✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

سپیدترین تبریک، پرنده ترین روز

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۶ ب.ظ
سپیدترین تبریک، پرنده ترین روز

دل های عاشقان، از ماه نور، به جلوه گاه ربانی فطر پیوند می خورد؛
عاشقانی که یک ماه صداقت های ناب را نوشیدند و از سرچشمه فضایل بهره ها جستند.

فصل کرامتی بود مالامال از حضور چکامه های اُنس و دعاهای تقرب.
امروز، دل های عاشقان، با قنوت های پی در پی به استقبال عید عشق رفته اند.

دلدادگان تکلیف، به پاسدات فطر، با توشه ای برگرفته از 
رمضان، به نماز ایستاده اند. «اللّهُمَّ اَهْلَ الکِبْرِیاء وَالْعَظَمَةِ...»

این سپیدی که فطر بر آنها عرضه کرده است، حاصل سفره های ساده 
رمضانی و سحرهای پرطراوت «أبوحمزه» است؛ 

حاصل طعم لذت بخش گرسنگی و تشنگی در مهمانیِ خدا.
حقیقت فطر، نتیجه تلاش گری روح، در ماه بذرافشانی سجایای اخلاقی است

عاشقان عارف خوب می دانند که تدوین معنویات رمضان، به دست فطر سپرده شده 
است تا ذخیره ای روشن برای فردای معاد باشد. آستان فطر، امروز گلباران است.

عطر تبریک های صمیمی، پیرامون روزه دارانِ پاک، به مشام می رسد «هذاَ الْیَوْمِ الَّذیِ جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیدا...» نیکو وارستگانِ شهرِ تعبّد، از آزمون صیام، سرفراز
بیرون آمده اند و اینک قشنگ ترین و گیراترین شادباش ها را در دل های هم می کارند.

امروز، عید فطر است و پرنده ترین روز.
امروز، روز تولدی دیگر است.

برخیز، از چشمه همیشه جوشنده فطر، همه سال را رنگ زلال بزنیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نظرات  (۳۳)

سلام دوست من.
وبلاگ زیبایی داری.
خوشحال میشم به من هم سری بزنی.
تشکر...
سلام،
به این وبی که برات گذاشتم، یه سر بزن، و نظرت رو بذار.

خاموش
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۳ نجات یافته
سلام ممنون از لطفتون که لینکم کردین شما هم با افتخار لینک شدین
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۵ نجات یافته
ببخشید یادم رفت بگم بالای لینکها نگاه کنین.
سلام
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۱ عاشق آسمانی
سلام عزیزم،
خبری ازت نیست، معلومه خانم دکتر من حسابی سرش شلوغه، موفق باشی،

ممنون از تصحیح لینک.
سلام نتایج (تعدادجزءهای خوانده شده توسط هر فرد) ختم های متوالی در ماه مبارک رو در وبلاگم زدم.لطفا بیاید و ببینید.باتشکر.
البته این آخرین پستاین وبلاگه و بعد از این آپ نمیکنم.
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۴۳ شهید راه حق
یورش دشمن، شقایقهای سرخ

عشق تا اوج دقایقهای سرخ

تانکها ناگاه پیدا می شوند

بی خدا یی ها هویدا می شوند

جز اسارت چاره ای دیگر نبود

نوجوان اما پر از دلدادگی است

او پر از انگیزه آزادگی است

داخل دستان او نارنجکی است

وای! این با زندگی بیگانه کیست؟
______________________________
سلام با پستی به نام شهید نمونه بروز هستم ، اگه بیای و نظرتو بگی خوشحال میشم.
سلام عزیز وب زیبایی داری لینکت کردم
بهم سربزن
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۱۷ یـاقــــوت سبـــز
سلام

شما قفس نیستی. یادت رفت ؟!
خودت یه پرنده ای حد اقل من مثل یه قو زیبا و پر غرور میبینمت.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۱ شهید راه حق
امروز که انتهای دنیای من است



آغاز تمام آرزوهای من است



بی سر،پهلو شکسته،لب تشنه،غریب



اینگونه شهادتی تمنای من است.التماس دعا
از برادران همسنگرم در پایگاههاى مقاومت بسیج تقاضا دارم، همانگونه که اسماً پاسدار خون شهدا هستید، عملاً هم باشید. و نگذارید خون گرم شهدا از جوشش بیافتد. و اسلحه‏ى شهدا بر زمین بماند. شهید على شبانى شوکت آباد
برادران! ناز و نعمت مادى را رها سازید. و ناز و نعمت معنوى را بچسبید، که این ناز و نعمت معنوى، فقط در جبهه ‏ها وجود دارد. شهید حسین دباغ
برادران! ناز و نعمت مادى را رها سازید. و ناز و نعمت معنوى را بچسبید، که این ناز و نعمت معنوى، فقط در جبهه ‏ها وجود دارد. شهید حسین دباغ
دوستش دارم
بزرگیش را
سکوتش را
عظمتش را
اُبهتش را
تنهاییش را
حکمتش را
صبرش را
و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن !

خدا را میگویم …
.................................
آخرین دست نوشته شهید احمد رضا احدی (رتبه 1 کنکور رشته پزشکی):

بسم الله الرحمن الرحیم

فقط نگذارید حرف امام زمین بماند. همین!


و السلام
دل خوش از آنیم که حج می رویم
غافل از آنیم که کج می رویم
کعبه به دیدار خدا می رویم
او که همین جاست کجا می رویم
حج بخدا جز به دل پاک نیست
شستن غم از دل غمناک نیست
دین که به تسبیح وسر وریش نیست
هرکه علی گفت که درویش نیست
صبح به صبح در پی مکر وفریب
شب همه شب گریه وامن یجیب
ادامه درhttp://20gan.blogfa.com/
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت پرتاب دو عدد خمپاره به سمت حرم مطهر بیبی زینب.ما شیعیان این عمل زشت را محکوم میکنیم.
__________
دوست عزیز با مطلبی به نام ( باز هم زینب ) بروز هستم اگه خبر از انداختن دو عدد خمپاره به سوی حرم مطهر حضرت زینب ندارید ما این خبر رو در وبلاگ خود نشر کردیم بیاید و بخونید+ دانلود فیلم بعد از اصابت خمپاره به مقصدشان.
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۰ یـاقــــوت سبـــز
نمیخوای پست جدید بذاری خانوم خانوما...
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۱ یـاقــــوت سبـــز
دلت که گرفت، دیگر منتِ زمین را نکش
راهِ آسمان باز است ، پر بکش . . .
سلام رفتم توی وبلاگ عاشق آسمانی دیدم که اون جا نویسنده ای ولی چرا هیچ پستی نمیزاری؟خواستم به پست هات نظر بزارم که از شما پستی ندیدم
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۶ جملات زیبا و پرمعنا (رسول ترک)
همین که قاصدکی را ، فوت کنی
تا خبری از تو برایم بیاورد
برای من کافیست . . .
........................................................
منتظر حضور زیباتون هستم ...
ای همه آسمان شده خیره‌ به هر نگاه تو
چشم رضا ستاره شد ، مانده کنارِ ماه تو
لشگرِ حوریان ببین ، برگِ خزانِ مقدمت آمده
‌ تا که بال خود ، فرش کند به راه تو.

میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختر هم مبارک.
چشم هایم از دلم رنجیده اند

هر چه را دل خواست ، آنها دیده اند

در عوض یک کار مشکل خواستند

دیدن موعود از دل خواستند

چون نباشد دل پی دریای نور

بسته باشد دیده هنگام ظهور

مهدیا ، دل را خودت یاری بده

چشم هایم را تو دلداری بده
سلام احوال شما ؟ چی شده یه سر به ما نمی زنید ؟
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۴۷ یـاقــــوت سبـــز
السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت

میلاد هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات ، آقا امام رضا (ع) بر شما مبارکباد.
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۵۳ یـاقــــوت سبـــز
دلتنگی چیز عجیبیست ؛


آدم را آرام آرام ، ناآرام می کند ... !
======================
کجایی ؟!!!!!!!!!!
گاهی لب های خندان بیشتر از
چشم های گریان”درد”می کشند



نجات یافته
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۵ شهید راه حق
ورود 2 شهید گمنام به شهرمان(شهر امام) افتخاریست که اینک نصیب ما شده.
مراسم ورود به شهر روز 3شنبه مورخ 1392/7/3صبح
مراسم وداع با 2 شهید جاوید الاثر 3شنبه 1392/7/3شب
مراسم تشییع پیکر پاک آن دو شهید والا مقام چهار شنبه 1392/7/4
آدرس:خوزستان-دزفول-شهر امام

شادی روح شهدا صلوات
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۲:۳۷ نجات یافته
ساده هستم

ساده می بینم

ساده می پندارم زندگی را

نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

ساده می مانم…

ساده میمیرم…

اما…

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را …
------------------
سلام خوبین خانم دکتر؟پیداتون نیست؟
۱۱ مهر ۹۲ ، ۰۷:۳۶ عاشق آسمانی
سلام فرشته ی من ....
در عاشق آسمانی یه پست با نام « فرشته ی من » گذاشتم . لطفا مطالعه بفرمائید.
با تشکر مروارید.
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۲ واحد فرهنگی مسجدامام حسن مجتبی(ع)شهرامام
وبلاگ زیبای دارید امیدوارم موفق باشید
به ما هم سربزنید و استفاده کنید/منتظر نظرات خوب شما هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی