✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

باران من

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

باران من

کدام دست نوازشگر مثل دستهای تو گرد و غبارغم و غصه از این دل گرفته می زداید ؟

کدام صمیمی مهربان مثل تو می تواند با لبخند خویش دلها را به امید پیوند بزند ؟

کدام ابر سخاوتمند مثل تو سرسبزی و نشاط را به خاک تشنه ، ارزانی می کند ؟

یک نگا ه تو کافی است تا کویر به سرسبزی بنشیند و غنچه ها بخندند.

با یک اشاره ی تو درخت سیب ، به بار می نشیند و انارها ترک بر می دارند.

در زیر سایبان چشمان توست که ستاره ها چشمک می زنند و رودها به خروش می آیند.

هستی برای تو تعظیم می کند و آدمی ، مضطر و مضطرب
چشم انتظار صبحی است که شب ندارد.

ای همواره آرامش با تو!
این دلهای پر از اضطراب و اضطرار را به آرامش پیوند بزن.


دیگر چه بگویم ؟ وقتی همه ی حرفهایم را می دانی.
دیگر نجوا برای چه ؟ که واژه واژه هایم را می شناسی ؟
دیگر چه اصراری ؟ وقتی قلبم را تصرف کرده ای.

این کلمات سیاه ، ترجمان رازهایی است که با تو می گویم.
این جملات مبهم ، شعله های آتش این درون سوخته است
و گرنه تو که به من از من آشناتری.

اگر با این حروف مقطع و این واژه های لال ، با تو به زمزمه می نشینم برای
آن است که می دانم صدایم را می شناسی و می دانی پشت این پژواک لرزان
درونم یک جهان امیدواری ، پنهان شده است.

به راستی کدام زمزمه ، بی تو به ثمر می نشیند و کدام امن یجیب
بی آمین تو مستجاب می شود ؟
تو راز نورانی اینهمه آرزویی و گرنه من کجا و اینهمه امید کجا ؟
تو سر چشمه ی بیکرانه ترین اقیانوس محبتی و گرنه من کجا و اینهمه طلب کجا ؟

تشنه ام
مثل خاک ، باران را
تشنه ام
مثل کودکی ، مهر مادر را.
تشنه ام
مثل غنچه ای ، نور آفتاب را.

پس

باران من!
ببار
آفتاب من!
بتاب
مهربان من!
به نوازشی
مرا رو به راه کن.  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۱
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

آفتاب من

مهربان من

ع

امام زمان

باران من

نظرات  (۲)

۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۹ یاقوت سبز
یا صاحب الزمان .....
۱۲ مهر ۹۲ ، ۰۲:۵۷ نجات یافته
یارب
سلام
یکی ازجمعه هاجان خواهد آمد
به درد عشق درمان خواهد آمد
غبار از خانه های دل بکیرید
که بر این خانه مهمان خواهد آمد
.
.
.
الهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی