانم دکتر خوبین؟


پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار، ممنون شکر خدا
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۵ مهری تورجی زاده
سلام دوست عزیز و بزرگوارم خانم یزدان پناه
من مهری تورجی زاده هستم
خوشحال میشم بیشتر باهاتون اشنا بشم
منتظرتون هستم
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهر خوبم،خوشبختم چشم خدمت میرسم.
إنَّ الله وَعَدَ أن یَدخُلَ الجَّنَّه ثَلاثَه نُفُورٍ بِغَیرحِسابٍ و یَشفَعُ کُلَّ واحِدٍ مِنهُم فِی ثَمانِینٍ الفاً، المُؤذِّن و الامام، و رَجُل یَتَوَضَّا ثُمَّ یَدخُل المَسجِد فَیُصَلِّی فِی الجَماعَه . همانا خداوند به سه گروه وعده داد ، بدون حساب وارد بهشت شوند ، و هر یک از این سه گروه (روز قیامت) می توانند هشتاد هزار نفر راشفاعت کنند وآن ها عبارتند از : ۱- مؤذن ۲- امام جماعت ۳- کسی که وضو بگیرد ، سپس داخل مسجد شود و نماز را به جماعت به جا آورد .

مستدرک الوسائل، ج ۱، ص ۴۸۸.

پاسخ:
پاسخ:
سپاس حدیث زیبایست
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۰۷ میرزابیگی | خادم بچه ارزشی ها و تعجیلܔ°
سلام خانم یزدان پناه خوش قلم
متقابلا با افتخار و امتنان فراوان در ردیف:
(1320) - وبلاگ شخصی معصومه یزدان پناه
لینک شدید
دعــــــــامون کنید
                  اللّهــــم عجّل لولیــّـک الفـــــرج
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

پاسخ:
پاسخ:
سلام لطف دارید نسبت به بنده.
لطف عالی مستدام...
محتاج دعاییم و التماس دعای فرج

اللّهــــم عجّل لولیــّـک الفـــــرج
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد
سلام دوست گرامی!
پست زیبایی بود استفاده کردیم!
اگر قابل دانستید پست جدیدم رابخوانید

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز، سپاس از حضور سبزتون
چشم خدمت میرسم با کمال میل
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۳ حسن فاطمی فرد
سلام
لطفا کد صوتی این آهنگ را در صورت صلاحدید به من هم لطف کنید
سلام خواهر بزرگوار

نرسید مگه نظرم بهتون

خوندم جواب هم براتون گذاشتم

یه وبلاگ خودم کارام رو گذاشتم کنار ساختم فعلا امشب انگاری شب ولادت گل پسر امام هادی ع است . خدا رو شکر

e-naghi.blogfa.com

با خانم یاقوت صحبت کردم فکر کنم ایشون قبول کنن اگه خدا بخواد ما هم به ایشون کمک میکنیم ان شا الله اجر همگی با الله

اگه قبول نکنن اون موقع باز یه فکر دیگه میکنیم ...

تشکر ازت همسنگر

در پناه الله
× وَ هُــــوَ خَــیـــرُ الــرازِقیــن×

او بــه من بهتــــرین روزی را داد.....

عشـق بـه حسیـــن .ع.

بهتـــرین روزی مــن اســـت ..

سلام.ولادت پر خیرو برکت امام حسن العسگری رو خدمت شما بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می نمایم

پاسخ:
پاسخ:
سلام مبارک باشه متقابلا
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۸ دختر تنهای شب
سلام.
سایت شیشه با کلی مطلب بروز شد.اومدم ازت دعوت کنم بیای پیشم

عکس عاشقانه
عکس تنهایی
کد آهنگ
دانلود آهنگ
اس ام اس
متن تنهایی
متن عاشقانه
جملات جالب
خلاصه هرچی بخوای هست
بیا یه سر بزن پشیمون نمیشی...
همیشه جدیدترین چیزارو میذاریم توی سایتمون و هر روز میتونی بیای و مطالب جدید رو بخونی
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۳۷ حسن فاطمی فرد
سلام خواهر گرامی
ممنون از بزرگواری تان

ولی من کد اهنگ برای وبلاک خواسته بودم نه دانلود آن را با سپاس
یاحق

پاسخ:
پاسخ:
سلام،پاسخ در وب خودتان
با اجازتون متن دعای فرج رو که در سمت راست وبلاگتون قرار داده بودید کپی کردم.

پاسخ:
پاسخ:
خواهش می کنم بسیار عالی التماس دعا
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۸ حسن فاطمی فرد
سلام
ممنون خواهر
یاحق
سلام
وفات حضرت فاطمه معصومه بر شما تسلیت باد.
یا حق.

پاسخ:
پاسخ:
سلام متقابلا خدمت جنابعالی تسلیت عرض نموده التماس دعا.

حق یارتان باد...
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۰۶ ⓿⏝⓿همسایه کوچه بغلی شما⓿⏝⓿
خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با توباشد
تمام لحظه های خوب یک عمر / به جزء دلواپسی ها با تو باشد

















پاسخ:
پاسخ:



آرزو کن با من
که اگر خواست زمستان برود
گرمی دست تو اما...
باشد.
"ما"ی ما "من" نشود
سایه ات از سر تنهایی من
کم نشود...ببخشید دوستان وقت نمیکنم سربزنم بهتون
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۱۱ معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم
با سلام با آدرس جدید 313plus1.ir به روزیم
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۰ به امید ظهور
سلام
وبلاگتون زیبا .اموزنده وارامش بخش است.
خسته نباشید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار سپاس از لطفتان

خسته نیستیــــــــــــــــــــــــم و خستگی معنا نــــــــــــــــــــداره...
محتسب، مستی به ره دید و گریبانش گرفت

مست گفت ای دوست، این پیراهن است، افسار نیست

گفت: مستی، زان سبب افتان و خیزان میروی

گفت: جرمِ راه رفتن نیست، ره هموار نیست

گفت: میباید تو را تا خانه‌ی قاضی برم

گفت: رو صبح آی، قاضی نیمه‌شب بیدار نیست

گفت: نزدیک است والی را سرای، آنجا شویم

گفت: والی از کجا در خانه‌ی خمار نیست

گفت: تا داروغه را گوئیم، در مسجد بخواب

گفت: مسجد خوابگاه مردم بدکار نیست

گفت: دیناری بده پنهان و خود را وارهان

گفت: کار شرع، کار درهم و دینار نیست

گفت: از بهر غرامت، جامه‌ات بیرون کنم

گفت: پوسیدست، جز نقشی ز پود و تار نیست

گفت: آگه نیستی کز سر در افتادت کلاه

گفت: در سر عقل باید، بی کلاهی عار نیست

گفت: می بسیار خوردی، زان چنین بیخود شدی

گفت: ای بیهوده‌گو، حرف کم و بسیار نیست

گفت: باید حد زند هشیارمردم، مست را

گفت: هشیاری بیار، اینجا کسی هشیار نیست.
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۳ نگینی در شب
درمقابل سختیها همچون جزیره اى باش که دریا هم با تمام

عظمت وقدرت نمى تواند سر او را زیر آب کند . . .
اپم ممنون میشم بیای
سلام رفیق..من یه پیشنهادی رو ارائه دادم تو وبم برای سلامتی و خشنودی اقا امام زمان فقط برای عملی کردنش به کمک شما نیاز دارم لطفا برای اطلاع بیشتر بفرمایید در وب بنده و پست ثابت رو مطالعه کنید اگر تمایل به شرکت داشتید حتما منو مطلع کنید.
التماس دعا ..یاعلی
سلام آجی
خیلی ممنون که به وبلاگ من سر میزنی و نظر میزاری
باز هم به من سر بزن
منتظرتم
خدافظ

پاسخ:
پاسخ:
سلام،خواهش
ان شالله که همیشه در راهتون موفق و مستدام باشید.
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...

پاسخ:
پاسخ:
اولا سلام خواهر بزرگوار من!
دوما فکر نمی کنم لزومی به قســـــــم دادن باشه!!!
سوما بنده خدا رو شکر عشق اهل بیت با روح کوچیکم گره خورده و باید عرض کنم متاسفانه یا خوشبختانه به این مسائل اعتقادی ندارم...

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۰۶ تمنای بارانی
اگر چه روز من و روزگار می گذرد

دلم خوش است که با یاد یار می گذرد


چقدر خاطره انگیز و شاد و رویایی است


قطار عمر که در انتظار می گذرد

به ناگهانیِ یک لحظه عبور سپید

خیال می کنم آن تک سوار می گذرد

کسی که آمدنی بود و هست، می آید

بدین امید، زمستان، بهار، می گذرد

نشسته ایم به راهی که از بهشت امید

نسیم رحمت پروردگار می گذرد

به شوق زنده شدن، عاشقانه می میرم

دو باره زیستنم زین قرار می گذرد

همان حکایت خضر است و چشمه ظلمات

شبی که از بَرِ شب زنده دار می گذرد

شبت همیشه شب قدر باد و، روزت خوش

که با تو روز من و روزگار می گذرد
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۵۹ فرزادالماسی بردمیلی
باسلام وسپاس
زیباست
۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۴ خادم معنوی امام رضا (ع)
سلام دوست عزیز


مطلبتون خیلی زیبا و تاثیر گذار و لازم بود برای من ... امان از نفس ادمی ، امان



از لطفتون ممنون

با افتخار در وبلاگ "یا ضامن آهو"

و وبلاگ " امام نقی (ع) دهمین خورشید " لینک شدید

پاسخ:
پاسخ:
سلام آپم بیا.............................
سلام.
فراخوان نماز امام زمان(عج)و دعا برای ظهور:

+قرار ما ساعت 22 روز پنج شنبه 29 اسفند

+یک نماز امام زمان(عج) و دعا برای ظهور ایشان.

به امید آنکه سال 93 را با حضور آقا آغاز کنیم.

لطفااین فراخوان را در وبلاگتان قرار دهید تا سایرین هم باخبر شوند.
اجرتان با آقا
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۳ مظهرزیبایی
سلام ...
با پست «قسمت دوم ... انتظار وشهادت بروزم »...
وقت داشتین تشریف بیارین ...
موفق باشین ...
التماس دعا...
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۱۶ شیعیان حسین
کربلا شهریست ای دل شهریارش زینب است

اعتبارش از حسین و اقتدارش زینب است


نام زینب با حسین حک گشته در ایوان دل

دل که شد بیت الحسین نقش ونگارش زینب است


شیعه دارد در دلش یکتا کتاب قیمتی

ناشرش باشد حسین ، آموزگارش زینب است


هرکه نازد بر کسی زینب بنازد بر حسین

جان زهرا این حسین دار و ندارش زینب است
...........................................
سلام
ولادت بزرگ بانوی عالم حضرت زینب و روز پرستار مبارک باد.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
تبریک عرض نموده خدمت جنابعالی
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۳۲ خادم المهدی
خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد .
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۱۷ شیعیان حسین
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

در حریم فاطمیه مرغ دل پر میزند
ناله از مظلومی زهرای اطهر میزند
.......................................................................
السلام علیک یا فاطمة الزهرا . . .
ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم،حضرت فاطمه زهرا(س) بر شما و همه شیعیان تسلیت باد.

پاسخ:
پاسخ:
اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطِمَةَ الزهرا(س)

هر دم به ضریح بی نشانت ای ماه
بسته ست دخیل، قلب من با هر آه

عمری ست تپش های دلم می گوید:
«یا فاطمه اشفعی لنا عندالله»

شهادت مظلومانه بی بی دوعالم تسلیت باد
سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه به وبلاگم اومدی و در مورد مطلب که گذاشتم نظر دادید و من را راهنمایی کردید.
وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید. لینک وبلاگتان در وبلاگم قرار دادم. ممنون می شوم که شما هم به وبلاگم لینک بدید
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
لطف عالی مستدام
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۰ خادم معنوی امام رضا (ع)
السلام علیک یا بن فاطمه الزهرا (س) یا علی بن موسی الرضا(ع)



سین هفتم سلام بر آقاست

امسال می‌آییم در حرم شما برکت آغاز سالمان را از تنور خانه‌ی فاطمه(س) طلب کنیم ...

نوروزتان فاطمی ...

عالی بود
به یاد شما دوست خوبم هستم
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
السلام علیک یا بن فاطمه الزهرا (س) یا علی بن موسی الرضا(ع)

سپاس از لطفتان

التماس دعای فرج
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۴ خادم المهدی
همراه با دعای یا مقلب القلوبتون ما رو فراموش نکن...
محتاج دعاییم.
سال پر برکتی داشته باشید و انشاء الله که سال ظهور مولا باشه...
راستی با آخرین پست سال 92 در خادم المهدی به روزیم. یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!
به روی چشم دعاگوی دوستان هستیم.

سالی فاطمی داشته باشید ان شالله که سال ظهور آقامون باشه.

چشم خدمت میرسم...
یا مقلّب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الى احسن الحال
................................................................................................
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستانو بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز
...............................................................................................
سلام بزرگوار.
امیدوارم در سال جدید لبتان خندان و دلتان شاد باشد.عیدتان مبارک باد. در پناه حضرت حق باشید
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۰۵:۳۱ نجات یافته
عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم

اللهم عجل لولیک الفرج

سال نو مبارک
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۰۷ تمنای بارانی
گاهی باخودمیگفتم شهیدانی که هشت سال دفاع مقدس آسمانی شدند برای دفاع ار آب وخاک وناموس ایرانمان چه کار باارزش وخدایی انجام داده اند.وچه عاشقانه برای دفاع از مرز و بوم جانهای خودرا هدیه کردند.

بچه که بودم فکرمیکردم شهادت فقط در جبهه هاست واکنون که جنگ وتوپ وتانک نیست دیگه شهیدی نداریم.

بعدها که بزرگتر شدم با شهادت مردان غیور ایرانی در عرصه های مختلف فرهنگی وسیاسی وهسته ای فهمدیدم نه شهادت ودفاع همچنان باقی است.
مادر دو بخش دارد:"ما"و"در"
وقصه یتیمی ما از کنار در شروع شد
یا زهرا
تسلیت میگم بزرگوار
در پناه حق
التماس دعا
سخن انسان ها با تغییر شرایط، متفاوت می شود در جنگ یا صلح، در شکست یا پیروزی، در زمان جوانی یا در ایام سال خوردگی و......... اما شرایط مختلف زندگی پیامبر هیچ تأثیری بر آهنگ قرآن نداشته است. (پیام آیه 82 سوره نساء)
باسلام!
مدیریت جهادی، حضور همگانی است یعنی همان روحیه ای که جامعه و کشور در دوران دفاع مقدس داشت.
مدیریت جهادی، وظیفه همگانی است و همه نسبت به تحقق آن، مؤظفند.
در دوران دفاع مقدس، روحیه مقدس شماردن دفاع در برابر دشمن و هجمه بر او بر رزمندگان حاکم بود که برای مبارزه و شهید شدن در راه اسلام، ارزش ویژه قائل بودند و به یقین اگر این نگاه، امروز نیز بر جامعه ما حاکم شود، عرصه جهادی محقق خواهد شد.

اگر به این باور وجودی رسیدیم که تنها در سایه ولایت فقیه است که به مملک آسیبی وارد نمی شود، به یقین همه داشته های نظام حفظ خواهد شد.

تقویت مدیریت جهادی عامل اصلی توسعه کشور در ابعاد مختلف است .

دشمنان همه ارزش های ما را مورد هجمه خویش قرار داده اند و لذا باید روز به روز قوی تر شد و با مقامت و انسجام ملی توطئه های دشمنان را خنثی کرد
http://zbn12.blogfa.com/(رهسپاریم با ولایت تا شهادت)
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
که تنها دل من ؛ دل نیست....
شما هم به نام یاس لینک شدید.

پاسخ:
پاسخ:
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۸ عباسعلی اسدی (دست نوشته)
سلام
آدرس شما و وب‌تون رو زهرا خانم (devonebeynolharamian.blogfa.com) گرفتم.
پیشاپیش شرمنده که مزاحم می‌شم. من در سمینار ارشدم دارم رو موضوعی با عنوان "محاسبه‌ی کران‌های پایین با اصلاح مخرب: یک برنامه‌ی کاربردی برای زمان‌بندی پروژه با منابع محدود" کار می‌کنم که زیرشاخه‌ای از موضوع بهینه‌سازی RCPSP "مسئله‌ی زمان‌بندی پروژه با منابع محدود" است.
تو این پروژه 11 روش مختلف برای محاسبه‌ی LB هست که باید برنامه‌ی متلب 7 تا از این LB ها رو بنویسم ولی چون من خودم برنامه‌نویسی متلب نگذروندم نمی‌تونم. و از دوستان پی‌گیری کردم که زهرا خانم گفتن شما می‌تونید کمکم کنید.
اگر خواستید که لطفی در حق این برادر کوچیک‌تون کنید به من خبر بدید. بازم شرمنده و ممنون.
راستی وب معنوی و با ارزشی دارید. خسته نباشید.
روزتون قشنگ
یا علی(ع)
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۸ عباسعلی اسدی (دست نوشته)
سلام
آدرس شما و وب‌تون رو زهرا خانم (devonebeynolharamian.blogfa.com) گرفتم.
پیشاپیش شرمنده که مزاحم می‌شم. من در سمینار ارشدم دارم رو موضوعی با عنوان "محاسبه‌ی کران‌های پایین با اصلاح مخرب: یک برنامه‌ی کاربردی برای زمان‌بندی پروژه با منابع محدود" کار می‌کنم که زیرشاخه‌ای از موضوع بهینه‌سازی RCPSP "مسئله‌ی زمان‌بندی پروژه با منابع محدود" است.
تو این پروژه 11 روش مختلف برای محاسبه‌ی LB هست که باید برنامه‌ی متلب 7 تا از این LB ها رو بنویسم ولی چون من خودم برنامه‌نویسی متلب نگذروندم نمی‌تونم. و از دوستان پی‌گیری کردم که زهرا خانم گفتن شما می‌تونید کمکم کنید.
اگر خواستید که لطفی در حق این برادر کوچیک‌تون کنید به من خبر بدید. بازم شرمنده و ممنون.
راستی وب معنوی و با ارزشی دارید. خسته نباشید.
روزتون قشنگ
یا علی(ع)

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار!

خوش اومدید موضوع خوبی رو انتخاب کردید موفق باشید...

به روی چشم حتما بتونم کمکتون می کنم به شرطی که دنبال یاد گرفتن متلب برید حتما چون خواهید دید که بعدا هم بهش نیاز دارید پس بهتره از همین الان ماهیگیری رو یاد بگیرید در ضمن بنده جزوات آموزشی شو هم دارم تمایل داشتید بفرمایید براتون ارسال کنم...

سپاس از لطفتون

علی یار یاور و باورتون...
سلام خانم دکتر خوبین؟
لطفا از حال حاج خانم خبر بگیرین بمنم اطلاع بدین لطفا حتمنا!
منتظرما
عذر میخوام مزاحمتون شدم

پاسخ:
پاسخ:
سلام شکرلله!
پاسخ در وب خودتان...
خواهش
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۱۶ عباسعلی اسدی (دست نوشته)
سلام
خانم یزدان‌پناه بزرگوار. فایل کارم رو براتون ایمیل کردم. البته توضیحاتش رو علاوه بر ایمیل برا اون وب یکی‌تون هم فرستادم.
شرمنده بابت مزاحمت و جسارتم.
روزتون قشنگ
یا علی(ع)

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار اجازه بدید مطالعه کنم نتیجه رو خدمتتون عرض می کنم.
خواهش
علی یار یاور و باورتون...
سلام عزیزم تولد عشقمه ممنون میشم تشریف بیاری و تبریک بگی.......
سلام وبه خوبی داری
خوشحال میشم بماهم سر بزنی
اولین پستمونه امروز
مادرتو از خونه ی من بنداز بیرون.یعنی چی که مثل مار چنبره زده داخل خونه!

چی می گی تو ؟!مادرمه.نمیفهمی.یه عمر زحمتمو کشیده .بندازمش بیرون!؟بندازمش پیرزن کجا بره؟

صدای اذان صبح که در شهر پرواز کرد مادر الله اکبری گفت و نمازش را خواند.وسایلش را جمع کرد و رفت .صبح پسر کوچک خانواده که زودتر از همه از خواب بیدار شده بود مثل هر روز به اتاق مادر بزرگ رفت تا در آغوش او آرام بگیرد. اما مادربزرگ را ندید. به اتاق پدرش رفت و به پدرش گفت: بابا مادر جون نیست. پدر دستپاچه شد و تند به اتاق مادرش رفت اما اثری از مادر نبود اتاق را زیر و رو کرد اما مادرش را ندید. مادرش رفته بود. تنها نامه ای از مادر را چسبانده به در کیف خود پیدا کرد که نوشته شده بود. مادر جان من می رم تا دیگه سرکوفت زنت رو نشنوی. خدانگه دارت مادر جان. اشک امانش را بریده بود.نگاهی نفرت انگیز به همسرش کرد و گفت : خیر و برکت هم در این خونه پرواز کرد.

.......................................
سلام، خیلی هم خوب!
منو یاد این داستان انداختی:
مردی بود که برای اینکه خودش را گم نکند،کدوئی را سوراخ کرده و به گردنش آویزان نموده بود ، و در حضَر و سفر و در خواب و بیداری آن کدو به گردنش آویخته بود؛و پیوسته شادان بود که من تا به حال با این علامت بزرگ نه خودم را گم کرده ام و نه از این به بعد تا آخر عمر خودم را گم خواهم نمود.

شبی که با رفیق طریقش در سفر خوابیده بودند،در میان شب تاریک رفیقش برخاست و آهسته کدو را از گردن وی باز کرد و به گردن خود بست و گرفت خوابید.

صبحگاه که این صاحب کدو از خواب برخاست،دید کدویش در گردنش نیست؛ فلهذا باید خود را گم کند. و آنگاه ملاحظه نمود که این کدو به گردن رفیقش که در خواب است بسته است و گفت : پس حتماً من این رفیقِ در خواب هستم،زیرا که علامت من در گردن اوست.

مدّتی در تحیّر بود که بار الها!بار خداوندا! چه شده است که من عوض شده ام؟!از طرفی من منم،پس کو کدوی گردنم؟ و از طرفی کدو علامت لا ینفکّ من بود،پس حتماً این مرد خوابِ کدو به گردن بسته،خود من هستم. و با خود این زمزمه را در زیر زبان داشت:
اگر تو مَنی پس من کِیَم؟!اگر من منم پس کو کدوی گردنم؟!
اینجا خیلی عالیه خوشحال مبشم به منم سر بزنی
خداوندا
به من ایمـانی عطا کن
تا لطف و مصلحت تو را
در فراسوی درهای به ظاهـــر بسته دریابم...

خـــــــداوندا

با عشــــــق خود احاطه ام کن..
سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید
سلام یه شعر قشنگی در مورد امام زمان گذاشته بودین نتونستم کاکمنت بزارم رفرشش کردم پاک شد چرا؟
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۹ تنها میان تن ها
سلام مطالبت واقعا قشنکه این گل واسه مطالبت
به وب منم سر بزن راسی با اسم تنها میان تن ها لینکم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم تشکرررررررررررررررررررررر
با سلام
روز پدر و روز مرد نزدیک است با خرید از فروشگاه اینترنتی بروزشاپ، بروزترین و جدیدترین هدیه ها را انتخاب و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
تحویل هدیه خریداری شده 3 الی 10 روز طول می کشد پس فرصتی نمانده، تصمیم با شماست.
(بخشی از سود فروشگاه صرف کمک به سالمندان و هدیه به پدران و مادران سالمند ایرانی خواهد شد)
www.Brozshop.ir
لذت خرید مطمئن
خدا، بخشنده ترین است.


اگه موافق به تبادل لینک هستین، منو با "آموزش فتوشاپ" لینک کنید و خبر بدین تا با چی لینکتون کنم.
ممنون از حضورت
میلاد امام علی (ع) و روز پدر مبارک
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۹ جملات زیبا (رسول ترک)
یزید گر چه در جرم و جنایت بیستی ...

لیک لایق تحقیر زینب نیستی ...!

مدعی رسوا شدی گر تاختی

قهرمان کوفه را نشناختی !

وفات جانسوز عقیله بنی هاشم ،

حضرت زینب کبری (س) تسلیت باد
...............................................................
سلام ممنونم از نگاههای زیبای شما ...
نه تنها زینب از دین یاوری کرد
به همت کاروان را رهبری کرد
به دوران اسارت با یتیمان
نوازشها به مهر مادری کرد
وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد