✘صفــــــر الیـــــــــــد✘

دست خالی ترینم...

خدایا خدایا نگاهم کن خیره ی خیره نگاهم کن

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

التماس دعا

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۶
✘صفـــــر الیــــــــــــد✘

نظرات  (۷)

سلام استاد
طاعات و عباداتان قبول.................
سلام وبلاگ خوب وقشنگی دارید ،من یه وبلاگ تازه تاسیس دارم اگه تمایل دارید به تبادل لینک بهم بگید تا لینکتون کنم ، من رو با عنوان وبلاگم لینک کنید من شما رو با چه نامی لینک کنم؟
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۱ شهید راه حق
سلام ببخشید یه مدت درست و حسابی به وبلاگم سرنمیزدم اما حالا آپ میکنم.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۲ ♥ҳ̸Ҳ̸♥علی♥ҳ̸Ҳ̸♥
سلام امیدوارم که طاعات و عبادت هاتون مورد قبول خداوند قرار گرفته شده باشه.وبلاگتو که بروزش کردی خیییلییی قشنگتر شده.
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۸:۲۷ ♥ҳ̸Ҳ̸♥علی♥ҳ̸Ҳ̸♥
باعرض سلام وخسته نباشید:
احتراما از شما دوست گرامی درمشارکت در طرح ختم (ششم) قرآن کریم دعوت بعمل می آید.لازم به ذکر است که این طرح به نیت اموات تمامی شرکت کنندگان میباشد.لطفا درصورت امکان داشتن به خانواده ، دوست و... اطلاع دهید.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بندگان خداوندمتعال
خدایا...

خواستم بگویم تنهایم؛

اما نگاه خندانت، مرا شرمگین کرد...
farda rooze jahanye (i love u)ast. age ino gerefty manish ine ke yeki dooset dare. ino be 10 nafar befrest ta 143 daghigheye ayande va farda behtarin rooze toe. NIME SHABE EMSHAB ESHGHE VAGHEYIYE SHOMA SABET MIKONE KE DOOSET DARE. saat 14 farda ye etefaghe khoob baratoon miofte in mitoone harja bashe. baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid. age in matno pak koni shoma moshkele rabetei ta 10 sal dige peyda khahid kard..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی